Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Σφύριξε να μου μείνει απωθημένο, να το θυμάμαι και να θέλω κι άλλο!

Ο διαιτητής κόλλησε τη σφυρίχτρα στο στόμα κι άφησε τα χείλη του να μπερδευτούν. Να πουν, βρε αδελφέ, αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν....

Διαβάστε το απόσπασμα από το βιβλίο «Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΙΤΗΤΗ», Ένα τελευταίο σφύριγμα… (ύμνος στη σφυρίχτρα μου)...

Σφύριξε για στερνή φορά. Σφύριξε να επισφραγίσω το τέλος μου. Σφύριξε, με όσο πάθος δεν έχεις σφυρίξει ποτέ όσο καιρό ήμασταν μαζί. Σφύριξε να μου μείνει απωθημένο, να το θυμάμαι και να θέλω κι άλλο. Σφύριξε να έχω κάτι να μου λείπει. Δώσε μου κάτι από εσένα για τελευταία φορά.

Μόνο τη γεύση σου θέλω να έχω να θυμάμαι. Αυτή την γλυκιά γεύση που μόνοι μας την κάναμε πίκρα. Σφύριξε ακόμα, σφύριξε τώρα που τελειώνουν όλα, να κλείσει ο κύκλος μας σωστά. Στο ίδιο μέρος που ξεκίνησε η ιστορία μας, με τον ίδιο τρόπο να τελειώσει. Βράδυ να ‘ναι, μέσα σ’ ένα γήπεδο, με αμηχανία κι έρωτα.

Να πεθάνουμε με τον ίδιο τρόπο που γεννηθήκαμε, να ξέρουμε τουλάχιστον πως το τέλος ταίριαζε γάντι στην αρχή και δεν μπορεί κάτι άλλο να μας ολοκληρώσει καλύτερα.

Σαν βεγγαλικό που έλαμψε και φώτισε για μερικές στιγμές το σκοτεινό γήπεδο θα μοιάζει το σφύριγμα αυτό το τελευταίο. Γιατί μέσα στη μαυρίλα που με τύλιξε, τώρα που οι δρόμοι μας χωρίζουν, θα έρθει να δώσει μια αψάδα σαν κόκκινο κρασί και να χρωματίσει τον ουρανίσκο μου, που τόσο έχει πνιγεί για χρόνια από φωνές, βρισιές κι ειρωνεία.

Κάνε την τελευταία μας φορά να μοιάζει σαν την πρώτη, να γίνει το αντίο λιγότερο επίπονο. Σφύριξε δυνατά. Κόλλησε στο στόμα μου κι άσε τα χείλη μου να μπερδευτούν και να πουν όσα εσύ δε μπορείς.

Άσε με να νιώσω την πίκρα σου, επίτρεψέ μου να σου μεταφέρω τον πόνο μου και κάπως έτσι αυτά τα δυο να γίνουν ένα, για τελευταία φορά. Δεν ελπίζω στο ότι αυτό το σφύριγμα θα μας ενώσει ξανά.

Δεν το θέλω άλλωστε. Απλώς, νιώθω σαν να μου το χρωστάς. Μου το χρωστάς σε αυτή την ιστορία να τελειώσει με το απόλυτο στίγμα έρωτα. Για αυτά που ένιωσα ρε γαμώτο! Γι’ αυτά που πόνεσα, γι’ αυτά που χαράμισα, να σ’ αφήσω στα χείλη μου να σφυρίξεις εις μνήμην τους.

Μη φεύγεις ακόμα, αφέσου για τελευταία φορά και παραδώσου σε μένα. Έλα να γουστάρουμε πριν το τέλος όπως εμείς ξέρουμε, με εκείνο το σφύριγμα το παιχνιδιάρικο, το ερωτικό, το αποφασιστικό .
Εκείνο που κάνει τα χείλη μου να κουμπώνουν πάνω σου τόσο τέλεια που ακόμα κι ένα φτάνει. Έτσι κι αλλιώς, δε ζητάω δεύτερο. Ποτέ δε ζητούσα πολλά, ποτέ δε σου ζήτησα πολλά, ποτέ δε ζήτησα περισσότερα από εκείνα που μπορούσες να δώσεις. Αλλά αυτό το τελευταίο σφύριγμα το απαιτώ. Δε θα μας αφήσω να τελειώσουμε μονάχα με ένα αντίο.

Η τελευταία μας κουβέντα θέλω να ‘ναι μια πράξη. Οι πράξεις μιλάνε στο τέλος. Το αντίο μας, λοιπόν, θέλω να ειπωθεί με αυτό, το τελευταίο μας σφύριγμα. Εκείνο το σφύριγμα που θα θυμάμαι πιο πολύ από τα άλλα, πιο πολύ κι απ’ το πρώτο. Γιατί είναι εκείνο το σφύριγμα που θα βάλει το μυαλό μου σε λειτουργία και θα τα θυμηθώ όλα.

Όπως λένε πως συμβαίνει λίγο πριν το θάνατο, που όλη σου η ζωή περνάει γρήγορα μπροστά απ’ τα μάτια σου. Αυτός θα είναι και ο δικός μας θάνατος, αυτό θα κόψει το νήμα.

Κι όταν το σφύριγμα τελειώσει, θα τελειώσουμε και εμείς. Έτσι γλυκά, έτσι απαλά, στη στιγμή θα θυσιαστούμε. Θα σε βάλω στην τσέπη μου και θα φύγουμε. Σαν δυο ξένοι που μέχρι πριν λίγο μοιράστηκαν όλη τους την ιστορία χωρίς να πουν τίποτα.

Εσύ θα σκουπίσεις το σάλιο απ’ το στόμιο, εγώ θα σκουπίσω τα δάκρυα απ’ τα μάτια μου. Κι έτσι το δικό σου στόμιο  δε θα γευτεί άλλα χείλη. Και έτσι τα μάτια μου δε θα κλάψουν γι’ άλλη σφυρίχτρα.

Κι έτσι, θα σβήσουμε σαν μικρά βεγγαλικά στο τέλος μια γιορτής. Της γιορτής αυτής που εγώ λάτρεψα τη διαιτησία και συ θυσιάστηκες με ένα τελευταίο σου σφύριγμα..

απόσπασμα από το βιβλίο
«Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΙΤΗΤΗ»
Γράφει ο
Δημήτρης Μιχέλης
Πρόεδρος Σ.Δ.Κ. ΘΡΑΚΗΣ
Καθηγητής Διαιτησίας Ο.Δ.Κ.Ε.
Σφύριξε να μου μείνει απωθημένο, να το θυμάμαι και να θέλω κι άλλο! Reviewed by THE REFEREES on 7:24 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.