Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Παραδοχή έμπειρου διαιτητού: "Έγιναν φαλτσοσφυρίγματα στο ντέρμπι... Είμαι υπεύθυνος!!!"

Δύο μεγάλα λάθη έγιναν σε ντέρμπι, κάτι που παραδέχθηκε και ένας εκ των διαιτητών.
"Κάναμε λάθος σε δύο κρίσιμες στιγμές του αγώνα", είπε και ανέφερε: "Πίστευα πως κάναμε ό,τι έπρεπε, γι' αυτό και δεν νιώθω ένοχος. Είμαι, όμως, υπεύθυνος". Αυτά είπε ο Μιγκέλ Πέρεθ, ένας εκ των τριών διαιτητών, του τελικού του Copa del Rey που παραδέχθηκε τα λάθη που έγιναν στα τελευταία δευτερόλεπτα της αναμέτρησης της Μπαρτσελόνα με την Ρεάλ Μαδρίτης.

"Δεν θα το ξεχάσω, αλλά η ζωή συνεχίζεται. Αποφασίσαμε αφού είδαμε δύο λήψεις, στο οποίο και κάναμε λάθος.  Είμαι επαγγελματίας διαιτητής. Η οικογένειά μου ζει από αυτό", κατέληξε.

Θυμηθείτε τι συνέβη στο ματς:


Παραδοχή έμπειρου διαιτητού: "Έγιναν φαλτσοσφυρίγματα στο ντέρμπι... Είμαι υπεύθυνος!!!" Reviewed by THE REFEREES on 6:30 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.