Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Νέα επιβεβαίωση των Γκρίζων Λύκων: Έκανε πίσω ο Ψαράκης, χωρίς αντίπαλο για δεύτερη φορά ο Γαλατσό!!!

Χθες το απόγευμα οι Γκρίζοι Λύκοι ήταν ξεκάθαροι: Δυσκολεύει η κάθοδος του Ψαράκη στις εκλογές του ΕΣΑΚΕ!!! (τα μηνύματα είναι διφορούμενα...) Όταν όλοι έγραφαν ότι κατεβαίνει ο Ψαράκης, οι Γκρίζοι Λύκοι ήταν κατηγορηματικοί.

"Πλέον αναμένει θαύμα..." γράψαμε και όπως είπε "φέρεται να είναι ένα τηλεφώνημα στελέχους μεγάλης ΚΑΕ, που του ζήτησε να κάνει πίσω προς όφελος του Βαγγέλη Γαλατσόπουλου".

Σήμερα έγραψε στο fb:

"Αναφορικά με την υποψηφιότητα μου για τη θέση του προέδρου του ΕΣΑΚΕ στις επερχόμενες αρχαιρεσίες και προκειμένου να σταματήσει η παραφημολογία και τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας θα ήθελα να ξεκαθαρίσω τα εξής:

Από την αρχή είχα εκφράσει τις επιφυλάξεις μου για τον χρόνο ενασχόλησης που απαιτεί μια τέτοια υπεύθυνη και σημαντική θέση και το κατά πόσο θα ήταν δυνατό να τα «χωρέσω» όλα στο ήδη επιβαρυμένο πρόγραμμά μου λόγω των αυξημένων επαγγελματικών μου υποχρεώσεων.

Δυστυχώς όσο και αν προσπάθησα δεν κατάφερα να αποφύγω ουσιαστική αλλά και τυπική εμπλοκή.

Θεώρησα έτσι, ότι είναι καλύτερα να απέχω παρά να βρεθώ  κατώτερος του βάρους και της ευθύνης που θα αναλάμβανα σε πιθανή εκλογή μου.

Θα συνεχίσω βέβαια να προσφέρω με οποίο τρόπο μπορώ όπως έκανα μέχρι σήμερα.

Έχω εκφράσει επανειλημμένα, τόσο προφορικά όσο και γραπτά, τις αντιρρήσεις μου σε θέματα που αφορούν στον τρόπο λειτουργίας, οικονομικής και θεσμικής διαχείρισης, δραστηριοτήτων συγκεκριμένων εκ του ανθρώπινου δυναμικού καθώς και τρόπου λήψης αποφάσεων στον ΕΣΑΚΕ.

Εύχομαι το νέο προεδρείο να διορθώσει τα κακώς κείμενα και να πάει το μπασκετ ψηλά όπως είναι στις καρδιές μας.

Με εκτίμηση"

Νέα επιβεβαίωση των Γκρίζων Λύκων: Έκανε πίσω ο Ψαράκης, χωρίς αντίπαλο για δεύτερη φορά ο Γαλατσό!!! Reviewed by THE REFEREES on 3:11 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.