Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

ΣΟΚ: Εμπρηστική ανακοίνωση υποψήφιου μέλους για τις συμπληρωματικές εκλογές της ΟΔΚΕ!!! (οι δικοί του είναι σε πανικό που κατεβαίνει...)

Επιστολή έφθασε στο ταχυδρομείο των Γκρίζων Λύκων και εμείς οφείλουμε να τη μεταφέρουμε, αφού είναι επώνυμη. Είναι καυστική και μετά από πέντε δευτερόλεπτα από τη στιγμή που θα τη διαβάσετε θα αυτοκαταστραφεί... Αναφέρεται στην αυριανή ΓΣ της Λάρισας και στις συνθήκες κάτω από τις οποίες γίνεται. "Εμφύλιος" επικρατεί στο χώρο της διαιτησίας και είναι κρίμα.... Ο υπογράφων ξεκαθαρίζει ότι ζει σ΄ ένα κλίμα παραλογισμού και μισαλλοδοξίας...
Νιώθω ότι στην Διαιτησία τελευταία ζω σ΄ ένα κλίμα παραλογισμού και μισαλλοδοξίας ισορροπώντας ανάμεσα στον φόβο και την αναγκαστική υποτέλεια προς χάριν του ευτράπελου επειδή έχει ξεσπάσει μια βεντέτα ανάμεσα στην εκλεγμένη διοίκηση της ΟΔΚΕ που την εξέλεξαν οι ίδιοι σύνδεσμοι που σήμερα αντιδρούν (ίσως και να έχουν κάποιο δίκαιο δεν θα τους κρίνω αν δεν τους ακούσω) και από την άλλη πλευρά με τα μέλη του οργάνου της Ομοσπονδίας Αθλήματος που λέγεται ΚΕΔ.

Οι Σύνδεσμοι είναι διχασμένοι ανάμεσα στον Άννα και τον Καϊάφα για το ποιος είναι πιο ισχυρός και για το ποιος τους είναι ποιος χρήσιμος για την ανέλιξη τους είτε των Διοικήσεων (όπως είναι το Κιλκίς) είτε των μελών τους που δεν θέλουν να στοχοποιούνται σε αντιθέσεις και αντιπαλότητες.

Παρακολουθώντας τις εξελίξεις εν αρχή μέσα από τους Γκρίζους Λύκους μετά λύπης πάντα γι αυτά που ακούω και διαβάζω πήρα την απόφαση αυτόβουλα και όχι διατεταγμένα από κανένα να θέσω υποψηφιότητα για να αναπληρωθεί το λειτουργικό κενό που υπάρχει στην διοίκηση της ΟΔΚΕ.

Ρώτησα τον Πρόεδρο αν μπορεί να με ανεχτεί και τον συνέλαβα εξ απροόπτου να μην το έχει σκεφθεί. Καλό αυτό για μένα άρα λοιπόν θετικό και παραμένω ανεξάρτητος και αδέσμευτος στις θέσεις μου που έχω για κάποια πράγματα.


Οι πρώτοι που αντιδράσανε και μάλιστα σε βαθμό πανικού ήταν η διοίκηση του δικού μου συνδέσμου Κιλκίς. Μάλιστα αναγκάστηκα να μιλήσω στον Πρόεδρο Πλούταρχο Ελευθεριάδη με το ίδιο απαράδεκτο ύφος που με ρώτησε για να με βάλει σε δίλημμα αν θέλω να τους διαλύσω και να τους κάψω και του απάντησα με ερώτηση δηλαδή αν όντως φοβάται. Μου έκανε παρατήρηση γιατί το συζήτησα πρώτα με τον Πρόεδρο της ΟΔΚΕ (.και ποιος είναι ο Καφές .. τα λόγια του Προέδρου μας) και όχι με τον σύνδεσμο μου δηλαδή να έχω την έγκριση πρώτα του ιδίου και του ανταπάντησα ότι τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μου τις ξέρω καλύτερα από αυτόν.

Κατεβαίνοντας στην Αθήνα όφειλα να διαμηνύσω ότι οι δικοί μου είναι σε πανικό αν εγώ θέσω υποψηφιότητα.

