Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Τόμυ θα λέτε και θα κλαίτε!!! "Θα στηρίζω πότε απ' εδώ και πότε απ' εκεί..." (πλήρης επιβεβαίωση των Γκρίζων Λύκων)

"Καρφιά" προς τους Γκρίζους Λύκους, τον Γκόντα, τον Βιδάλη, τον Κορομηλά και τους ...λοιπούς συγγενείς άφησε πριν από λίγο ο Τόμυ Σχινάς!!!

Παράλληλα μας επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά, λέγοντας ότι θα κάνει το εκκρεμές: "Εγώ θα σας στηρίξω πότε τον ένα και πότε τον άλλο σε οποιαδήποτε απόφαση".

Το μέλος του δου σου είπε:

Αγαπητέ Σπύρο,

Με ιδιαίτερη χαρά έλαβα στα χέρια μου σημερινή σου επιστολή με την οποία
με καλείς να συνεργαστούμε για το καλό της Αθηναϊκής (& Ελληνικής) Διαιτησίας.

Ομολογώ δε μπορώ να αντιληφθώ (με βοήθησε λίγο ο κ. Ραχιώτης σ’ αυτό) τι άλλαξε από την 07-06-2018, όταν και κοινοποίησες στο σώμα επιστολή, στην οποία ανέγραφες τα εξής:

«Σήμερα το πρωί ο κος Σχινάς είχε συνάντηση και πήρε το δαχτυλίδι να κατέβει αυτός με δική του ομάδα!!! Απέναντί μας. Ο λόγος είναι ότι γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει Βιδάλης και λοιποί και έθεσε βέτο. ‘Εγώ δεν κατεβαίνω με τον Βιδάλη (σοφή επιλογή) και θέλω δική μου ομάδα…’ ήταν τα λόγια του. Η Ε.Ο.Κ. απέσυρε τη στήριξη στην ομάδα Βιδάλη… του ζήτησε μάλιστα να αποσύρει την υποψηφιότητά του… (στα είχα πει Θοδωρή μου)… με σκοπό όλοι μαζί να στηρίξουν Σχινά και λοιπούς απέναντί μας. Ο Βιδάλης αρνήθηκε και ξεκίνησε το πανηγύρι των τρελών. Εμφανίστηκαν και υπόλοιποι υποψήφιοι στην ομάδα Βιδάλη, όπως ο Παυλόπουλος, ο οποίος δήλωνε δημόσια ότι ΔΕΝ θα είναι υποψήφιος, για να καλυφθεί το κενό της άρνησης Σχινά. Ο Σχινάς δε, είχε υποστηριχτεί από εμένα για να μπει στη Διοικούσα Επιτροπή και τελικά εκλέχθηκε Πρόεδρός της, με τις ψήφους των αντιπάλων μου…. δηλαδή των Βιδάλη, Παυλόπουλου, Θεολογίτη. Τώρα «φάτε τον», σας πληρώνει με το ίδιο νόμισμα που πληρώσατε εμένα».

Η αλήθεια είναι ότι τότε δεν αντέδρασα φίλε Σπύρο, όπως δεν αντέδρασα και στα συνεχή και ανηλεή δημοσιεύματα γνωστού blog, το οποίο ανέλαβε την ηθική μου εξόντωση, με αήθεις και υβριστικούς χαρακτηρισμούς και παράθεση διαστρεβλωμένων στοιχείων για την προσωπικότητά μου.

Τώρα όμως πέρασαν οι εκλογές και στο όνομα των ενενήντα πέντε (95) συναδέλφων που με τίμησαν με την ψήφο τους και με κατέταξαν δεύτερο στην προτίμησή τους παρά τη λυσσαλέα επίθεση που δέχτηκα από γνωστό παράγοντα της Ελληνικής Διαιτησίας με εξέχουσα θέση στην Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, ο οποίος έπαιρνε τηλέφωνα τους συναδέλφους και τους έλεγε:

«Σχινάς για την ΕΟΚ δεν υπάρχει. Προσέξτε τι θα ψηφίσετε». Είναι ο ίδιος που κάλεσε 4 συνεργάτες μου και τους ζήτησε επιτακτικά να παραιτηθούν, ώστε να μείνω μόνος μου στη μάχη. Όμως σε λάθος συναδέλφους απευθύνθηκε, γιατί οι συνεργάτες μου είναι διαμάντια και μάλιστα ακατέργαστα. Η αξία τους δεν έχει καμία αποτίμηση και έτσι φτάσαμε στη χθεσινή νύχτα, με το γνωστό αποτέλεσμα, που ήταν αποτέλεσμα τόσο δικών σου όσο και δικών του αποκλειστικά ενεργειών.

