Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Γίνονται αυτά τα πράγματα; "Έγινα διεθνής χάρη στον Βασιλακόπουλο!!!" (ποιος διαιτητής το παραδέχθηκε δημόσια...)

Με αφοπλιστική ειλικρίνεια διεθνής διαιτητής προέβη στη δήλωση ότι ο "Βασιλακόπουλος με έκανε διεθνή"!!! Τη στιγμή που κάποιοι δηλώνουν ότι έγιναν με την αξία τους (sic), κάποιος διεθνής δηλώνει ότι τον βοήθησε ο πρόεδρος της ΕΟΚ. Ποιος είναι; Πρόκειται για τον...
84χρονο Δημήτρη Φουρουτζόπουλο, πρώην παίκτη, προπονητή αλλά και διεθνή διαιτητή, ζωντανή ιστορία του μπάσκετ της Θεσσαλονίκης. Το τελευταίο του παιχνίδι ως διαιτητής το έπαιξε το 1981 στον αγώνα Ολυμπιακός-Απόλλων Πατρών.
Τι είπε; "Τη διαιτησία την αγαπούσα, έπαιζα από τα τέλη της δεκαετίας του 1940. Πριν από τα ματς με τις ομάδες μας βοηθούσαμε ως διαιτητές στη διεξαγωγή άλλων αγώνων. Ετσι γινόταν τότε. Το 1951 έγινε για πρώτη φορά μια σχολή διαιτησίας από την οποία αποφοίτησαν ο Φαίδωνας Ματθαίου και ο Αγης Κυνηγόπουλος. Εμένα από το 1949 ο ΣΕΓΑΣ μου είχε στείλει διοριστήριο λόγω ταλέντου και έτσι μου έδωσαν ταυτότητα διαιτητή ενώ παράλληλα ήμουν και παίκτης. Το 1954 οι Μαυροσκούφης, Τσικίνας, Πεταλίδης, Κλάγκας κι εγώ δημιουργήσαμε τον πρώτο Σύνδεσμο Διαιτητών. Διεθνής έγινα λίγο πριν από το τέλος της καριέρας μου σε ηλικία 47 ετών μετά από παρότρυνση του Γιώργου Βασιλακόπουλου. Θα μπορούσα και νωρίτερα να γίνω διεθνής, μου είχε δοθεί η ευκαιρία από το 1967, όμως δεν το κυνήγησα».Το αφιέρωμα στον Δημήτρη Φουρουτζόπουλο έγινε στο sentragoal
Γίνονται αυτά τα πράγματα; "Έγινα διεθνής χάρη στον Βασιλακόπουλο!!!" (ποιος διαιτητής το παραδέχθηκε δημόσια...) Reviewed by THE REFEREES on 5:34 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.