Και διαπίστωσα ότι όντως φοβάται και τρέμει (εννοώ μεταφορικά) γιατί αναγκάστηκε (τον ανάγκασαν..) να υπογράψει ότι του πάσαραν οι διοικήσεις των άλλων συνδέσμων και μετά πως θα δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα των τυχών συμφωνιών που έκανε ή κάνανε άγνωστο προς εμένα για το ποιοι με ποιους και αν τυχόν πήραν εντολή ή παραίνεση από κάποιους που επίσης δεν φαντάζομαι ότι θα μπορεί να έχει γίνει αν και έχω αρχίσει πλέον να υποψιάζομαι ότι κάνω μεγάλη χαλάστρα. Είναι σα να μη θέλουν να υπάρχει το σχέδιο μπι παρα μόνο αλφα.

Σε ερώτηση που του έκανα αν έχει κάποιο παράπονο από την διοίκηση της ΟΔΚΕ μου απάντησε αρνητικά αλλά ο ίδιος εξήγησε στον Πρόεδρο Ηλία Καφέ ότι αναγκάστηκε να συνυπογράψει μαζί με τις διοικήσεις των άλλων συνδέσμων διότι θα μπορούσε να μην παίρνει ορισμούς για παιχνίδια και πάει λέγοντας με ιστορίες που οι κακοί μάγοι θα μπορούσαν να φάνε τα καλά και αθώα παιδιά που είναι άβγαλτα και δεν ξέρουν από συνομωσίες και πάει λέγοντας με καλούς διαιτητές και κακούς παράγοντες της διαιτησίας.

Σκεπτόμενος δημόσια με τις λίγες και αθώες νομικές γνώσεις που έχω, σύμφωνα με το άρθρο 333 του Ποινικού Κώδικα μπορεί να εικάσω ότι κάποιος μπορεί να έχει απειλήσει αόριστα και περιφραστικά ή και να εκβιάσει με αθώα διλήμματα μέλη της διοίκησης του Συνδέσμου Κιλκίς να συνυπογράψουν κάτι που δεν το πιστεύουν αλλά πρέπει να το κάνουν ειδάλλως θα βρεθούν στο περιθώριο και άλλα μυθιστορηματικά δακρύβρεχτα.

Το άρθρο 333 περί απειλής όμως από μόνο του δεν αποτελεί διαρκή συστατικό περί εγκληματικής οργάνωσης αλλά αν διαπιστωθεί ότι μπορεί να υπάρχει και τυχόν εκβιασμός κατά το άρθρο 385 ή καμία πλαστογραφία άρθρο 216 ή νόθευση έγγραφου με ψευδή βεβαίωση άρθρο 242 τότε σαφώς και τα πράγματα αλλάζουν και δεν είναι της αρμοδιότητας μου να τα αναπτύξω με τεκμηριωμένη νομική πληρότητα γνώσεων αλλά να κατατεθεί μια απλή αναφορά στον αρμόδιο κατά τα άρθρα 36 και 37 της Ποινικής Δικονομίας ώστε να επιληφθεί του θέματος.

Δυστυχώς οι διοικούντες τον σύνδεσμο στον οποίον τουλάχιστον ανήκω εγώ, αυτό θα έπρεπε να κάνουν αν τα πράγματα δεν είναι αλλιώς και εύχομαι να είναι αλλιώς. Δικαίωμα στην ελεύθερη και υγιή ανάπτυξη της προσωπικότητας έχουμε όλοι, αλλά υποχρέωση στον φόβο δεν έχει κανένας και όποιος το επιχειρεί με οποιονδήποτε τρόπο εμένα τουλάχιστον θα με βρίσκει ενάντιο και αντιμέτωπο διότι ποτέ δεν δίψασα για δόξα και καριέρα μεγάλου διαιτητή πληρώνοντας το οποιοδήποτε τίμημα.

