Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Ο Καφφές ξεβρομίζει τους διαδρόμους (άζαξ χρησιμοποίησες;)

Με τη διαπλοκή τα βάζει ο Ηλίας Καφφές και δε διστάζει να το διατυμπανίζει σε όλους τους τόνους... Η σύγκρουση του Λαρισαίου είναι σκληρή και αδυσώπητη στους ...βρώμικους διαδρόμους του παρασκηνίου, όπου τριγυρίζουν οι αρουραίοι και τα ποντίκια. Τι εννοούμε;
Θα καταλάβετε αν διαβάσετε το τελευταίο μέρος της επιστολής του Καφφέ προς τον Κώστα Μπούσια, τον οποίο ζητάει να μην είναι ουδετερόφιλος αλλά σύμμαχος του στον καθαρισμό των βρώμικων ...σωληνών που αναδύουν δυσοσμία... Διαβάστε για να καταλάβετε
"Φίλε μου νομίζω ότι σας το έχω ξεκαθαρίσει. Εγώ θα συγκρουστώ μέχρι τέλους με εκείνα τα ιταμότατα υποκείμενα που κινούνται στους βρώμικους διαδρόμους του παρασκηνίου, φυσικά δεν σε εντάσσω σ' αυτούς, αναδύοντας μια δυσοσμία στο χώρο μας. Το τέλος το γνωρίζεις πολύ καλά ποιο είναι. Δυστυχώς, για κάποιους κερδίζω μαζί με τους συνεργάτες μου. Και όταν κερδίζει η διοίκηση της ΟΔΚΕ κερδίζουν οι διαιτητές. Είμαι πάνω από βέβαιος ότι είσαι μαζί μας και όχι απέναντί διότι σ' αυτή την αντιπαράθεση δεν υπάρχουν ουδετερόφιλοι".   
Ο Καφφές ξεβρομίζει τους διαδρόμους (άζαξ χρησιμοποίησες;) Reviewed by THE REFEREES on 10:02 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.