Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Ερώτηση σοκ: Ποιος είναι επιτέλους ο Καφφές; (της κακομοίρας γίνεται σε γνωστό σύνδεσμο...)

Πλάκα - πλάκα ευχόμαστε ότι όλα θα κυλήσουν ήσυχα στη συνέλευση το βράδυ και δεν θα έχουμε πόλεμο. Κασετοφωνάκια πάντως θα υπάρχουν για να μην διαστρεβλωθούν όσα ειπωθούν. Λοιπόν, της κακομοίρας γίνεται σε σύνδεσμο λόγω ΓΣ αφού...
ο Παναγιώτης Δεπούδης τραβάει το δικό του δρόμο και ο Πλούταρχος Ελευθεριάδης το δικό του. Και κάπου θα συναντηθούν. Σίγουρα στη Λάρισα και στο Κιλκίς...
Ο Πρόεδρος κύριος Πλούταρχος Ελευθεριάδης εξακολουθεί να έχει μία αντίληψη υπεράνω κριτικής, αλάθητου του Πάπα και προφανώς αρέσκεται επιλεκτικά στην τυπολαγνεία κάτι σαν πρόχειρος αυταρχισμός και μετά συγνώμη λάθος.
Θα του υπενθυμίσω ότι είναι κρίμα ... και μάλιστα πολύ κρίμα .. να υποτιμούμε την κοινή λογική τόσο στα προσωπικά μας και κατ΄ επέκταση και στην κοινωνική μας συμμετοχή περί του συναλλασσόμαστε, του συλλειτουργούμε, του συνυπηρετούμε και του συνδιαλεγόμαστε γιατί ο σκοπός  που υπηρετούμε ως κοινωνοί ενός θεσμικού λειτουργήματος είναι η διαιτησία οπου πρέπει στα μάτια του κόσμου να είμαστε υποδειγματικοί και οι καλύτεροι στο ήθος πέραν πάσης υλικής και προσωπικής ωφέλειας παρά μόνο ηθικής ανταμοιβής.
Και η Διαιτησία είναι μια ιδέα μέσα στον αθλητισμό που ρυθμίζει τους ασφαλείς και δίκαιους κανόνες διεξαγωγής του συναγωνίζεσθαι  και αγωνιστικό μέρος του είναι η καλαθοσφαίριση , συνεπώς εμείς είμαστε ηθικά εχέγγυος κοινωνικός περίγυρος του αθλήματος που ως παράγοντες πρέπει να εξυψώνουμε και να προάγουμε τόσο το άθλημα και πολύ περισσότερο την διαιτησία που εμείς πρέπει όλοι να είμαστε υποδειγματικοί.
 Ας αναρωτηθούμε αν στην δική μας σκιερή πλευρά και του Κιλκίς και των μελών Συνδέσμων της ΟΔΚΕ η διαιτησία μας προάγει ή μας υποβιβάζει σε τιμωρούς όσων εναντιώνονται στις πεποιθήσεις τους για τον τρόπο που πρέπει να υπηρετηθεί το άθλημα το οποίο επιλέξαμε (δεν μας επέλεξε) να αγωνιστούμε και συνεπώς να προαχθούμε ως κοινωνικοί συντελεστές και να κοσμήσουμε το άθλημα σαν υγιή παρακαταθήκη επιλογής και για άλλους.
Όταν ένας αθλητής σου ζητά να καταθέσει ένσταση ή να γραφεί στο φύλλο αγώνος για κάτι που κρίνει ότι δεν είναι σύμφωνο με τους κανόνες εσύ οφείλεις να καταγράψεις την στιγμή και δίνεις την δυνατότητα να αγωνιστεί ο παίκτης (η ο προπονητής του) και σε περαιτέρω επίπεδο ένστασης να δικαιωθεί υπερασπιζόμενος την προσπάθεια του ότι μπορεί να αδικήθηκε.