Ο οδηγός της φόρμουλα ένα και ο οδηγός των επαρχιακών οδών που κινούμαστε εμείς έχουν το ίδιο δίπλωμα , οπότε δεν θεωρώ τον εαυτό μου υποδεέστερο κι ανεπαρκή για να συμμετάσχω στην διαχείριση και την καλλιέργεια και την εξύψωση του θεσμού της διαιτησίας και νιώθω επαρκής και ικανός να συν-διοικήσω στην ΟΔΚΕ με άλλους μη εν ενεργεία διαιτητές. Ήμουν ένας από τους ρομαντικούς εκείνους (και όχι μόνο εγώ) που αγωνιστήκαμε για να στεριώσει σε υγιή και γερά θεμέλια ο Σύνδεσμος Κιλκίς. Προσωπικά πολλές φορές δέχθηκα και την χλεύη και την ειρωνεία κάποιων αλλά μπροστά στο όραμα και τον σκοπό να δημιουργηθεί κάτι έκανα πως δεν καταλάβαινα και το προσπέρναγα.

Είναι απαράβατος κανόνας πως αυτός που ευεργετείται να φέρεται με αχαριστία στον ευεργέτη του αλλά είναι και κανόνας ότι πρέπει να αναγνωρίζεις ότι προτιμότερο να αγωνίζεσαι και να πέφτεις μαχόμενος παρά να σκύβεις το κεφάλι και να φοβάσαι να αντιδράσεις με όποιες κι αν είναι οι συνέπειες αρκεί να προστατέψεις το εγώ σου κι όχι το εμείς.

Η λέξη Ρίψασπις είναι γι αυτούς που φοβούνται και δεν θέλουν δώσουν την μάχη αλλά βάζουν άλλους να τρώγονται και αυτοί μένουν στην σκιά κάνοντας τους ειρηνοποιούς.

Στα 20 χρόνια που λειτουργώ στην Διαιτησία νιώθω ότι έγινα καλύτερος παρά τις πληγές που δέχθηκα διότι δοκίμασα τον εαυτό σε ηλικία 34 χρονών να γίνω διαιτητής. Σήμερα λέω ότι αυτά που κέρδισα είναι περισσότερα από αυτά που ίσως και να δικαιούμουνα αλλά πάντα έλεγα καλύτερα να αντιμετωπίσω εγώ την οποιαδήποτε δυσκολία και πως κανείς δεν θα μου στερήσει την καριέρα. Ακόμη κι αυτούς που μου εναντιώθηκαν σήμερα τους ευχαριστώ γιατί κάτι μου μάθανε και σχεδόν όλους τους θεωρώ φίλους και συμπάσχω όταν κάτι τους συμβαίνει προσωπικά και πολύ περισσότερο διαιτητικά  και δεν έχω υποχρέωση σε κανέναν να σκύψω το κεφάλι και να ανεχθώ και να αποσιωπήσω την οποιαδήποτε προσβλητική αμφισβήτηση και στο πρόσωπο μου,  στην ελληνική διαιτησία αλλά και οτιδήποτε προσπαθώ προς χάριν του Συνδέσμου του οποίου υπήρξα ιδρυτικό μέλος.

Ο Σύνδεσμος Κιλκίς δια χειρός και πνεύματος Προέδρου Πλουτάρχου θέλησε με τιμήσει το 2012 και την μια βραδιά ενώπιον όλων των μελών της Γενικής Συνέλευσης που με τιμούσε την επομένη απαιτούσε να μην ψηφίσω εγώ αλλά ο αδερφός του (και προσωπικός μου φίλος) γιατί έτσι ήθελε και έτσι τον βόλευε.

Σκέφθηκα να γυρίσω το αναμνηστικό της βράβευσης μου δημόσια πίσω αλλά συγκρατήθηκα, και  ίσως και να ήταν λάθος μου τότε και έπρεπε να το είχα καταγγείλει εκείνη την στιγμή αλλά θα ήμουνα ο κακός της διοργάνωσης.

Σήμερα όμως που θέλω να είμαι Υποψήφιος για να συμμετάσχω και να συμπληρώσω ένα Συμβούλιο της ΟΔΚΕ που εκπροσωπεί εκ του νόμου έναν θεσμό που δεν πρέπει να μείνει ακέφαλο να μου θέτεις κύριε Πρόεδρε Πλούταρχε διλήμματα ότι με την τυχόν υποψηφιότητα μου θα καταστρέψω όλους εσάς που χρόνια τώρα είμαι δίπλα σας  για να μην κακοπέσετε πουθενά επειδή κάποιοι έτσι αποφάσισαν . Ε αυτό είναι κωμικό και επικίνδυνο για την ανεξαρτησία της διαιτησίας και την άμιλλα στα πλαίσια του αθλητικού ιδεώδους που εξυψώνει τον άνθρωπο. Συνεπώς ως επιχείρημα με το δίλημμα στη μέση δεν ταιριάζει με την σοβαρότητα που πρέπει να χαρακτηρίζει τους διαιτητές. Αν ο Διαιτητής δεν ελέγχει τα πάθη του ο αθλητής με την πρώτη ευκαιρία θα αμφισβητήσει την ευθυκρισία που πρέπει να τον διακατέχει .

