Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Δεν καταλαβαίνει ο Βιδάλης από τον Βασιλακόπουλο (κες κε σε Γιώργος)...

Ένα, μόνο ένα, προβληματάκι προέκυψε από τη συνάντηση του Θόδωρου Βιδάλη και του Γιώργου Βασιλακόπουλου στα γραφεία της ΕΟΚ. Οι δύο άνδρες ήταν όλο φιλιά και αγκαλίτσες αλλά προέκυψε ένα θεματάκι που προβληματίζει τον πρόεδρο του ΣΕΔΚΑ. Ποιο είναι;
 Ο Βασιλακόπουλος του είπε ότι μέχρι το απόγευμα πρέπει να κάνει δήλωση μετάνοιας περί των εξώδικων και των αγωγών προς την ΕΣΚΑ. "Είμαστε αγαπημένοι εμείς στο μπάσκετ, δεν είναι δυνατό να στέλνουμε μηνύσεις" είπε ο πρόεδρος της ΕΟΚ και ο Θόδωρος που ξέρει καλά το πολιτικό παιχνίδι του είπε: "Πρόεδρε, ξέρεις την εκτίμηση και την αγάπη που σου έχω. Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα αλλά είναι ηθικό και έντιμο να ρωτήσω τους δικηγόρους μου (βλέπε Μαύρο, Μάνο, Ελευθεριάδη) να μου πουν από νομικής άποψης". "Κάντο αλλά μέχρι το απόγευμα θέλω μια δήλωση ότι δεν πρόκειται να μπούμε σε δικαστικές αίθουσες".
Όπως αναφέρεται από το σύνδεσμο ο Θόδωρος επικοινώνησε τηλεφωνικά τόσο με μέλη του συμβουλίου, όσο και με τον Γιάννη Μαύρο για να βρεθεί μια συμφέρουσα προς όλους λύση. Ο Βιδάλης, λένε, έχει έτοιμη τη δήλωση που θα αφήνει και κάποια "παραθυράκια" ώστε να είναι όλοι ικανοποιημένοι. Λέτε;
  
Δεν καταλαβαίνει ο Βιδάλης από τον Βασιλακόπουλο (κες κε σε Γιώργος)... Reviewed by THE REFEREES on 3:05 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.