Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Ο ΧάΚερ σας μεταφέρει τις διαμαρτυρίες για τους διαιτητές... (ποιος πρόεδρος έπεται των Αγγελόπουλων και Γιαννακόπουλων!!!)

Ο ΧάΚερ ψιλοχάθηκε αλλά επιστρέφει με άγριες διαθέσεις και καθόλου χιούμορ, αφού τα πράγματα είναι δύσκολα. Όσο πηγαίνουμε προς το τέλος των πρωταθλημάτων, τόσο οι διαμαρτυρίες θα αυξάνονται. Λοιπόν, πιάστε θέση και δείτε...

@ Ο Γιώργος Διαμαντόπουλος, μαζί με τον father, είχε τιμωρηθεί από καιρό για αισχρή επίθεση μέσα στο γήπεδο. Ο Διαμαντόπουλος τώρα τσαντίζεται επειδή οι διαιτητές δεν τον ήξεραν ύστερα από 23 χρόνια παρουσίας!!!

@ "Γυρνάει διαιτητής και μου λέει "ποιος είσαι εσύ;". ΟΚ, εγώ είμαι ο κανένας, πες μου εσύ ποιος είσαι που στα 24 του δεν ξέρω καν που σφυρίζεις", έγραψε και συνεχίζει να προκαλεί...

@ Μας θυμίζει την ατάκα που γνωρίσαμε όλοι στα παιδικά μας χρόνια και μας στιγματίζει μέχρι σήμερα: "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Πρόσεχε γιατί θα σε στείλω στον Έβρο..."

@ Πλάκα - πλάκα και εγώ αν τον έβλεπα στο γήπεδο δεν θα γνώριζαν τον Γιωργάκη. Έχει πάρει πολλά κιλά και του έχει φύγει αρκετό μαλλί...

@ Αλλά και ο φίλτατος Χάρης Μπογδάνος θυμήθηκε και πάλι τη διαιτησία!

@ Τι είπε ο κεραυνοβολημένος Χάρης; “Μετά την Αχαγιά, σήμερα ήταν μία, ακόμη χειρότερη διαιτησία για την ομάδα μας και κάτι πρέπει να γίνει με αυτό το φαινόμενο, τώρα που το πρωτάθλημα πλησιάζει στο τέλος και κρίνονται πολλά. Κάποιοι ας αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους. Ίση μεταχείριση ζητάμε και τίποτα περισσότερο”.

@ Ξέρετε ποιος είναι ο Μπογδάνος; Το είπε ο μάνατζερ του Μάτεϊ Στογιάνοβιτς, Δημήτρης Τοπαλίδης: “Χωρίς ίχνος υπερβολής, μετά τους Γιαννακόπουλους και τους Αγγελόπουλους, ο Χάρης βρίσκεται στην πρώτη σειρά ανάμεσα στους κορυφαίους παράγοντες του ελληνικού μπάσκετ και χαίρει μεγάλης εκτίμησης στους μπασκετικούς κύκλους".


Ο ΧάΚερ σας μεταφέρει τις διαμαρτυρίες για τους διαιτητές... (ποιος πρόεδρος έπεται των Αγγελόπουλων και Γιαννακόπουλων!!!) Reviewed by THE REFEREES on 10:30 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.