Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Επιβεβαίωση των Γκρίζων Λύκων: Ο Ρήγας συνομίλησε με Αγγελόπουλο, Λάσκαρη! (τι είπε για τη διαιτησία...)

Σε φίλους του παραδέχθηκε ο Κώστας Ρήγας ότι συνομίλησε με τους Αγγελόπουλο και Λάσκαρη μετά το ματς, όπως γράψαμε...
Το θέμα είναι ότι διέψευσε ότι αναφέρθηκε στη διαιτησία.

Με λίγα λόγια ο Ρήγας είχε διάλογο με τον ιδιοκτήτη της ΑΕΚ μετά τη λήξη του αγώνα και την ώρα που "έβραζε" για τη διαιτησία, αυτός συζήτησε περί ανέμων και υδάτων...

Πάντως και στη συνέντευξη που έδωσε δεν αναφέρει αν ήταν καλή η διαιτησία. Το μόνο που είπε ήταν ότι καλά έκαναν οι ρέφερις στο αντιαθλητικό.

Δείτε τι είπε στο ραδιόφωνο:

Για την επιστροφή στη Θεσσαλονίκη: «Δεν έχω λείψει πολλά χρόνια, καθώς ήμουν σε πολλές εκδηλώσεις του Άρη και στην εκδήλωση για τον Γκάλη, αλλά και σε ευρωπαϊκά παιχνίδια της ομάδας, αλλά είχα χρόνια να δω ένα τόσο ωραίο παιχνίδι».

Για την ιδιότητα του: «Είμαι βοηθός της ΕΟΚ. Η ελληνική ομοσπονδία έχει κάνει μια ομάδα στην οποία μετέχω μαζί με τα μέλη της ΚΕΔ για την ανάδειξη και την εκπαίδευση διαιτητών που μετέχουν στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Αυτό που θέλουμε είναι να έχουμε καλές ευρωπαϊκές παρουσίες διαιτητών. Όσο αφορά τον διεθνή χώρο, έχω αποχωρήσει από την ευρωλίγκα, αλλά ήμουν και είμαι μέλος της τεχνικής επιτροπής της FIBA και ταυτόχρονα με όλα, είμαι και καθηγητής διαιτητών».

Για την διαιτησία του αγώνα Άρης – ΑΕΚ: «Υπήρχε διαιτητής στο παιχνίδι. Εγώ δεν ήρθα σαν παρατηρητής, ήρθα σαν θεατής και δεν πρόκειται να βαθμολογήσω τους διαιτητές. Καλώς ή κακώς πάντα οι διαιτητές είναι στο στόχαστρο και όταν το παιχνίδι κρίνεται σε ένα πόντο, πάντα λένε κάτι για τη διαιτησία. Το μόνο που θέλω να πω είναι πως ήταν από τους πιο συγκλονιστικούς αγώνες που έχω παρακολουθήσει στο ελληνικό πρωτάθλημα. Ήταν συγκλονιστικό και όλα δεν ήταν σε αθλητικά πλαίσια με αποτέλεσμα να χρειαστεί πολλές φορές η παρέμβαση των διαιτητών. Υπήρχε ένας μεγάλος φανατισμός των δυο ομάδων. Ο εκνευρισμός δεν βοήθησε τη ποιότητα του παιχνιδιού».

Αν ήταν σωστή η αντιμετώπιση των διαιτητών: «Θεωρώ πως σύμφωνα με τη διδασκαλία μας, δεν πρέπει κανένας διαιτητής να αφήσει το παιχνίδι να γίνει αντιαθλητικό. Κατά την άποψη μου, καλώς οι διαιτητές έπραξαν έτσι και με τεχνικές ποινές δεν άφησαν το παιχνίδι να ξεφύγει. Αν το άφηναν τα πράγματα μπορεί να ήταν χειρότερα».

Για τον ορισμό των διαιτητών και αν έπρεπε να γίνει κλήρωση με πιο έμπειρους: «Και ο κ.Κορομηλάς και ο κ.Καρακατσούνης είναι διεθνείς διαιτητές. Τα υπόλοιπα δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω. Είναι θέμα της ΚΕΔ».

Για τις διοργανώσεις της Ευρωλίγκα και της FIBA: «Είναι πολύ πιθανό έτσι όπως έχει προχωρήσει το θέμα. Αν όμως επικρατήσουν άλλες συνθήκες μπορεί και να μην πάμε σε δυο διοργανώσεις, αλλά προς το παρόν δεν το βλέπω. Το πιθανότερο είναι να έχουμε δυο διοργανώσεις. Το Μάιο θα παίξουν πολλά το ρόλο τους».

Για το πώς θα διαχωριστούν οι διαιτητές: «Θα πρέπει να επιλέξουν έτσι όπως έχει γίνει. Οι διαιτητές ανήκουν στη FIBA. Οι διαιτητές είναι μέλη της διεθνούς ομοσπονδίας και αυτή τη στιγμή χρησιμοποιούνται από την Ευρωλίγκα. Αν διαχωριστούν οι διοργανώσεις, η FIBA θα ζητήσει να επιλέξουν».

Για το επίπεδο της διαιτησίας: «Υπάρχουν καλοί διαιτητές στην Ελλάδα και διακρίνονται και στον ευρωπαϊκό χώρο. Απλά θα μπορούσε να γίνει καλύτερη εκπαίδευση για τους διαιτητές».
Επιβεβαίωση των Γκρίζων Λύκων: Ο Ρήγας συνομίλησε με Αγγελόπουλο, Λάσκαρη! (τι είπε για τη διαιτησία...) Reviewed by THE REFEREES on 7:24 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.