Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Ιδού η απορία: Έβαλε το χεράκι του ο Ρήγας στις σούπερ διαιτησίες του Μουντομπάσκετ; (διαβάστε την αλήθεια)

Κάποιοι παρακολουθώντας τη διαιτησία της εθνικής ομάδας στην πρώτη φάση του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ήταν βέβαιοι ότι είχε βάλει το "χεράκι" του ο Κώστας Ρήγας. "Μόνο ο Ρήγας θα το κατάφερνε αυτό" έλεγαν...
αλλά προφανώς δεν ήταν έτσι. Διότι σε συνέντευξη που έδωσε ο υπεύθυνος της Ευρωλίγκας στο Σπορτ24 είπε ότι οι σχέσεις του με τον Βασιλακόπουλο είναι ψυχρή. Τόσο ψυχρή που είπε ότι "δεν με στήριξε η χώρα μου..."
Διαβάστε ακριβώς στο sport24 για να καταλάβετε τι συμβαίνει...
-Ποια είναι τα βασικά θέµατα που θα απασχολήσουν αυτό το σεµινάριο που ξεκινάει αύριο και γίνεται για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη;
"Αυτό το σεµινάριο είναι η πιο σοβαρή συνάντηση που έχουμε µε τους διαιτητές πριν από την έναρξη της περιόδου κι έρχεται ως συνέχεια της συνάντησης που είχαµε µε τους προπονητές. Τα θέµατα που θα απασχολήσουν µεταξύ άλλων το σεµινάριο φέτος είναι: 1) το αντιαθλητικό σφάλµα,2) o θεατρινισµός παικτών, το λεγόµενο "fake flop'', η προσπάθεια δηλαδή των αθλητών να κοροϊδέψουν τον διαιτητή για να πάρουν φάουλ, 3)η θέση των πίβοτ και η προσπάθειά τους να πάρουν ευνοϊκή θέση κάτω από το καλάθι χρησιµοποιώντας τα χέρια τους και 4) η σχέση µε τους προπονητές και θέµατα συµπεριφοράς".
-Ασχολείστε πολλά χρόνια με τη διαιτησία στην Ευρώπη, κάποια στιγμή πριν από λίγα χρόνια σας είδαμε και στην ΚΕΔ από την οποία όμως αποχωρήσατε. Γιατί;
"Ναι, υπήρξα μέλος της ΚΕΔ, πήγα με σχέδια με συγκεκριμένο πλάνο που αφορά την ανάπτυξη της διαιτησίας. Αυτά αρχικά εγκρίθηκαν και συνέχεια βρέθηκα ξεκρέμαστος. Δεν έγινε τίποτα. Σας θυμίζω πως δυο χρόνια πριν με είχαν ονομάσει σύμβουλο της Ομοσπονδίας σε θέματα διαιτησίας. Κι εκεί παρέδωσα πλάνα τα οποία ουδέποτε εφαρμόσθηκαν. Πιστεύω πως δεν επιθυμούν να μπει η διαιτησία σε αναπτυξιακή τροχιά, δεν θέλουν να φτιάξουν ένα νέο μοντέλο διαιτησίας. Το να ορίζεις απλώς διαιτητές δεν κάνεις και τίποτα. Το θέμα είναι πώς τους επιμορφώνεις, πώς οι παρατηρητές κάνουν τις αξιολογήσεις, πώς τιμωρούνται όταν δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους, πώς επικοινωνείς με τα σωματεία ώστε να διορθωθούν από κοινού τα κακώς κείμενα".
- Πώς είναι οι σχέσεις σας με τον Βασιλακόπουλο σήμερα;
"Είναι ψυχρές. Δεν έχω καμία επαφή μαζί του για περισσότερο από έναν χρόνο. Η στάση άλλωστε της Ομοσπονδίας πρόσφατα να μη με υποστηρίξει στην τεχνική επιτροπή της FIBA στην οποία τελικά επελέγην ουσιαστικά μετά από δική μου αίτηση και στήριξη της Ευρωλίγκας ήταν ενδεικτική της συμπεριφοράς απέναντί μου. Δεν με στήριξε η χώρα μου, όμως έξω αναγνωρίζουν το έργο μου στην αλλαγή κανονισμών, στην ερμηνεία τους και σε τόσα άλλα θέματα...".
-Σας πληγώνει αυτό;
"Έκλεισα 14 χρόνια στη θέση του υπεύθυνου διαιτησίας στην Euroleague και πάω για τον 15ο. Η συντριπτική πλειοψηφία των σωματείων με τιμάει, με στηρίζει και μου έχει απόλυτη εμπιστοσύνη. Είμαι περήφανος για αυτό, αποτελεί το παράσημό μου. Πριν από λίγο καιρό μπήκα στο Hall of Fame της FIBA. Κάτι που αποτελεί ύψιστη τιμή. Την ίδια στιγμή η Ελληνική Ομοσπονδία του μπάσκετ δεν με έχει τιμήσει ποτέ. Μόνο εμένα και τον Γκάλη. Δεν έχω στη συλλογή μου ούτε ένα μετάλλιο ούτε ένα αναμνηστικό δίπλωμα από την Ομοσπονδία ούτε ως ενεργός διαιτητής ούτε ως καθηγητής".
