Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Μια αφιέρωση στην ΚΕΔ: Τη μέρα διαιτητής, τη νύχτα... μπαργούμαν η ελεύθερη, ωραία και σέξι Βίνα! (δείτε και photos)

Τι έχει πιάσει τα μέλη της ΚΕΔ και θέλουν σώνει και καλά να ανεβάσουν γυναίκες; Από εκεί που δεν πίστευαν σ' αυτές, τώρα φαίνεται ότι έχουν κάνει στροφή 180 μοιρών. Γι' αυτό και εμείς τους κάνουμε αφιέρωμα σε μια πανέμορφη γυναίκα - ρέφερι που σφυρίζει στα ελληνικά γήπεδα, με αρκετό φωτογραφικό υλικό...

Την… ημέρα διαιτητής, την νύχτα μπαργούμαν η ελεύθερη και ωραία Βίνα καθώς εργάζεται το κλαμπ «One up» στο ιστορικό κέντρο της Καλαμάτας, ενώ παράλληλα είναι και φοιτήτρια στα ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής, κάνει γιόγκα, στίβο,  παίζει ποδόσφαιρο, έχει σπουδάσει μακιγιάζ, της αρέσουν τα τατού, βλέπει φανατικά «Όλα στη φόρα» και διαβάζει Sportstonoto.gr και (κάνει) και άλλα πολλά καθώς όπως δηλώνει και η ίδια στο Sportstonoto.gr: «Θέλω να κάνω πολλά πράγματα και πολύ γρήγορα στη ζωή μου βαριέμαι εύκολα και νοιώθω ότι δεν με φτάνει η ημέρα, ο χρόνος μου για να τα καταφέρω όλα και είναι αλήθεια ότι πιέζομαι μέσα μου».

Από τα ΤΕΦΑΑ όμως σταμάτησε την πρώτη κιόλας χρονιά που πήγε στην Κομοτηνή: «Γι’ αυτό τον λόγο έφυγα από την Κομοτηνή και παράτησα τις σπουδές μου στη Γυμναστική Ακαδημία. Δεν έβρισκα νόημα να παραμείνω εκεί, δεν μου άρεσε αυτός το τρόπος ζωής, βαριόμουν να κάθομαι όλη την ημέρα, να πηγαίνω για καφέδες και ν’ ακολουθώ και εγώ την βαρετή και ανιαρή πιστεύω φοιτητική ζωή».
Στο ποδόσφαιρο και στην διαιτησία όμως σα να βρίσκει ένα νόημα στη ζωή της, μας λέει: «Λατρεύω το ποδόσφαιρο, είμαι φαν του Ολυμπιακού και της Μαύρης Θύελλας φυσικά! Μου αρέσει ο Παπασταθόπουλος και ο Καλαντζής και όποτε μπορώ πάω στο γήπεδο κυρίως μαζί με τον πατέρα μου καθώς ο μικρότερος αδελφό μου δεν είναι φαν της στρογγυλής θεάς αυτός! Έτσι όταν μου δόθηκε η ευκαιρία μπήκα στη διαιτησία και αυτό δεν το μετάνιωσα ποτέ!  Μάλιστα θα συνεχίσω ως διαιτητής και όχι ως επόπτρια, γι’ αυτό με εκφράζει περισσότερο, πιστεύω στον εαυτό μου και άλλωστε πάντα μου άρεσαν και με προκαλούσαν τα πολύ δύσκολα και δεν θέλω να… βουλεύομαι».
Και για το πώς την αντιμετωπίζουν στα… ανδροκρατούμενα γήπεδα καθότι γυναίκα και μάλιστα τόσο πληθωρική και εντυπωσιακή: «Κοίτα, εγώ δεν είναι όπως λέμε… κανονική συμβατική γυναίκα. Άρα και δεν κολλάω, δεν μασάω και δεν ψαρώνω εύκολα.
Σας είπα την ημέρα ασχολούμαι με την μπάλα και το βράδυ δουλεύω ως μπαργούμαν και αυτό το θεωρώ τιμή και καμάρι μου. Παρά ταύτα όμως δεν έχω, ούτε εγώ ούτε κανένα άλλο από τα κορίτσια που ασχολούμαστε με την διαιτησία στην Μεσσηνία  κάποιο παράπονο από την αντιμετώπιση του κόσμου και των ανδρών μέσα στους αγωνιστικούς χώρους. Παρά τα όποια λάθη μας, ειδικά τώρα στην αρχή, μας σέβονται και με το παραπάνω θα έλεγα καθώς εκτιμούν την μεγάλη προσπάθεια που καθημερινά καταβάλουμε να γινόμαστε όλο και καλύτερες».
Πηγή: sportstonoto
Μια αφιέρωση στην ΚΕΔ: Τη μέρα διαιτητής, τη νύχτα... μπαργούμαν η ελεύθερη, ωραία και σέξι Βίνα! (δείτε και photos) Reviewed by THE REFEREES on 11:17 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.