Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Η ανταλλαγή "πυρών" εντός της διαιτησίας!!! (νέες αλήθειες...)

Ανταλλαγή "πυρών" είχαμε σήμερα και αυτό δείχνει το κλίμα που επικρατεί μεταξύ...
των Γκόντα και Γκρίζων Λύκων. Αμέσως μετά την αποστολή του έγγραφου στον ΣΕΔΚΑ και την ΟΔΚΕ, ο Σπύρος Γκόντας έστειλε την απάντησή του κοινοποιώντας την στους δύο φορείς. 

Ο Μπάμπης Καραμανλής στη συνέχεια απέστειλε την απάντησή του, αναλύοντας κάθε λέξη και κάθε φράση. 

Αναλυτικά ο Σπύρος Γκόντας έγραψε:

Προς Διαχειριστή Ιστοσελίδας Γκρί Λύκων Χαράλαμπο Καραμανλή

Το θράσος σας ξεπερνάει κάθε όριο.
Όχι μόνο προσβάλλετε, συκοφαντείτε, ψεύδεστε αλλά "ζητάτε και τα ρέστα" με σημερινή σας ανάρτηση...

http://grizoilikoi.blogspot.com/2019/12/blog-post_99.html?m=1

Η λογική σας πραγματικά με ξεπερνάει.

Εσείς ζητάτε προστασία από ΣΕΔΚΑ και ΟΔΚΕ? Εσείς?

Τα Ελληνικά δικαστήρια είναι βέβαιο ότι θα δείξουν ιδιαίτερο για την περίπτωση σας.

Σας καλώ (προκαλώ) να καταφύγετε σε αυτά όπως άλλωστε έκανα εγώ ήδη σε βάρος σας και θα κάνω και  για 2η αλλά και για όσες φορές ακόμα χρειαστεί.

Υγ. 1
Σας παρακαλώ μην καθυστερείτε στην αποστολή του εξωδίκου στην Euroleague.
Μαζί στείλτε όμως και όλες τις αναρτήσεις που έχετε κάνει σε βάρος τους, αν δεν το κάνετε εσείς θα το κάνω εγώ...

Υγ 2
Εννοείται ότι τα σημερινά ψέματα θα προστεθούν στην επόμενη μήνυση μου.


Σπύρος Γκόντας


Ο Μπάμπης Καραμανλής απαντάει στον Σπύρο Γκόντα: 


Αξιότιμε κ. Γκόντα

Σε απάντηση της τελευταίας σας επιστολής (16/12/2019) έχω να σας επισημάνω τα ακόλουθα:

Αν εννοείται ότι για την καταγραφή της αλήθειας απαιτείται θράσος, ναι έχω θράσος. Η αλήθεια είναι μόνο μία και φαίνεται από τα δεδομένα. Ουδέποτε σας πρόσβαλα, σας συκοφάντησα, πολλώ δε μάλλον έγραψα ψεύδη.

Αν χαρακτηρίζεται την καταγραφή των δεδομένων και κατ’ επέκταση της αλήθειας, ως «ζητάτε και τα ρέστα», ε ναι, τα ζητάω. Και με τον πιο επίσημο τρόπο: Μέσα από τα ίδια τα συνδικαλιστικά σας όργανα: Τον ΣΕΔΚΑ και την ΟΔΚΕ. Επισήμως και χωρίς «σκιά». Και τα καλώ να πάρουν θέση…

Η αποστολή εγγράφου στην Ευρωλίγκα

Η ανάρτηση, κ. Γκόντα, αφορά προσωπική επιστολή προς το ΔΣ του συνδέσμου σας, με κοινοποίηση προς την ΟΔΚΕ. Άρα, δεν πρόκειται για μια απλή ανάρτηση αλλά για ένα επίσημο έγγραφο.

Το ίδιο θα πράξω σε κάθε αρμόδιο όργανο της Ευρωλίγκας, ώστε να γνωρίζει τι συμβαίνει στον «μικρόκοσμο» της Ελλάδας και βέβαια, αν συμφωνεί με το μηχανισμό φίμωσης και λογοκρισίας. Κι αυτό θα είναι μόνο η αρχή.

Ζητάω προστασία από τον ΣΕΔΚΑ, ΟΔΚΕ

Αν η λογική μου σας ξεπερνάει, φανταστείτε τι συμβαίνει με τη δική μου όταν στέλνετε σωρηδόν μηνύσεις και εξώδικα για δημοσιεύματα μη προσβλητικά.

Ο μηχανισμός φίμωσης και λογοκρισίας

Ζητάω ήδη, προστασία από τον ΣΕΔΚΑ και την ΟΔΚΕ και θα ζητήσω προστασία από κάθε αρμόδιο όργανο, είτε της Ευρωλίγκας, είτε όχι. Θα αγωνιστώ ενάντια στο μηχανισμό φίμωσης και λογοκρισίας που έχετε στήσει, με στόχο το προσωπικό σας όφελος στη δικαστική διένεξη με συναδέλφους σας και όχι μόνο. Τους οποίους, επίσης, στέλνετε στις δικαστικές αίθουσες.

Καταλαβαίνω λοιπόν, όπως καταλαβαίνουν άριστα και οι συνάδελφοί σας, για ποιο λόγο στρέφεστε εναντίον μου. Θα συνεχίσω όμως να αγωνίζομαι για την ελευθερία του λόγου και της γραφής και θα εξακολουθώ να δημοσιεύω αποκλειστικότητες και έγκυρα ρεπορτάζ.

