Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Επικίνδυνα Ζιγκ - Ζαγκ έκανε ο Συμεωνίδης στο θέμα Αναστόπουλου!!! (θα ...κοπούν οι διαιτητές;)

Φοβερά ζιγκ - ζαγκ έκανε ο Στέλιος Συμεωνίδης μετά τη διακοπή του ντέρμπι Άρης - ΠΑΟΚ και την απόφαση του Αναστόπουλου να διακόψει το ματς λόγω των αντικειμένων που έπεφταν στο κεφάλι του!!!

Διαβάσαμε στο Baketplus τις δηλώσεις του και καταλάβαμε πολλά. Είπε: "Εγώ είπα στους διαιτητές ότι τα παιχνίδια κρίνονται στον αγωνιστικό χώρο. Μου απάντησαν (σ.σ: εννοεί τους διαιτητές) ότι έχουν κλείσει το φύλλο αγώνα γιατί έκριναν ότι δεν μπορεί να γίνει παιχνίδι κάτω από αυτές τις συνθήκες. Δεν αποφασίζω εγώ για την τύχη του αγώνα. Αλλά η Επιτροπή θα κρίνει και αυτή εάν οι διαιτητές έκαναν σωστά το έργο τους».
Τι θέλει να πει;
1) Μη μου φορτώνετε στις πλάτες μου ευθύνες άλλων...
2) Ήλθον και ελάλησα αυτοίς, αμαρτίαν ουκ έχω.
3) Για δε μ’ αφήνετε ήσυχο; Άστε με ήσυχο όλοι...
ΥΓ. Αφιερώνουμε στον Στέλιο Συμεωνίδη ένα τραγούδι των Ζιγκ Ζαγκ...

Επικίνδυνα Ζιγκ - Ζαγκ έκανε ο Συμεωνίδης στο θέμα Αναστόπουλου!!! (θα ...κοπούν οι διαιτητές;) Reviewed by THE REFEREES on 6:37 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.