 Κύριε Πλ. Ελευθεριάδη σου εξέφρασα την προσωπική μου βούληση μου να συμμετάσχω ως υποψήφιος στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΔΚΕ ακριβώς την περασμένη Παρασκευή 23/10/2015 το μεσημέρι την ώρα που σχολούσαμε. Σου είπα ότι κατεβαίνω στην Αθήνα για τον οικονομικό έλεγχο όπως και σου είπα ότι έθεσα την βούληση μου υπόψη του Ηλία Καφέ αρκεί αυτός να μην έχει πρόβλημα και μάλιστα σου είπα πως ήταν θετικός.
Δυστυχώς για άλλη μια φορά είχαμε έναν έντονο διάλογο στον δρόμο και μάλιστα με αποκορύφωση αυτό που είπες για το ποιος είναι ο Καφές (και θα σου θυμίσω ότι ο Καφές είναι αυτός που δεν τον άφησα και στις εκλογές του 2012 να σου ζητήσει να με ορίσεις και εκλέκτορα αντί του αδερφού σου όταν εκ των υστέρων το έμαθε).
Για τα άλλα αυτός που προφανώς σου συνέστησε να αλλάξεις στάση ήταν ο αδερφός σου όταν του ζήτησα ακριβώς να επέμβει για να μην φθάσω στο επίπεδο να αντιπαρατεθώ δημόσια μαζί σου.
Δεδομένος δεν είναι κανένας όταν θίγεται η αξιοπρέπεια του και η παρουσία του σε ένα χώρο όπου πρέπει να δώσουμε και όχι να πάρουμε, οι νοώντας νοούν. Και δυστυχώς μείναμε λίγοι και ρομαντικοί αυτοί που τολμάμε να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους , τον φόβο φόβο ,την απειλή απειλή και τον εξαναγκασμό ως μια μορφή εκβιασμού όταν θέτονται διλλήματα για το όλοι για ένα ή ένας για όλους.
Μετά την Τρίτη 30/10/2015 προς τιμή σου ζήτησες συγνώμη ενώπιον όλων για την συμπεριφορά σου και προφανώς για όσα είπες.
Μας είπες τις διοικητικές απόψεις περί των εκλογών και των ασφαλιστικών μέτρων που θα γινόντουσαν, ότι δεν θα γινόντουσαν εκλογές και τελικά δεν κατέληξαν στο προσδοκώμενο για σας που συνυπογράψατε τα όσα υπογράψατε και επειδή είσαι Πρόεδρος και αγωνίζεσαι γι αυτά τα παιδιά θεωρείς πως κάνεις το σωστό κάτι που εμένα δεν με βρίσκει σύμφωνο γιατί ανθρώπους και θεσμούς που σε ευεργετήσανε και σε ευνοήσανε ξαφνικά δεν τους γυρνάς την πλάτη.
Εκεί που είσαι ήμουνα και δω που είμαι θα έρθεις αν και δεν σου το εύχομαι...
Εκεί πάλι εξέφρασα την επιθυμία μου εννοείτε προφορικά και δεν προχωρήσαμε σε λήψη απόφασης γιατί ήταν συνάντηση ενημέρωσης και δήλωσες ότι πρέπει να καταθέσω έγγραφη αίτηση ενώ ήξερες πως έληγε η διορία περί υποψηφιοτήτων και σου ζήτησα να παραμείνει το θέμα ανοικτό όπου επανήλθα χθες.
