Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

"Σιγοβράζει" ο Βασιλακόπουλος από τα καρφάκια που του πέταξαν!!! (θα γίνει χαμός...)


"Σπυράκια" θα έχει βγάλει από χθες ο Γιώργος Βασιλακόπουλος. Η πρωτοχρονιά θα τον βρει με μια μούρη μέχρι το έδαφος... Βγήκε ο ...
Φώτης Κατσικάρης και μίλησε real για τη συμφωνία του με την Ρωσία και την ασυμφωνία με την ΕΟΚ. Και ο μπαγάσας πέταξε και ένα - δυο καρφάκια για την ΕΟΚ, που ξέρετε ότι είναι ...βούτυρο στο ψωμί μας. Τη συνέντευξη τη διαβάσαμε στο SuperBasket και βγάλαμε τα αγκαθάκια για να σας τα παρουσιάσουμε...
Τι είπε ο Κατσικάρης: "Μου έκανε τρομερή εντύπωση το πλάνο που έχουν οι άνθρωποι της ομάδας".
Τι θα μπορεί να σκεφτόταν; Της ΕΟΚ το πλάνο δεν ήταν και τόσο καλό ή μάλλον για βραχυπρόθεσμο θα το έβλεπε 
Τι είπε ο Κατσικάρης: "Για την αναμέτρηση με την Ελλάδα στο Ευρωμπάσκετ θα νιώσω πολύ περίεργα όταν έρθει η στιγμή να αντιμετωπίσω την Εθνική της χώρας μου. Αυτή, όμως, είναι η ζωή. Θα κάνω τα πάντα για το καλό της ομάδας μου. Είμαι επαγγελματίας..."
Τι θα μπορεί να σκεφτόταν; Για να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος με τους Ιταλούς και τους Λιθουανούς που μας έχετε φέρει στην εθνική.
Τι είπε ο Κατσικάρης: "Οι άνθρωποι της Εθνικής Ρωσίας έδειξαν ότι με ήθελαν πάρα πολύ από την αρχή. Ηταν αρκετές οι φορές που με επισκέφθηκαν στο Μπιλμπάο για να προχωρήσουμε τις επαφές και τις συζητήσεις".
Τι θα μπορεί να σκεφτόταν; Ο Βασιλακόπουλος μου έκανε ένα τηλέφωνο και νόμιζε ότι θα μου έκανε κιόλας χάρη ν' αναλάβω την εθνική ομάδα. Μήπως δηλαδή ήθελε να του χάριζα και τα μηνιάτικά μου;
Τι είπε ο Κατσικάρης: " Είχα μόνο επαφή με την ΕΟΚ. Η ιστορία με την Ρωσία ξεκίνησε πολύ νωρίτερα και το όλο θέμα είχε πάρει τον δρόμο του. Με εντυπωσίασε η προσέγγισή τους και δεν μπορούσα να αρνηθώ τέτοια πρόταση. Επιθυμία του προέδρου είναι να υπάρξει ένας ολυμπιακός κύκλος με εμένα προπονητή, δηλαδή μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βραζιλίας".
Τι θα μπορεί να σκεφτόταν; Όλα τα παραπάνω μαζί, δηλαδή, το βραχυπρόθεσμο πλάνο και όχι, έναν ολυμπιακό κύκλο αλλά και ότι με ήθελαν αρκετά οι Ρώσοι. Προσθέστε ότι και τα τρία μιλιόνια για τέσσερα χρόνια δεν είναι και λίγα... Ενώ η ΕΟΚ θα έδινε καμιά κατοστάρα το χρόνο κι αυτά αν έπιανα τους στόχους. Είδατε τον Ζούρο που από τα 120χιλ. ευρώ τώρα του κάνουν διακανονισμό για τα μισά...
Τι είπε ο Κατσικάρης: " Οι Ρώσοι με εμπιστεύτηκαν, διότι με ξέρουν από τη θητεία μου εκεί, αλλά και για το γεγονός ότι πιστεύουν ότι μπορώ να βγάλω στην ομάδα το 100% των δυνατοτήτων της".
Τι θα μπορεί να σκεφτόταν; Όχι με τον Βασιλακόπουλο που ήταν αναβλητικός και όλο "μα" και "μου". Τσακ μπαμ γίνονται οι δουλειές όταν θέλεις κάποιον πολύ. Αλλιώς το πουλάκι πέταξε. Ήρθε το επόμενο τρένο...
Τι είπε ο Κατσικάρης: "Διαθέτει η ελληνική ομάδα πείσμα και μέταλλο, αλλά όταν συναντηθούμε θα επιθυμώ νίκη της ομάδας μου".
Τι θα μπορεί να σκεφτόταν; Στο μεταξύ μας παιχνίδι θα γίνει της κακομοίρας (επιεικώς)...
"Σιγοβράζει" ο Βασιλακόπουλος από τα καρφάκια που του πέταξαν!!! (θα γίνει χαμός...) Reviewed by THE REFEREES on 4:32 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.