Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Δεν ...μαγκώθηκε ο Μαγκωνάκης (تصحيح ή αν το μεταφράσουμε "σωστός!"


Στις 26 Οκτωβρίου στάλθηκε επιστολή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, που αφορούσε διαιτητή που έχει επαγγελματικές υποχρεώσεις στο Κατάρ την οποία και δημοσιεύσαμε με τον τίτλο "Ο Εμίρης και ο κακομοίρης". Ο διαιτητής που θίχτηκε από το δημοσίευμα και που μας έστειλε καυστική απάντηση είναι ο...
Δημήτριος Μαγκωνάκης ο οποίος έδωσε τη δική του εκδοχή και απάντηση. Τι λέει;
Σε συνέχεια της δημοσίευσης σας του άρθρου "Ο Εμίρης και ο κακομοίρης" (που όπως όλοι καταλαβαίνουμε αφού δεν είμαι ο Εμίρης,σύμφωνα με τα λεγόμενα σας είμαι ο κακομοίρης) θα ήθελα να παραθέσω τα εξής:
Δυστυχώς επαγγελματικοί λόγοι και περιορισμένος ελεύθερος χρόνος (του οποίου φείδεται ο εκλεκτός "συνάδελφος") δε μου επέτρεψαν να απαντήσω νωρίτερα.Ας έχει υπόψη του λοιπόν ο εν λόγω "κύριος" πως -εκτός κι αν είναι μέλος της ΚΕΔ- δεν θα μπορούσε να ξέρει αν και ποιον έχω ενημερώσει για την επαγγελματική πρόταση που είχα για το εξωτερικό.Αφού λοιπόν ΔΕΝ ξέρει,ας σταματήσει τα ψεύδη που μόνο σκοπό έχουν τη δημιουργία εντυπώσεων και ας ασχοληθεί με τη προσωπική του βελτίωση και τα όποια περιθώρια αυτή έχει.Κι όσο για το αστείο περί "όλων των μέσων για να ανέβω κατηγορία" τον παραπέμπω στην τελευταία μέρα των εξετάσεων στην Ερέτρια.Οι παρόντες γνωρίζουν...
Θα ήθελα με την ευκαιρία να ευχαριστήσω τα μέλη της ΚΕΔ/ΕΟΚ για την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπο μου όλα αυτά τα χρόνια,κάτι το οποίο αποτυπώνεται στη ποσότητα και κυρίως την ποιότητα των παιχνιδιών που με όρισαν τα τελευταία χρόνια και ακόμα περισσότερο για την τιμή που μου έκαναν να με αξιολογήσουν για την Α2 κατηγορία.Θεωρώ επίσης πως από τη στιγμή που έφυγα για εξωτερικό,το ορθό θα ήταν να μην τρώω τη θέση κάποιου άλλου,οπότε σωστά έπραξαν και με αντικατέστησαν...
Εις το επανιδείν...
ΥΓ:Όταν ο Θεός μου είπε να μετρήσω τους εχθρούς μου,άρχισα να χάνω τους φίλους μου..............
ΥΓ2 (δικό μας)...: Όπως παρατηρείτε το μπλογκ είναι χιουμοριστικό (όχι πάντα) και δεν έχει διάθεση να προσβάλει οιονδήποτε.

Δεν ...μαγκώθηκε ο Μαγκωνάκης (تصحيح ή αν το μεταφράσουμε "σωστός!" Reviewed by THE REFEREES on 10:15 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.