Πράγματι χθες 30/10/2015 κάλεσες Γενική Συνέλευση για να αποφασιστεί περί του αντιπροσώπου που θα συμμετάσχει στις συμπληρωματικές εκλογές και πάλι ζήτησα προφορικά και διαδικαστικά να τεθεί και το θέμα υποψηφιότητας μου και αρνήθηκες λέγοντας μου ότι θα απαντούσες την Δευτέρα αλλά δεν το έθεσες σε ψηφοφορία και δεν το ανέγραψες στα πρακτικά όπως έπρεπε . Για εκλέκτορα πρότεινες τον αδερφό σου και έναν ο οποίος ήταν απόν και μια υποψηφιότητα που ήταν δική μου.
9 ψήφους η πρόταση σου 1 εγώ, δεν ντρέπομαι ούτε μετανιώνω.
Κύριε Πλ. Ελευθεριάδη αναγκάστηκες να κάνεις εκλογές γιατί δεν ήθελες να αφήσεις επιχειρήματα περί νομιμότητας όταν εγώ ο ίδιος δήλωσα στον αδερφό σου ( και δηλώνω ότι τον αδερφό σου κύριε Πλ. Ελευθεριάδη πάλι τον θεωρώ φίλο μου παρά τα όσα ειπώθηκαν γιατί ειπώθηκαν εν βρασμώ ψυχής και το εκτιμώ ότι δηλώνει πως ήθελε να κατέβω ως υποψήφιος και τον πιστεύω ότι αγωνιούσε πως θα πείσει τους υπόλοιπους εσάς) για να σε προστατεύσω ότι πρέπει να αποφασίσουν οι υπόλοιποι και όχι να ορίσεις από μόνο σου τον αδερφό σου όπως έκανες στις εκλογές του 2012.
Και ορθώς έπραξες και δεν φοβάμαι ούτε ντρέπομαι να πω ότι πήρα μια ψήφο γιατί εγώ δεν θέλω ο άλλος να βρίσκεται σε κατάσταση αδυναμίας και να του το θυμίζω εκ των υστέρων . Αλλά θα θυμίσω σε πολλούς ότι οι ίδιοι οι κανόνες δεν τηρήθηκαν και στο παρελθόν και αδικούν κάποιοι τον εαυτό τους αν νομίζουν πως είναι αυτοί έξυπνοι και υπόλοιποι αφελείς ή βλάκες η υποτελείς.
Όταν φέτος έγιναν οι εκλογές για τον Σύνδεσμο Κιλκίς καλή την πίστη μας ζήτησε η απελθούσα διοίκηση (δηλαδή πάλι ο κύριος Πλούταρχος) να υπογράψουμε συνοπτικά και προηγούμενα πρακτικά Γενικής Συνέλευσης (ή μάζωξη ή συνάντηση δηλαδή συνοπτικά) όπου όριζε πάλι σαν εκλέκτορα τον αδερφό του και γέλασα γλυκόπικρα και το υπέγραψα τρία χρόνια μετά γιατί και τότε δεν μου ζήτησε να καταθέσω αίτηση για την υποψηφιότητα μου αν και η θέληση μου ήταν για την ΟΔΚΕ και υποχώρησα πάλι να ξαναθέσω υποψηφιότητα στην Εξελικτική Επιτροπή κι όλα αυτά προφορικά.
Αλλά και ως μέλος της Εξελικτικής Επιτροπής του συνδέσμου μου Κιλκίς πάλι υπέγραψα την έκθεση χωρίς να την έχω δει γιατί είχα εμπιστοσύνη χωρίς να έχω μετανιώσει για την παράλειψη που έχω κάνει γιατί σέβομαι την προσπάθεια σας προς χάριν του συνόλου.