Ο Παναθηναϊκός και τα παράπονα
-Στο παρελθόν, ο Παναθηναϊκός είχε εκφράσει παράπονα σχετικά µε τη µεταχείριση που είχε σε κάποια παιχνίδια...
"Έγινε αναφορά και σε κάποια πράγµατα που µε ενόχλησαν, είχαν µιλήσει για λογαριασµούς. Είχα πει και στο παρελθόν `'ανοίξτε τους''. Δεν υπάρχει περίπτωση στον Ρήγα να βρείτε το παραµικρό. Ο Παναθηναϊκός είναι πολύ µεγάλο σωµατείο, ένας ιστορικός σύλλογος µε περγαµηνές, έχει δοξάσει την Ελλάδα, έχει επενδύσει απίστευτα ποσά στο µπάσκετ. Πρέπει να είναι σεβαστός απ' όλους και είναι σεβαστός. Από εκεί και πέρα αν διαπίστωσαν σε σχέση µε το παρελθόν πως κάποια πράγµατα που ειπώθηκαν ήταν λάθος θα πρέπει να πουν πως κάναµε λάθος. Πιστεύω πως και οι ίδιοι κατάλαβαν, αποµόνωσαν ανθρώπους που τους παρέσυραν γιατί υπήρχαν τέτοιοι... Σε µένα δεν πρόκειται να βρει ποτέ κανείς τίποτα µεµπτό κι αυτό να το βάλεις µε κεφαλαία γράµµατα. Σε ό,τι αφορά την αγωνιστική σεζόν που πέρασε θα πρέπει να πω πως ήταν η καλύτερη από πλευράς συνεργασίας µε τον Παναθηναϊκό".
-Υπήρχε στο πρόσφατο παρελθόν κι ένα στέλεχος της ΚΕΔ που σας κατηγόρησε...
"Δεν ασχολούµαι. Πρόσφατα ο Γιούγκερµπραντ απευθυνόµενος προς τους διαιτητές του Μουντοµπάσκετ είπε "'σας αγαπώ όλους όµως περισσότερο αγαπώ τη δουλειά µου και τον εαυτό µου''. Στη δουλειά μου δεν έχω κανένα φίλο. Δεν ξοδεύω ούτε χαρακτηρισµό, απαξιώ καν να µιλήσω για φαιδρότητες".
"Η λευκή επιταγή από τον Μπατατούδη"
Σχετικά με όσα του έχουν αποδώσει κατά καιρούς στο παρελθόν ο κ.Ρήγας είπε: "Εγώ δεν διεκδικώ απολύτως τίποτα. Ούτε η προεδρία της Ομοσπονδίας με ενδιαφέρει ούτε θέσεις ούτε πρόκειται ποτέ να με δείτε σε θέση μάνατζερ σε σωματείο. Θα σας αποκαλύψω και κάτι. Ο Μπατατούδης το 2000, όταν είχε αναλάβει το μπάσκετ του ΠΑΟΚ ήρθε και μου είπε `'λευκή επιταγή, βάλε εσύ το νούμερο κι έλα πάνω να γίνεις μάνατζερ''. Ακολούθησαν κι άλλες προτάσεις από άλλες ομάδες Αρνήθηκα γιατί πάντα πίστευα πως ο χώρος ευθύνης μου είναι αλλού".
Όσο για το μπάσκετ της Θεσσαλονίκης: "Για μένα δεν υπάρχει ελληνικό μπάσκετ χωρίς δυνατές ομάδες από την Θεσσαλονίκη. Αν δεν αποκτήσουν την ισχύ που είχαν στο παρελθόν το Ελληνικό μπάσκετ δεν θα προχωρήσει στο επίπεδο που θέλουμε» δήλωσε όταν ρωτήσαμε την γνώμη του για τις ομάδες της Θεσσαλονίκης με αφορμή την παρουσία του στη συμπρωτεύουσα: «Κατανοώ ότι πέρασαν από πολύ δύσκολες οικονομικές καταστάσεις κι ότι προσπαθούν να νοικοκυρευτούν. Καμιά φορά ακούω να λένε `'η Euroleague θέλει ομάδες της Θεσσαλονίκης''. Η Euroleague θέλει την ανάπτυξη, πρέπει. όμως, σε ό,τι έχει να κάνει με την πόλη, να αποκατασταθούν βλάβες Euroleague, ήταν ιδρυτικό μέλος, σας θυμίζω επίσης πώς στη Θεσσαλονίκη έγινε η πρώτη κλήρωση της διοργάνωσης το 2000".
Ιδού η απορία: Έβαλε το χεράκι του ο Ρήγας στις σούπερ διαιτησίες του Μουντομπάσκετ; (διαβάστε την αλήθεια) Reviewed by THE REFEREES on 4:35 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.