Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Οι διαμαρτυρίες των ομάδων για τους διαιτητές... (όλες όσες ακούστηκαν...)

Εντοπίστηκαν διαμαρτυρίες εις βάρος των διαιτητών από ανθρώπους των ομάδων και εμείς σας τις μεταφέρουμε. Αν είναι άδικες ή δίκαιες...
θα τα γράψουν λίαν συντόμως, όμως, απλά τις καταγράφουμε.

Πιο ήρεμος ήταν ο Καλαμπάκος του Κόροιβου, που ανέφερε ότι " δεν θέλω να μιλάω για την διαιτησία, αυτή είναι η δουλειά τους ας κάνουν αυτοί την δουλειά τους να κάνουμε εμείς την δουλειά μας. Στο κάτω- κάτω της γραφής κάποια λάθη κάναμε και εμείς, τα θεωρούμε ανθρώπινα, ίσως κάποια λάθη έκαναν και οι διαιτητές και αυτά ανθρώπινα".

Αλλά και ο Βαγγέλης Ζιάγκος του Πανιωνίου είπε: "Είναι πάγια αρχή μου καταρχήν από σεβασμό στον εαυτό μου στην ιδιότητα μου στο επάγγελμα μου και κατά δεύτερον από σεβασμό στην ομάδα που υπηρετώ και είναι τεράστια να μην αναφέρομαι στους διαιτητές, και ο νοών νοεί τω θα μπορούσα να πω πολλά δεν είναι η δουλειά μου να το κάνω. Η δουλειά μου είναι να ελέγξω άλλα πράγματα".

Ο Χρήστος Δεληγιάννης της Καρδίτσας τόνισε: "Οι διαιτητές είναι άνθρωποι και κάνουν λάθη…πρέπει όμως να έχουν το αίσθημα της ευθύνης και να εκτιμάνε τι αντίκτυπο μπορεί να έχει ένα λάθος τους στις υπεράνθρωπες προσπάθειες απλών ανθρώπων που αυτες τις εποχές να προσπαθούν να προάγουν το άθλημα υγειώς!"
Οι διαμαρτυρίες των ομάδων για τους διαιτητές... (όλες όσες ακούστηκαν...) Reviewed by THE REFEREES on 10:26 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.