Τελικά κύριε Πλούταρχε τι είναι Ηθικό και τι είναι Νόμιμο έχετε καταλήξει ? ?

Εγώ πάντως Κρόνος που θα θέλει να φάει τα Παιδιά του δεν θα γίνω , δεν μου αρμόζει είναι θέμα παιδείας, αγωγής, ανατροφής, καλλιέργειας και προπαντός ηθικής συνέπειας.

Εσείς μπορεί να θέλετε να γίνεται Διαιτητικά πατροκτόνος έχοντας και το μαχαίρι και το καρπούζι και την οικογενειακή ψήφο απέναντι στην ΟΔΚΕ και σε μένα που απ΄ ότι κατάλαβα η γραμμή είναι να καταψηφισθεί ο Διοικητικός και Οικονομικός Απολογισμός για να τιναχθούν τα θεμέλια της διαιτησίας στον αέρα.

Προκαταβολικά Συγχαρητήρια σε σας όχι και στον αδερφό σας.

Προσοχή στις ομοιότητες με τον Ηρόστρατο που έκαψε τον Ναό της Εφέσσου μην είστε ένας απ΄ αυτούς.

Η φιλοδοξία με την κενοδοξία και την μισαλλοδοξία τις χωρίζουν μικρές νοητές και ανόητες αφανείς γραμμές διάνοιας στη σκέψη και στη συμπεριφορά του πως διαχειρίζεσαι καταστάσεις και ανθρώπους που σε εμπιστεύονται.

Επί την ευκαιρία θα πρέπει να σας γυρίσω και εκείνη την Τιμητική Πλάκα που μου κάνατε για την προσφορά στην Διαιτησία και τον Σύνδεσμο Κιλκίς.

Δεν μου αρμόζουν τέτοιες τιμές με υποκρισία και ίσως να υποβάλλω και την παραίτηση μου από την Εξελικτική Επιτροπή θέτοντας ως προσπάθεια την διάθεση του ονόματος μου σε σύνθεση Διοικητικού Συμβουλίου στην ΟΔΚΕ αν η Γενική Συνέλευση το δεχθεί για να λειτουργήσει ο θεσμός.

Ο καθένας με τον τρόπο του μπορεί να βάλει πολλά προσκόμματα στην διαιτησία εγώ θα ήθελα να είμαι ο τελευταίος που θα το επιχειρούσα μετά από τόσα χρόνια συμμετοχής και για την προσφορά μου ας την κρίνουν οι άλλοι. Εσείς απέναντι μου κύριε Πρόεδρε υπολείπεστε εμπιστοσύνης για να κρίνετε την συνεισφορά μου διότι τα βρήκατε όλα έτοιμα και συνεπώς δεν τα πονέσατε για να σώσετε φιλίες που αναρωτιέμαι αν τελικά ήταν όντως πραγματικές .

Αυτά προς το παρόν και όταν θα επανέρχεστε θα παίρνετε πάντα μια ανάλογη απάντηση ως δίδαγμα περί της αλήθειας .

Όσο για τον κύριο Κύρο Καλαβάζη με τιμά που δεν με ψήφισε διότι κάποτε ψήφιζε και μετά έπαιρνε την ψήφο του πίσω, στα χρόνια τα δύσκολα που δυστυχώς εμένα με δικαίωσαν κι ούτε τιμά κάποιους που έχουν θητεύσει ως διαιτητές μετά από το πόστο παράγοντα ομάδος να βρίζουν τους πρώην φίλους τους διαιτητές από την Ημαθία αν θυμάμαι καλά .
Και ούτε αρμόζει να πηγαίνεις σε αγώνα και να δέχεσαι τηλεφωνικά οδηγίες περί του ποιοι παίκτες της μιας εκ των δυο ομάδων πρέπει να προσεχθούν προς χάριν κάποιων τότε φίλων τους.

Με τιμή Δεπούδης Παναγιώτης

Υστερόγραφο
Και καλό θα είναι στην συνεδρίαση της Γενικής Συνέλευσης να υπάρχουν φανερά (όπως στην Καταστατική Συνέλευση της Αθήνας) και όχι κρυφά κασετοφωνάκια και για τα πρακτικά και για περαιτέρω νομική κάλυψη μιας και υπάρχει δικαστική εξέλιξη.

Οπότε πάσα άρνηση θα θεωρηθεί ύποπτη οπότε καλά θα κάνουμε να προσέχουμε για το τι λέμε τι ψηφίζουμε και πως αιτιολογούμε την ψήφο μας.

Άρθρο 370 Α του Ποινικού Κώδικα και τυγχάνει όλοι να έχουμε έννομο συμφέρον περί του τι θα ειπωθεί από ποιους και για ποιους .
Ερώτηση σοκ: Ποιος είναι επιτέλους ο Καφφές; (της κακομοίρας γίνεται σε γνωστό σύνδεσμο...) Reviewed by THE REFEREES on 5:07 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.