Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Το τρένο θα σφυρίξει ...τρεις φορές για διαιτητή!

Όχι, να κάτσει να σκάσει... Ο παράγοντας της διαιτησίας αφού είδε και αποείδε από τη συμπεριφορά ορισμένων, την "έκανε με ελαφρά πηδηματάκια". Ανέβηκε τρία - τρία τα σκαλιά του τρένου και περίμενε να σφυρίξει τρεις φορές. Πριν βέβαια...
έστειλε επιστολή ο Γιάννης Χασάπης για να ενημερώσει τους αρμόδιους φορείς...
Κύριοι
Θέλω να σας γνωρίσω ότι το χρονικό διάστημα από 23-30/05/2015 θα διεξαχθεί στην πόλη 
NAMUR στο Βέλγιο το 17Ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Basket για τους εργαζομένους στα 
Σιδηροδρομικά Δίκτυα υπο την αιγίδα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων USIC και της
Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης του Βελγίου. Στο τελευταίο συνέδριο της USIC που έγινε στην Δρέσδη το 2014, λόγω της ενασχόλησης μου με το μπάσκετ τα τελευταία 28 χρόνια, μου έκαναν την τιμή να με ορίσουν ως Γενικό Κομισάριο για το εν λόγω Πρωτάθλημα. 
Επειδή όλα αυτά τα χρόνια έχω μάθει να είμαι τυπικός στις σχέσεις μου με την ΚΕΔ/ΕΟΚ και την 
ΟΔΚΕ, ΕΣΚΑΝΑ σας γνωρίζω τα ανωτέρω και ζητώ για τυπικούς λόγους την έγκριση σας για να 
εκπροσωπήσω επάξια την ΕΟΚ-ΟΔΚΕ-ΕΣΚΑΝΑ στο 17Ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. 
Καλή επιτυχία Γιάννη Χασάπη...
Το τρένο θα σφυρίξει ...τρεις φορές για διαιτητή! Reviewed by THE REFEREES on 8:07 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.