Οφείλω μία απάντηση λοιπόν και στον ενορχηστρωτή αυτής της προσωπικής επίθεσης. Λοιπόν άκου:

Ήμουν, είμαι και θα είμαι στέλεχος ενός συγκεκριμένου πολιτικού κόμματος για το οποίο είμαι περήφανος και πιστεύω ότι στο μεγαλύτερο μέρος του είναι κι αυτό περήφανο για μένα. Πιστεύω βαθύτατα στη συνέχεια του κράτους και στην ομαλή μετάβαση σε οποιαδήποτε πολιτική αλλαγή, γι’ αυτό δεν έκλεισα υπολογιστές και δεν κατέστρεψα πολύτιμα έγγραφα που ήταν σημαντικά για τη συνέχεια του κράτους.

Παρέμεινα στη θέση μου μέχρι να παραδώσω στον επόμενο που θα αναλάμβανε τη θέση μου, αλλά μου ζητήθηκε να παραμείνω προκειμένου να ολοκληρώσω ένα τεράστιο έργο που είχε ξεκινήσει στον αθλητισμό και γι’ αυτό συμμετείχα σε δύο νομοπαρασκευαστικές επιτροπές για τη σύνταξη νέου αθλητικού νόμου με δύο διαφορετικούς υπουργούς, που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους και για τους λόγους αυτούς θα τους σέβομαι μέχρι να κλείσω τα μάτια μου.

Το κόστος στην καριέρα μου ως διαιτητή γι’ αυτή μου τη στάση πίστεψέ με ήταν τεράστιο. Κατόρθωσα να κρατήσω όρθιες τις ομοσπονδίες τα έτη 2014 – 2015 στη μεγάλη κρίση με τις άδειες λειτουργίας των γηπέδων με αλλεπάλληλες υπουργικές αποφάσεις τις οποίες εισηγήθηκα στους Υπουργούς. Αν δε με πιστεύεις ρώτα τους υπευθύνους της Ομοσπονδίας. Άλλωστε κάθε μέρα μαζί τους είσαι. 

Σε ό,τι αφορά στους τελικούς του πρωταθλήματος ΕΣΑΚΕ 2017-2018, δεν έμεινα έξω λόγω μειωμένης απόδοσης ή αξίας (αυτό το ξέρεις καλά), αλλά διότι έχω μία προσωπική αντιδικία με τον Πρόεδρο μιας εκ των ομάδων που αγωνίζονται στους τελικούς για όσα είπε και έκανε σε προσωπικό επίπεδο θίγοντας την υπόληψή μου και την ακεραιότητά μου ως επαγγελματία Διαιτητή και ανθρώπου. Σίγουρα στη θέση μου δε θα έκανες το ίδιο γιατί δεν έχεις το ηθικό ανάστημα να το κάνεις.

Η ανάρτησή μου για τον Παύλο Γιαννακόπουλο ήταν αποτέλεσμα της καθολικής εκτίμησης που είχε ως άνθρωπος και ως παράγοντας και αποτελεί τίτλο τιμής για μένα η αντίθεσή σου σ’ αυτή την πράξη μου. Ξεκινάμε από διαφορετική ηθική αφετηρία.

Σήμερα όμως ξεκίνησε μια άλλη μέρα. Όλα αυτά πρέπει να μείνουν στο παρελθόν, όσο κι αν μας πληγώσανε.

Πάμε όλοι μαζί και οι εννέα (9) να επικεντρωθούμε στα προβλήματα του συνδέσμου και στην αξιοκρατική εξέλιξη των μελών μας.

Αν λοιπόν Σπύρο με καλείς γι’ αυτούς τους λόγους να συμπορευτούμε, έχει καλώς. Ξεκαθάρισέ το και ζήτα και από την άλλη πλευρά να το πράξει ομοίως.

Εγώ θα σας στηρίξω πότε τον ένα και πότε τον άλλο σε οποιαδήποτε απόφαση κρίνω ότι είναι προς το συμφέρον των μελών του συνδέσμου. Άλλωστε κάτι τέτοιο μου υπαγορεύει, τόσο η συνείδησή μου, όσο και η επαγγελματική και κοινωνική μου θέση και υπόσταση. Αυτό μου υπαγορεύει η πορεία μου επί 31 συναπτά έτη σε αυτό το χώρο και στο μεγαλύτερο σύνδεσμο Διαιτητών της Ελλάδας.

Με αυτές τις λίγες σκέψεις αναμένω τόσο τις αποφάσεις σου, όσο και τις αποφάσεις αυτών, που δήλωσες ότι μαζί τους δεν μπορείς να συνεργαστείς την επόμενη μέρα. Είμαι όμως σίγουρος, ότι επειδή αγαπάς και πονάς αυτό το σύνδεσμο θα συνεργαστείς με τους πάντες προκειμένου να επουλώσουμε τις πληγές του παρελθόντος και να κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα. 
Τόμυ θα λέτε και θα κλαίτε!!! "Θα στηρίζω πότε απ' εδώ και πότε απ' εκεί..." (πλήρης επιβεβαίωση των Γκρίζων Λύκων) Reviewed by THE REFEREES on 4:58 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.