Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Επιστολή: Ποιους θα βγάλει νοκ άουτ ο Βιδάλης;


Ένας ταλαίπωρος διαιτητής από τον ΣΕΔΚΑ, επανομαζόμενος και ως "Μικρός Γκαουλάιτερ" μας έστειλε επιστολή που "τσακίζει τα κόκκαλα". Και μας αποκαλύπτει τις μυστικές κινήσεις του Θόδωρου Βιδάλη.
Τι λέει: "Ενας απο τους ταλαιπωρους διαιτητες του ΣΕΔΚΑ ειμαι και σου στελνω κατι που επεσε στην αντιληψη μου τυχαια. Η κοπελα δουλευει σε δικηγορικο γραφειο την γνωρισα σε καποιο παρτυ και ενα απο αυτα που της ειπα με περηφανεια ηταν οτι ειμαι και διαιτητης του μπασκετ. Με
πηρε τηλεφωνο πριν πεντε μερες απο το γραφειο της και μου λεει ''Ο προεδρος ειναι πελατης του γραφειου μας''.  "Ποιος προεδρος ρωταω'' αυτος που μιλαγε στην κοπη της πιτας, ο χονδρος. Ο προεδρος των διαιτητων. Ο Βιδαλης ''ναι ναι αυτος"...
Και μου συνεχιζει ''ηρθε στο γραφειο και εφυγε πριν λιγο ''Ωραια σκεφτομαι νατο το μεσον για να ανεβω κατηγορια. ''Τι ηθελε" ρωταω. 'Ηρθε με τρεις φακελους και καθησε αρκετη ωρα στο
γραφειο με τον δικηγορο  Μαθε τι ηθελε της λεω και σε λιγο νατο το νεο. Ο προεδρος εφερε ματσο χαρτια που αφορουν την διαιτησια και συγκεκριμενα αναφερει πραγματα για συγκεκριμενους  διαιτητες φωτογραφιες DVD.
Θελει να κατοχυρωσει οτι δεν θα χαθουνε αναφερει δε απιστευτα γεγονοτα τα οποια και να στα πω δεν μπορεις να τα γραψεις γιατι ειναι επιληψιμα. Τι για διαιτητη του συνδεσμου που ανεβηκε φετος στην Α1 τι για τον εναν τι για τον αλλον Εχω παθει σοκ .Εντυπωση μου εκανε  η αναφορα σε στοιχεια για ατομα που πιστευα οτι ειναι υπερανω.
Μετα καθισα και σκεφτηκα και συνδυασα οτι με τον πολεμο που γινεται στον συνδεσμο μας τελευταια ειναι η αντιδραση του προεδρου σαν τον ΡΟΚΥ τρωει τρωει ξυλο και λιγο πριν χασει με νοκ αουτ σηκωνεται και ριχνει αυτος νοκ αουτ αντιπαλο...

ΜΙΚΡΟΣ ΓΚΑΟΥΛΑΙΤΕΡ
Επιστολή: Ποιους θα βγάλει νοκ άουτ ο Βιδάλης; Reviewed by THE REFEREES on 9:03 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.