Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Περίσκεψη και θλίψη από την επιστολή έμπειρου διαιτητή! (ήταν στις παράπλευρες απώλειες του πολέμου ΚΕΔ-ΟΔΚΕ)

Ποδοπατούν διαιτητές από κοινού η ΚΕΔ και η ΟΔΚΕ στην προσπάθεια που κάνουν να διατηρήσουν το "πάνω χέρι" στη διαιτησία. Το θέμα είναι ότι αρκετές φορές την πληρώνει ο... άμαχος πληθυσμός, διαιτητές που κάθονται στη μέση και δεν είναι "ούτε με μας, ούτε με τους άλλους". Θέλετε παράδειγμα; Ο έμπειρος διαιτητής...
Χρήστος Μαλανδρής ο οποίος βλέποντας όλα αυτά τα βρόντηξε και έφυγε. Ο Αθηναίος διαιτητής είχε τραυματιστεί και κατέθεσε τα αποτελέσματα των εξετάσεων στην ΚΕΔ αλλά λόγω του "εμφυλίου" δεν ενημερώθηκε ποτέ η ΟΔΚΕ με αποτέλεσμα να τον κόψει! Βρέθηκε στη μέση ενός κυκεώνα και από λόγους αξιοπρέπειας ο Χρήστος Μαλανδρής αποφάσισε να σταματήσει τη διαιτησία. Θα σφυρίζει όμως στα τοπικά πρωταθλήματα και καλά θα κάνει.
Η επιστολή που στάλθηκε στην ΕΟΚ, στην ΚΕΔ, την ΟΔΚΕ και την ΕΣΚΑ πλημμυρίζει από θλίψη και χρειάζεται να προβληματιστούν πολλοί από τους "εγκεφάλους" που διοικούν το χώρο της διαιτησίας αλλά και ευρύτερα του μπάσκετ. Αξίζει να τη διαβάσετε...

Με την παρούσα επιστολη θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω την απόφασή μου να αποχωρήσω από τις εθνικές κατηγορίες. Μια απόφαση δύσκολη, αλλα επιβεβλημένη σύμφωνα με τις παρούσες συνθήκες. Όπως ισως γνωρίζετε τον τελευταίο χρόνο έμεινα εκτος αγωνιστικής δράσης λόγω του τραυματισμού στη μέση, που ακόμη προσπαθώ να θεραπεύσω, δυστυχώς με μέτρια αποτελέσματα. Παρ’ όλα αυτά κατάφερα το καλοκαίρι να κάνω ικανοποιητική προετοιμασία για την επερχόμενη αγωνιστική περίοδο. Δυστυχώς όμως ήρθε αυτό το άνευ εξηγήσεως κόψιμο από την ΟΔΚΕ, που διέλυσε την ψυχολογία μου.
Και ενώ οσο περνούσαν οι μέρες οι ψίθυροι για επιστροφή των κομμένων έγιναν κραυγές θριάμβου, κανένας απολύτως δεν επικοινώνησε μαζί μου για να με στηρίξει ψυχολογικά και να μου δώσει κίνητρο ξανά.
Μέχρι τις 20 Σεπτεμβριου δεν έπαιξα ουτε ένα φιλικό αγώνα σε αντίθεση με άλλους συναδέλφους κομμένους και μη… Αρα κατέληξα στο συμπέρασμα ότι τόσο η ΟΔΚΕ όσο και η ΚΕΔ στην χειρότερη δεν με θέλουν και στην καλύτερη δεν ασχολούνται καν! Η προσωπική μου αξιοπρέπεια και υπερηφάνεια δεν μου επιτρέπουν να προσπαθώ  να παραμείνω σε ένα χώρο που δεν είμαι και τοσο επιθυμητός. Ουτε καταδέχομαι να σωνομαι και εγω, επειδή σώθηκαν όλοι οι υπόλοιποι πρωτοκλασσάτοι κομμένοι συνάδελφοι. 
Χαίρομαι ειλικρινά πολύ για την επιστροφή όλων γιατί η όλη διαδικασία ήταν πέρα για πέρα άδικη. Για μένα όμως ούτε και φέτος θα άλλαζε τίποτα προς το καλύτερο. Ξέρω πολύ καλά ότι κανείς δεν υπογραφεί συμβόλαια συνεχούς χρησιμοποίησης όμως κάποιες συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες. Ετσι λοιπόν έκρινα ότι δεν υπάρχει λόγος να κάνω σωματικές και ψυχικές υπερβάσεις χωρίς ουσιαστικό αντίκρυσμα και δεν εννοώ οικονομικό σε καμία περίπτωση.
Ευχαριστώ όλους  τους συναδέλφους για την συνεργασία και τις πολλές ωραίες στιγμές, ξεχνώ και αφήνω πίσω τις ελάχιστες άσχημες ή δύσκολες !!
Ευχαριστώ όλους όσους με στήριξαν και με πίστεψαν αυτά τα χρόνια και αναφέρομαι στην Ομοσπονδία και τον Προεδρο της, τον Πρόεδρο της ΕΣΚΑ και ταμία της ΕΟΚ και τον σύνδεσμο μου. Θεωρω ότι αυτά τα χρόνια, τα 24 ολόκληρα χρόνια διαιτησίας κάτι πρόσφερα και εγώ με ανιδιοτέλεια και πολλές θυσίες. Προσπαθώ να συγχωρήσω αυτούς που με αμφισβήτησαν, με φρέναραν, που μου φέρθηκαν μικρόψυχα και δεν είπαν ποτέ ούτε μισή καλή κουβένταγια το άτομο μου.
Όλοι μας έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε αλλά και να κριθούμε. σε λίγες γραμμές. Προσπάθησα να αποτιμήσω τη δική μου πορεία στο χώρο, έχοντας περάσει τη μισή μου ζωή μέσα στα γήπεδα του μπάσκετ. Επειδή αγαπώ το άθλημα και τη διαιτησία τόσο πολύ που μου φαίνεται δύσκολο να απομακρυνθώ τελείως και απότομα, θα συνεχίσω να διευθύνω αγώνες στην ΕΣΚΑ, για όσο μου επιτρέπουν οι δυνάμεις και οι οικογενειακές – επαγγελματικές μου υποχρεώσεις.
Εύχομαι από καρδιάς πάνω από όλα υγεία και καλή μπασκετική χρονιά με πολλά δυνατά παιχνίδια και άριστες διαιτησίες! Για κάθε καλό σας σφύριγμα,ένας φιλος από την κερκίδα ή απ' όπου αλλού το βλέπει, θα λέει: «MΠΡΑΒΟ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ»...
Περίσκεψη και θλίψη από την επιστολή έμπειρου διαιτητή! (ήταν στις παράπλευρες απώλειες του πολέμου ΚΕΔ-ΟΔΚΕ) Reviewed by THE REFEREES on 1:28 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.