Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

"Μύλος" έγινε σε σύνδεσμο διαιτησίας!!! (λίγο ήθελαν να πλακωθούν και φταίμε εμείς...)

Πανικός επικράτησε σε σύνδεσμο και γι' αυτό ευθυνόμαστε (πάλι) εμείς!!! Λάθος μας αλλά δεν έπρεπε να εκτραχυνθεί η κατάσταση στο γνωστό και ταλαιπωρημένο σύνδεσμο. Απλά εμείς μπλέξαμε τον...
Γιάννη Χασάπη με τα προεδριλίκια του συνδέσμου Πειραιά και ήταν φυσιολογικό να υπήρχε αντίδραση.

Η διοίκηση του συνδέσμου έστειλε επιστολή ότι δεν τον εκπροσωπεί ο Γιάννης και ο τελευταίος εμφανώς τσαντισμένος έστειλε με τη σειρά του μια επιστολή στον φίλο του Βασίλη Γαβριήλ.

Που να φανταστούμε ότι θα γινόταν "μύλος"; Λοιπόν, παιδιά ηρεμήστε και δουλέψτε αρκετά...

Έγραψε λοιπόν, ο Χασάπης που όλα τα ...σφάζει και τα μαχαιρώνει:

Το ενημερωτικό σας δελτίο με ημερομηνία 15-6-2016 όπου αναφέρεται προς τους Πρόεδρους των Συνδέσμων όλης της χώρας ότι ‘’Σας ενημερώνουμε ότι το μέλος του συνδέσμου μας, Κος Χασάπης
Ιωάννης δεν εκπροσωπεί τον Σύνδεσμο Διαιτητών Καλαθοσφαίρισης
Νότιας Αττικής, όπως επίσης ούτε το Δ.Σ. του ΣΥΔΚΝΑ.

Ως εκ τούτου, ενέργειες, θέσεις, σχόλια, και απόψεις αντιπροσωπεύουν
το άτομο του και όχι τον Σύνδεσμο μας ‘’

Η ιστορία μου και οι αγώνες μου για την ίδρυση και λειτουργία αυτού του Συνδέσμου σε δύσκολους καιρούς ευτυχώς είναι γνωστή στον χώρο του αθλήματος οπότε δεν διεκδικώ με ενέργειες σχόλια και απόψεις να αντιπροσωπεύσω τον ΣΥΔΚΝΑ αυτό το αφήνω στην νόμιμα εκλεγμένη Διοίκηση σας γιατί έχω μάθει να είμαι με την νομιμότητα 29 χρόνια που υπηρετώ ανιδιοτελώς  τον χώρο

Θα κρατήσω το ενημερωτικό σας σημείωμα αυτό ως ευχαριστίες και αναγνώριση της προσφοράς μου και της ιστορίας  μου εκ μέρους του ΣΥΔΚΝΑ

Θέλω να σας γνωρίσω ότι παραμένω απλό μέλος του ΣΥΔΚΝΑ αγωνιζόμενος για την πρόοδο και την ανάπτυξη του όπως κάνω όλα αυτά τα χρόνια όπου κινδύνεψα να χάσω και την δουλειά μου υπερασπίζοντας τα συμφέροντα του

Μετά Τιμής 
"Μύλος" έγινε σε σύνδεσμο διαιτησίας!!! (λίγο ήθελαν να πλακωθούν και φταίμε εμείς...) Reviewed by THE REFEREES on 4:18 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.