Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Γκρ. Ρασπούτιν: Το σκορ Γαλατσόπουλου-Ψαράκη στις εκλογές και η χοντρή... πατάτα υπερπροέδρου!

Δεν πάνε να λένε οι Γκρίζοι Λύκοι!!!! Επειδή στις ραδιουργίες εγώ ήμουν πάντα μπροστά από την εποχή μου...
μέχρι να με φάνε.... Αλλά και εκεί χρειάστηκαν να τα δοκιμάσουν όλα... Τι μαχαίρωμα έφαγα, τι δηλητήριο, σφαίρα στην καρδιά... Όλα τα δοκίμασαν...

Εγώ τους Γκρίζους Λύκους... για κουταβάκια τα έχω στην αυλή μου...

Κι αν λένε  αυτοί ότι θα βγει ο Γαλατσό.... Εγώ αλλά λέω...

7-7 το σκορ στον ΕΣΑΚΕ είναι αν κατεβεί ο Ψαράκης...

Κι αυτός που θα κρίνει το αποτέλεσμα από Π ξεκινά...

Και τέλος της εβδομάδας θα φανεί....

Πάμε στα άλλα τώρα...

Μου είπαν ότι ο δικηγόρος και υπερπρόεδρος έκανε μια χοντρή πατάτα....

Ενώ ζήτησε αναβολή πήγε ο ίδιος στα κρυφά  και την δίκασε.... και αν αυτό το θεωρεί μαγκιά.... του λέω εγώ φυλαγμένη του την έχουν....

Είναι πολλά τα λεφτά Άρη.... όπως είπε και ο Καλογήρου

Και ο Κούρκουλος αντί για το "εντάξει μαύρε" θα μπορούσε να πεί.... " είναι πολλοί οι μαύροι "

Δήλωση μετανοίας έκανε ο Ουέρ... στην Κύμη.... αλλά προς άλλη ομάδα πήγαινε... που δεν μπορεί....

Πάτησε πόδι ο Λύκος στον Χολαργό και είπε δεν φεύγει κανένας.... ο ίδιος θέλει να πάει ψηλά.... για να φύγει ο ίδιος....

Γκρ. Ρασπούτιν
Γκρ. Ρασπούτιν: Το σκορ Γαλατσόπουλου-Ψαράκη στις εκλογές και η χοντρή... πατάτα υπερπροέδρου! Reviewed by THE REFEREES on 4:11 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.