Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Δήλωση - βόμβα Καφφέ μέρος 3ο: "Εγώ παραμένω αναρχικός" (όπως είπε ο Γιωργάκης: "Είμαστε αντιεξουσιαστές στην εξουσία")

Ο επίλογος του Ηλία Καφφέ ήταν, όπως τον περιμέναμε... Απλά κορυφαίος... Και του οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ, διότι ανήμερα των Φώτων μας έδωσε τα ...φώτα του. Ανήμερα των Φώτων μας ...άλλαξε τα φώτα με τις μεγάλες αλήθειες που είπε. Τελειώνοντας ο Ηλίας είπε την κορυφαία ατάκα που αξίζει όλοι να τη διαβάσουμε για να καταλάβουμε το μεγαλείο του άνδρα...
«Εγώ όμως θα σας το πω κύριοι" ανέφερε και ολοκλήρωσε: "Εγώ θα παραμείνω όπως ήμουν, αναρχικός… Διότι εγώ δεν θα υποκύψω σε καμία αρχή, διότι εγώ υπηρετούσα πάντα τις αξίες. Σας ευχαριστώ…»
ΥΓ. Μια που είμαι "παραμένω αναρχικός" θυμηθήκαμε τη δήλωση του Γιωργάκη Παπανδρέου ως πρθωπουργό της Ελλάδας: «Είμαστε αντιεξουσιαστές στην εξουσία». Γι' αυτό και ο Ηλίας λαμβάνει κι άλλους πόντους στην εκτίμησή μας. Εύγε...
Δήλωση - βόμβα Καφφέ μέρος 3ο: "Εγώ παραμένω αναρχικός" (όπως είπε ο Γιωργάκης: "Είμαστε αντιεξουσιαστές στην εξουσία") Reviewed by THE REFEREES on 7:49 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.