Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Αποκάλυψη Καφφέ: «Ο Ανδριανός είναι φίλος μου…»

Εκνευρισμένος ήταν σήμερα στη συνάντηση μεταξύ της ΚΕΔ και ΟΔΚΕ. Τα είχε «πάρει στο κρανίο» από διάφορα sites που έγραψαν…
ότι πηγαίνει στον υφυπουργό Αθλητισμού Γιάννη Ανδριανό και δίνει κατευθύνσεις για το μέλλον της ελληνικής διαιτησίας. «Αυτά που γράφονται είναι αλητείες» έλεγε στα μέλη της ΚΕΔ: «Είναι φίλος μου ο Ανδριανός και μου ζήτησε ως Ηλία και όχι ως πρόεδρο της ΟΔΚΕ, τις προτάσεις μου…»
Πράγματι, ο Ηλίας Καφφές εβδομάδα παρά εβδομάδα πηγαίνει στον Ανδριανό και συζητάνε για το μέλλον του ελληνικού μπάσκετ. Μάλιστα όπως λέγεται έχει πείσει τον υφυπουργό να προχωρήσει στην ίδρυση της συνομοσπονδίας διαιτητών, καθώς με τον τρόπο αυτό ισχυροποιείται η διαιτησία. Του έχει προτείνει κι άλλα θέματα αλλά δεν είναι της παρούσης. Ο πρόεδρος της ΟΔΚΕ είναι ο μοναδικός από το χώρο του μπάσκετ που συναντιέται "αέρα" με το κυβερνητικό στέλεχος και αυτό πρέπει να του το αναγνωρίσουμε.   
Αποκάλυψη Καφφέ: «Ο Ανδριανός είναι φίλος μου…» Reviewed by THE REFEREES on 11:00 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.