Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Απίστευτο: Δείτε ποιον διαιτητή θα όριζε σήμερα στους αγώνες η ΚΕΔ!!!

Αυτό κι αν είναι απίστευτο!!! Αν όλα πήγαιναν καλά τότε οι Ζαβλανός, Κορομηλάς, Συμεωνίδης θα είχαν στο... τσουβαλάκι τους ένα διαιτητή που θα έκανε θραύση!!! Πρόκειται για τον...
Πέτρο Κωνσταντινέα ο οποίος ομολόγησε στο gazzetta ότι δεν ήξερε τι εστί μπάλα ποδοσφαίρου!!! Μπάσκετ έπαιζε ο άνθρωπος αλλά τραυματίστηκε!!! Διαβάστε τι είπε...
Αρχικά έπαιζα μπάσκετ αλλά τραυματίστηκα. Να σου πω, πως βρέθηκα στη Super League. Έπαιζα στη Γ ́ Εθνική. Υπήρχαν ματς στη Β ́ όπου διαιτητές δήλωναν κώλυμα διότι δεν ήθελαν να αναλάβουν το βάρος συγκεκριμένων αναμετρήσεων. Τότε ο Ψυχομάνης μου ανέθεσε να σφυρίξω σε δύσκολα ματς όπως το Αιγάλεω-Ιωνικός και Εθνικός-Ιωνικός. Έλεγαν, στον Κωνσταντινέα που είναι αναλώσιμος”.
Από το τότε στο σήμερα...
«Χρησιμοποιούν εδώ το ποδόσφαιρο για να εξουσιάζουν γενικότερα. Να αισθάνεται πίεση η κυβέρνηση. Δεν το αγαπούν. Για άλλους λόγους αναμιγνύονται με το ποδόσφαιρο.
Δεν μπορώ να βγάλω άκρη με μία κοινωνία που είναι όλοι μπλεγμένοι. Δεν έχω εμπιστοσύνη σε κάνεναν. Μόνος πολεμάω, κανείς δεν με βοηθάει.
Πρόκειται για έναν χώρο λαμογιών και ψώνιων. Δεν αφήνουν τους διαιτητές, τους κάνουν την δουλειά τους, φοβούνται και σου λένε και αυτοί άσε να πάρω τα 1400 ευρώ του μισθού μου. Πούλησαν την διαιτησία στους παράγοντες».
Ο Κωνσταντινέας έχει μόνο καλά λόγια να πει για τον εισαγγελέα Αριστείδη Κορέα.
«Πριν πάω στο γραφείο του εισαγγελέα ήμουν καχύποπτος. Κατέθεσα στον Κορέα και είδα πως πρόκειται για έναν άνθρωπο που είναι σωστός και έντιμος. Κάνει το παν για να οδηγήσει στη δικαιοσύνη όσους έχουν κάνει αξιόποινες πράξεις. Μαζί του ήταν και η εισαγγελέας Πόπη Παπανδρέου που έχει ασχοληθεί με τα στημένα παιχνίδια».
Ο πρώην διαιτητής παραδέχεται πως υπέπεσε σε ανθρώπινα λάθη, κάνοντας αναφορά στο ματς Κυπέλλου ανάμεσα στη Λάρισα και τον Παναιτωλικό όπου δεν καταλόγισε πέναλτι υπέρ της ΑΕΛ.
«Πήγαν να με τελειώσουν την προηγούμενη χρονιά από την αποχώρηση μου. Άνθρωπος είμαι και εγώ έχω κάνει λάθη. Για παράδειγμα στο Λάρισα-Παναιτωλικός για τα προημιτελικά του Κυπέλλου έκανα τραγικό λάθος.
Είχα σώμα μπροστά μου και δεν είδα. Έπρεπε να δώσω πέναλτι ή κόρνερ και ο επόπτης δεν με βοήθησε. Έδωσα κόρνερ που τελικά δεν ήταν, αλλά δεν έβλεπα. Τα είχα βάλει με με τον Ψωμιάδη επίσης στο ματς της Καβάλας με την Λάρισα όπου προπηλακίστηκα».
Ο Πέτρος Κωνσταντινέας δίνει νέα διάσταση αναφορικά με την τοποθέτηση βόμβας στο αρτοποιείο που διατηρεί στην Καλαμάτα.
«Με έβαλαν στο στόχαστρο για να στείλουν μήνυμα στους διαιτητές να μην διακόπτουν παιχνίδια. Έλεγα στους συναδέλφους μου, 'διακόψτε τα ματς αν έχετε τα αρχ...α'.
Το έκανε ο Τριτσώνης στο “Βικελίδης” στο ματς με τον Αστέρα Τρίπολης, όταν τραυματίστηκε η Κουρομπίλια. Έλεγαν ποιος είναι ο βλάχος που βγαίνει και μιλάει; Πρέπει να αφήσουν τους διαιτητές ελεύθερους. Χαίρομαι που πλέον πρωτάθλημα γίνεται πιο ανταγωνιστικό. Μακάρι να φτάσουμε στο σημείο να διεκδικούν τον τίτλο 10 ομάδες».

Απίστευτο: Δείτε ποιον διαιτητή θα όριζε σήμερα στους αγώνες η ΚΕΔ!!! Reviewed by THE REFEREES on 7:01 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.