Επειδή προχθές Τρίτη βράδυ ενώπιον σας βρέθηκα σε μπροστά σε ένα θέατρο παραλόγου όταν σου ζήτησα να προταθώ από τον σύνδεσμο και ξαφνικά όλοι κομπάσανε και χάσανε την μιλιά τους με εσένα επικεφαλής για το τι κακό πάω να σας κάνω και την φωτιά που θέλω να σας βάλω, είναι δυνατόν εσύ να τα λες αυτά.

Όταν σου ζήτησα να πάω για εκλέκτορας εγώ τότε μου είπες ότι αφού υπογράψατε χαρτί για να σας εκπροσωπήσουν δύο δικηγόροι προκειμένου να μην γίνει η Γενική Συνέλευση στη Λάρισσα δεν θα ήταν σωστό και συνακόλουθο αλλά μόλις η απόφαση για την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων όρισε ότι θα συζητηθεί η υπόθεση την επόμενη εβδομάδα πάλι έβγαλες απόφαση ότι εκλέκτορας που θα αντιπροσωπεύσει τον Σύνδεσμο πάλι ως δια μαγείας θα είναι ο αδερφός σου και σου διαμήνυσα ότι θα ακολουθήσω το γράμμα και τις του νόμου και αυτό θα σε βρει νομικά ανακόλουθο κάλεσες με sms Γενική Συνέλευση για να εκλέξουν νόμιμα τον αδερφό σου, μα εγώ με τον μόνο που δεν θέλω να αντιπαρατεθεί είναι ο αδερφός σου και ας τον βάζεις στην μέση αδίκως γι αυτόν και εμένα.

Το καταστατικό της Ομοσπονδίας λέει ότι ο Σύνδεσμος προτείνει την υποψηφιότητα μου με τον αντιπρόσωπο του Συνδέσμου που θα επιλεγεί. Εγώ αύριο θα σου κάνω γραπτά την αίτηση και θέλω γραπτά την απάντηση και την ψήφο του καθενός που θα αντιτεθεί στην υποψηφιότητα μου και τον αιτιολογημένο λόγο άρνησης ή επιφύλαξης.

Όσο για τον ισχυρισμό σου ότι να μην περιμένω υποστήριξη να είσαι σίγουρος Πρόεδρε ότι αν το έκανες θα ήταν ασυνέπεια για τον εαυτό σου από την στιγμή που φαντάζομαι ότι λειτουργείς μέσα σε ένα σύνολο κάποιων ανθρώπων που θέλουν την διάλυση του Συμβουλίου και πολύ φοβάμαι και την διάλυση της Ομοσπονδίας συρρίκνωση αύριο στον αριθμό των συνδέσμων και πάει λέγοντας.

Αλλά η έγκριση της Υποψηφιότητας επικυρώνεται με φανερή ψηφοφορία που σε τυχόν άρνηση για το πρόσωπο μου θα πρέπει να είναι αιτιολογημένη προκειμένου να μην θίξει την τιμή και την υπόληψη μου και να μην έχουν να φοβηθούν οι υπόλοιποι Διαιτητές του Συνδέσμου τίποτα απολύτως και να φανείς εσύ επιτέλους Δημοκρατικός στις διαδικασίες έστω και ψηφίζοντας παρόν.

Και αυτό σου το επισημαίνω διότι είχα την τιμή να είμαι εκλεγμένος Γραμματέας στην Καταστατική Συνέλευση που έγινε στην Αθήνα το 2011, και αυτό προκειμένου να διασφαλισθεί ότι δεν είμαι κανένας περαστικός ή οτιδήποτε άλλο στον Σύνδεσμο.

