Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Τι λένε οι Μαύρος και Παπαθανασίου... (στο κάδρο και ο Δημόπουλος της Πάτρας!)

"Ξέρετε γιατί παραιτήθηκε ο Δημόπουλος;", ρώτησε ο Στέφανος Παπαθανασίου... "Όχι, όμως όλοι ξέρουν τι γίνεται εδώ και πρέπει να διεκδικήσουμε περισσότερα χρήματα από τα τουρνουά.

Σταματήστε τα μέιλ διότι κάνουμε κακό στο σύνδεσμο. Εγώ σαν πρόεδρος ήμουν εδώ. Όχι για να παίξω περισσότερα παιχνίδια αλλά για εσάς".

Ο Γιάννης Μαύρος ανέφερε: "Η διαδικασία ξεκίνησε από εμένα. Για πρώτη φορά υπάρχει ωμή παρέμβαση στις εκλογές του ΣΕΔΚΑ. Θέλετε να πάτε μπροστά μέσω συναλλαγών ή αξιοκρατίας;"

Ο Σχινάς είπε: "Αποφάσισα να ασχοληθώ μαζί με άλλα παιδιά για λόγους προφανείς. Δέχτηκα επίθεση. Απευθύνομαι στα νέα παιδιά. Πάλι τα ίδια και τα ίδια ακούτε. Οι μη ενεργοί αποφασίστε ποιο είναι το συμφέρον του συνδέσμου. Αυτά δεν έχουν ξαναγίνει ποτέ. Πάντα είμαι ακέραιος και συλλεκτικός. Δεν θέλω να δω πάλι το ίδιο έργο. Όσο για τους διεθνείς λέω ότι ήρθε η ώρα να αποφασίσετε. Εγώ θα συνεργαστώ με όλους όσοι θέλουν το καλό του συνδέσμου".
Τι λένε οι Μαύρος και Παπαθανασίου... (στο κάδρο και ο Δημόπουλος της Πάτρας!) Reviewed by THE REFEREES on 7:18 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.