Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Κάνει πλάκα στις ΕΟΚ-ΚΕΔ ο Καφφές!!! ("Γατάκια, θα καθίσω στην ΟΔΚΕ μέχρι τον Οκτώβρη του 2016")

Έχει πάρει σβάρνα τα ΜΜΕ ο Ηλίας Καφφές και διαφημίζει ότι είναι πολιτικός μηχανικός με δική του εταιρία, άρα δεν έχει οικονομικό πρόβλημα και άρα στην ΟΔΚΕ παραμένει από "αγνή αγάπη" και όχι από συμφέρον, όπως κάνουν άλλοι προφανώς θέλει να πει. Όπως αποκάλυψε του ζητούν οι δημοσιογράφοι να μιλήσει, αλλά τελικά αυτός παραχώρησε συνέντευξη στον...
Γιάννη Κόντη και στη ραδιοφωνική εκπομπή.
"Δεν δίνω συνεντεύξεις αλλά σε εσάς θα δώσω, γιατί δεν ξεχνώ τη στάση σας το 2012. Μπορείτε να γράψετε οτιδήποτε εναντίον μου αλλά δεν με πειράζει. Με παίρνουν κάθε μέρα δημοσιογράφοι να δώσω συνέντευξη αλλά δεν θέλω. Το ίδιο σενάριο με τους ίδιους πρωταγωνιστές βλέπουμε ύστερα από τρία χρόνια. Με πολεμούν με κάτι αστείο οι σύνδεσμοι, αφού εγώ πιέζω για να πάρουμε χρήματα. Και τώρα έρχονται οι σύνδεσμοι να μου πουν ότι θέλουν ΓΣ. Φταίει δηλαδή, ο Καφφές όχι η ΑΕΚ. Είναι γελοία πράγματα. Ένας από τους πρωταγωνιστές είναι και ο Μπούσιας. Ποιος κρύβεται πίσω από τον καθένα, το ξέρουμε. Ο Μπούσιας παίρνει τηλέφωνο όλους τους συνδέσμους και λέει ότι "καθαρίστε τον Καφφέ γιατί θα σας καθαρίσει ο πρόεδρος"... Του συνιστώ να διαβάσει το μυθιστόρημα "Η κότα που που προσπαθούσε να πετάξει". Εσάς τους Πατρινούς δεν σας πιάνω πουθενά. Πάει και μιλάει για διαφήμιση στους διαιτητές, αλλά ποιους τους δίνει αυτό το δικαίωμα;
Ο Παντελίδης μιλάει για παρεμβάσεις γι' αυτό και θα έρθει πρώτα να μου εξηγήσει γι' αυτές. Από εκεί και πέρα τι θα κάνω εγώ είναι δικό μου θέμα. Μου μιλάνε για εντιμότητα εμένα; Ποιοι; Εγώ έμαθα να κερδίζω στη ζωή μετά τη σύγκρουση. 
Όλοι αυτοί μιλάνε σε ένα σάιτ ανώνυμα και μόνο εγώ μιλάω στο φως της μέρας. Θα μου μιλήσει ο Τσαγκρώνης για το ύφος μου!!! Δεν του επιτρέπω... Καλά θα κάνει ο Τσαγκρώνης να έδινε τις προσκλήσεις. Του ζήτησα 20 λόγω υποχρεώσεων αλλά μετά διαρρέουν ότι τους παράπεσαν. Δεν τους τιμούν καθόλου...
Όλη η Ελλάδα ξέρει τους λόγους που θέλουν να με διώξουν. Οι σχέσεις μου με τον Βασιλακόπουλο είναι γνωστή και ενδιαφέρομαι για την υστεροφημία του. Αυτοί που είναι δίπλα του δεν θέλουν. Οι σχέσεις μας ήταν και παραμένουν άριστες, αφού δεν ανταλλάξαμε ούτε κουβέντα. Επίκειται αλλαγή του αθλητικού νόμου και ο Καφφές δεν είναι ελεγχόμενος από κανέναν. Είμαι εκλεγμένος γι' αυτό και με εκτιμούν. 
Οι πρόεδροι μου λένε ότι τους εκβιάζουν να γίνει ΓΣ. Ποιον εκθέτει ο περίγυρος; Τον Βασιλακόπουλο!!! Η επικράτησή μου θα είναι εύκολη στη μάχη. Μέχρι τον Οκτώβριο του 2016 θα είμαι στο ΔΣ. 
Οι σχέσεις μου με την ΚΕΔ; Τι να σας πω; Ότι τους αγαπάω; Στην πορεία θα δούμε πολλά φοβερά πράγματα αναφορικά με την ΚΕΔ. Αλλά σταματάω εδώ γιατί θα έχουμε εκπλήξεις... Μίλησα και με τον υφυπουργό Αθλητισμού αλλά και με τον ΓΓΑ και με διαβεβαίωσαν ότι ο νόμος θα περάσει. Τότε θα τα πούμε" 

Κάνει πλάκα στις ΕΟΚ-ΚΕΔ ο Καφφές!!! ("Γατάκια, θα καθίσω στην ΟΔΚΕ μέχρι τον Οκτώβρη του 2016") Reviewed by THE REFEREES on 11:40 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.