Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Γιατί ο Παντελής Μπούμπουρας δεν αγόρασε τον μπασκετικό Ολυμπιακό!!! (πόσο πλούσιος πραγματικά είναι...)

Ο Παντελής Μπούμπουρας μπαίνει στην μπασκετική καθημερινότητά μας, αφού θα προσπαθήσει να ενδυναμώσει με πρωτοκλασάτους παίκτες τον Φάρο Γου Σου Λου. Θα μπορούσε, όμως, να πάρει τον Ολυμπιακό στο μπάσκετ; Ξεκάθαρα είναι τα πράγματα...
αφού σε ερώτηση που του έγινε πριν από δύο εβδομάδες ήταν κατηγορηματικός:

"Εγώ δεν είμαι Αγγελόπουλος! Δεν έχω αυτή την οικονομική επιφάνεια. Ούτε μπορώ να βάλω 10 εκατομμύρια και να τα χάσω! Και να θέλω λοιπόν δεν μπορώ! 

Το όνειρό μου θα ήταν να πάρω την ποδοσφαιρική ομάδα και να την οδηγήσω στην κατάκτηση του Champions League!

Ωστόσο μη με περνάτε για πλούσιο. Κάποιοι έχουν δισεκατομμύρια. Δεν σημαίνει ότι κι εγώ βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση. Μην ξεχνάτε ότι οι πραγματικά μεγάλοι και πλούσιοι δεν κάνουν τίποτα".

Εκτός από τον Φάρο ο Μπούμπουρας είναι πρόεδρος στην μπασκετική ομάδα, Μπίπα, ενώ βοηθάει  τη δεύτερη ομάδα της πόλης, Δυναμό, αλλά και την ποδοσφαιρική Τσερνομόρες!

Ξέρετε ποιο είναι το όνειρό του; "Εάν καταφέρουμε να φτάσουμε τη Μπίπα στην Ευρωλίγκα θα είμαι ευχαριστημένος!!!"

Όπως ακούγεται, η ομάδα είτε θα μείνει για ένα χρόνο στη Λάρισα, είτε θα κατέβει και πάλι στο Κερατσίνι, αφού το γήπεδο στη Λήμνο θα είναι έτοιμο σε 16 μήνες.

Ο Μπούμπουρας θα χτίσει την επόμενη τριετία στο νησί δύο ξενοδοχεία πεντάστερα των 400 κλινών το καθένα. Το ένα στο Μούδρο και το άλλο ένα στο Πλατύ.

Το σύνολο της επένδυσης θα φτάσει εντός της επόμενης πενταετίας περί τα 70 εκατομμύρια ευρώ!!!

Γιατί όμως, μπαίνει δυναμικά στην Ελλάδα; Το λέει ο ίδιος:

"Εντός του 2018 στοχεύω στην εξαγορά μίας μικρής κατασκευαστικής εταιρείας, καθώς και να ασχοληθώ με τα δημόσια έργα, όχι απαραίτητα μεγάλου βεληνεκούς.

Στόχος μου επίσης είναι να χτίσω ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο, τύπου mall, και να το νοικιάσω".

Αναφέρθηκε τέλος και στην κυβέρνηση, λέγοντας:

"Θα σας πω τι με ενοχλεί. Στην Ουκρανία, όντας οικονομικοί μετανάστες, δενόμαστε πολύ με την πατρίδα, τη θρησκεία, την οικογένεια. Εκτιμώ ότι η σημερινή κυβέρνηση είναι μπερδεμένη σε σχέση με αυτές τις αξίες.

Θα πω λοιπόν τη γνώμη μου και ας παρεξηγηθώ.

Ένας άνθρωπος που δεν πιστεύει πουθενά, δεν μπορεί να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι υπήρξε δασκάλα που έβγαλε την εικόνα της Παναγίας από το σχολείο ή ότι τη σημαία μπορεί να την κρατάει ένας Τούρκος. Νιώθω να καταρρέουν θεσμοί και αξίες και τρελαίνομαι.

Για εμάς που ζούμε στο εξωτερικό, υπάρχει μία έντονη ευαισθησία σε αυτά τα ζητήματα. Δεν μπορείτε να το καταλάβετε πώς αισθανόμαστε.

Δεν είμαι ακροδεξιός. Ειδικά εγώ…  Ωστόσο με ενοχλεί να ακούω ότι τη σημαία δεν θα την κρατάει ο καλύτερος μαθητής, και ότι ο σημαιοφόρος θα προκύπτει από κλήρωση.

Υποστήριζα κάποτε τον Ανδρέα Παπανδρέου. Ωστόσο έχω να ψηφίσω πολλά χρόνια. Τα βιώματά μου ήταν εναντίον του Κωνσταντίνου Καραμανλή, ο οποίος έκανε και αρκετά καλά. Του χρωστάμε για παράδειγμα το γεγονός ότι μας έβαλε στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Άλλωστε ήταν χαρισματικός.

Είχα φτάσει λοιπόν να ψηφίζω ΠΑΣΟΚ από συνήθεια και μόνο. Είτε μου άρεσαν τα όσα έκανε, είτε όχι. Γι’ αυτό και σταμάτησα να ψηφίζω.

Πηγή:voria

Γιατί ο Παντελής Μπούμπουρας δεν αγόρασε τον μπασκετικό Ολυμπιακό!!! (πόσο πλούσιος πραγματικά είναι...) Reviewed by THE REFEREES on 8:03 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.