Τελικά βλέπεις κύριε Πρόεδρε του Συνδέσμου Κιλκίς πως ότι έχω να σου πω στο λέω δημόσια και δεν σου στερώ το δικαίωμα να συμπλέεις με γενικότερες πορείες άλλων συνδέσμων που εγώ δεν έχω το δικαίωμα να κρίνω και μπορεί να είναι λογικές αν διακατέχονται από πνεύμα άμιλλας και αλληλεγγύης που εξυψώνουν το άθλημα και τον θεσμό που υπηρετούμε.

Αν φτάσουμε σε σημείο να τρώμε τις σάρκες μας δημόσια και με ανηλεή τρόπο τότε θα είμαστε άξιοι της τύχης μας διότι δεν βρέθηκε κάποιος να πει .. ρε παιδιά ας ρίξουμε όλοι λίγο νερό στο κρασί μας κι ας πάμε γι άλλα..

Ε τελικά δεν φαντάζομαι να θέλεις να είσαι ο μικρός Καφές του Κιλκίς ενάντια στον εκλεγμένο Καφέ που ενώ ο Πρόεδρος Καφές σου ανέβασε ακόμη έναν Διαιτητή γιατί κανείς δεν μπορεί να σου αρνηθεί ότι δεν κάνεις δουλειά και φέρνεις κόσμο και κρατάς εσύ πάς μετά και του λες έμμεσα πλην σαφώς δυστυχώς Πρόεδρε πρέπει να σε προδώσω συγνώμη αν σε ξεγέλασα , λυπήσου με γιατί οι άλλοι της ΚΕΔ (πιθανόν λέω δεν σημαίνει ότι είναι κι ετσι.) θα με φάνε και θα μας σβήσουνε και δεν θα ανεβώ στην Α1.



Αγαπητέ Πρόεδρε Πλούταρχε
Αρχή άνδρα δείκνυσι (Η εξουσία δείχνει τον άνδρα) και Άρχων κόσμει σαυτόν (Όταν κυβερνάς, να φροντίζεις οι πράξεις σου ν' αποτελούν κόσμημα)


Ότι λέγεται δεν παίρνεται πίσω κι ότι γίνεται μας χαρακτηρίζει όπως όταν ο Χρήστος Ασλανίδης μου είπε σε ύφος επιτίμησης ότι θα πει στον Ανακριτή όταν τον καλέσει πως ο Δεπούδης είπε ότι ο Πλούταρχος τον απειλούν κτλ κτλ, κανένα πρόβλημα αλλά θα του συνιστούσα πρώτα να πει στον Ανακριτή όταν τον καλέσει για το ποιοι διαιτητές παίρνουν από ποιους μηνύματα και με ποιο υπονοητικό περιεχόμενο ειδάλλως εγώ πρώτος θα θεωρήσω ότι διασπείρει πληροφορίες που αμαυρώνουν το ήθος της διαιτησίας κι αυτό για να ξεκαθαρίσουμε ότι όλοι δεν είμαστε ίδιοι στις συμπεριφορές μας τόσο στα δύσκολα όσο και στα υπεύθυνα .

Τουλάχιστον ήταν μπροστά όταν τα έλεγε και ο Μιχάλης Μαχαιριανάκης ο οποίος όμως δεν με κάλυψε  στην ερώτηση που του έθεσα για τον λόγο που παραιτήθηκε.

Το αν θα εκλεγώ στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας ή όχι λίγο με στεναχωρεί αλλά δεν μπορεί κανείς να μου στερήσει το δικαίωμα μου να διαφωνώ με αυτά που κάνει ο σύνδεσμος μου γιατί προσωπικά αγωνίστηκα να μπορούν να αγωνίζονται οι ίδιοι κι ο καθένας ξεχωριστά.

Μάγκες χαιρετίσματα
στις Εξουσίες που προστατεύουν τον καθένα
κι όχι στους Προστάτες
που εξουσιάζουν επί παντί τρόπο λόγο και έργο τον καθένα και πολύ περισσότερο εμένα.

Δεπούδης Παναγιώτης

ΣΟΚ: Εμπρηστική ανακοίνωση υποψήφιου μέλους για τις συμπληρωματικές εκλογές της ΟΔΚΕ!!! (οι δικοί του είναι σε πανικό που κατεβαίνει...) Reviewed by THE REFEREES on 12:30 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.