Να "κλείσω το στόμα μου"

Δεν είστε σε θέση να με καλέσετε, πολλώ δε μάλλον να με προκαλέσετε, κ. Γκόντα. Εσείς τραβήξατε το δρόμο σας και εγώ θα τραβήξω το δικό μου. Εσείς θέλατε να μου επιβάλλετε να «κλείσω το στόμα μου» με μηνύσεις και εξώδικα, δίχως πρώτα να ακούσετε την άποψή μου, δίχως να έχουμε έναν εποικοδομητικό διάλογο.

Στις επιστολές σας μου διευκρινίσατε εξ αρχής ότι, ούτε θέλατε να συζητήσουμε περί των γραφομένων, ούτε να επανορθώσουμε αν είχα κάνει λάθος, ούτε καν να τα αποσύρω. Κατ’ ευθείαν οδηγηθήκατε στη λύση της μήνυσης. Χωρίς ούτε καν πρώτη κουβέντα.

Δεν γίνομαι όμοιός σας, κ. Γκόντα

Επαναλαμβάνω, κ. Γκόντα, δεν είστε σε θέση να με καλέσετε, πολύ περισσότερο να με προκαλέσετε, να καταθέσω μήνυση. Να γίνω, δηλαδή, ίδιος και όμοιος μ’ εσάς και να δημιουργήσω μηχανισμό φίμωσης και λογοκρισίας για τα όσα γράφετε στα Social Media και τις επιστολές και στα όσα λέτε;   

Αυτά, κ. Γκόντα, δεν μου ταιριάζουν εμένα. Καλά κάνετε και καταφέρεστε εναντίον μου σε αναρτήσεις, αλλά να γνωρίζετε ότι έχω μάθει στη ζωή μου να είμαι δημοκρατικός. Και να στηρίζω διπλά και τριπλά όλους όσοι με βοήθησαν κατά παρελθόν.

Κ. Γκόντα:

  • Δεν ζητάω κι ούτε θα ζητούσα ποτέ, να προσαχθούν στο αστυνομικό τμήμα συνάδελφοί μου και προσωπικότητες του μπάσκετ, που με έχουν βοηθήσει κατά το παρελθόν.

  • Δεν θα κατέθετα αγωγές και μηνύσεις, δεν θα έστελνα εξώδικα. Ούτε καν θα ζητούσα χρήματα επειδή δεν σφύριξα ένα χρόνο.

  • Δεν θα έβγαινα στα Social Media και θα καταφερόμουν εις βάρος ανθρώπων, που έπρεπε να ευγνωμονώ για τη βοήθεια που μου πρόσφεραν. Μόνο και μόνο προς τέρψη του φιλοθεάμονος κοινού και των συμφερόντων.

  • Δεν θα έστελνα προσωπικές επιστολές σε ανθρώπους για να τους επιδοκιμάσω, να τους επευφημήσω και στη συνέχεια να τους «κράζω» και να τους εξευτελίζω. 

  • Κυρίως, όμως, δεν θα στρεφόμουν εναντίον ενός blog, το οποίο σας στήριξε και με τα δυο χέρια και στάθηκε δίπλα σας όσο κανένα άλλο Μέσο. Και σε εσάς και στον κ. Φούφη και στον κ. Κορομηλά και στον κ. Παπαπέτρου. Όταν όλοι ήταν εναντίον σας οι Γκρίζοι Λύκοι, κ. Γκόντα, ήταν αυτοί που σας στήριξαν. Το θυμάστε, αλήθεια;

Οι Γκρίζοι σας στήριξαν, θυμάστε;

Οι Γκρίζοι Λύκοι ήταν αυτοί που σας στήριξαν στο ΑΣΕΑΔ. Το θυμάστε αλήθεια; Οι Γκρίζοι Λύκοι ήταν αυτοί που μετέφεραν την είδηση και τις λεπτομέρειες όταν προσπαθήσατε να συλλάβετε συναδέλφους σας και όχι μόνο. Το θυμάστε, αλήθεια; Οι Γκρίζοι Λύκοι ήταν αυτοί που σας στήριξαν στις τελευταίες εκλογές του ΣΕΔΚΑ, με συνέπεια να κατηγορηθούν ευθέως από τους συνυποψήφιους σας. Το θυμάστε, αλήθεια; Το κάναμε γιατί το πιστεύαμε...

Κι όταν ασκήσαμε, για πρώτη φορά μάλιστα, κριτική σε ενέργειές σας εις βάρος συναδέλφων σας, δεν χάσατε λεπτό και καταθέσατε μήνυση. Δυστυχώς, σε κάποιους η μνήμη είναι «κοντή». Ή επιλεκτική…

Κ. Γκόντα, επαναλαμβάνω: Δεν είμαστε ίδιοι. Εσείς θέλετε να μου «κλείσετε το στόμα» με μηνύσεις και εξώδικα. Εγώ, από την άλλη, θέλω να σας «κλείσω το στόμα» με επιχειρήματα. Με γεγονότα και βέβαια με την αλήθεια. Που στην περίπτωσή σας είναι πικρή…

Θα λέω την αλήθεια


Ανήκουμε σε δυο διαφορετικούς κόσμους, κ. Γκόντα. Γι’ αυτό κι ούτε μήνυση θα σας κάνω, αλλά ούτε προτίθεμαι να καταθέσω εξώδικο στην Ευρωλίγκα.

Προτίθεμαι, όμως, να πω την αλήθεια χωρίς φόβο από τα εξώδικα και τις μηνύσεις αλλά και χωρίς πάθος, το οποίο διαθέτετε εσείς στην περίπτωσή μου.

Τι θα κάνω κι ας σας αρέσει

Εκτός από την αποστολή της (μεταφρασμένης) εξώδικης διαμαρτυρίας που μου αποστείλατε για το παιχνίδι Ερυθρού Αστέρα – Βαλένθια και τα όσα ενδιαφέροντα στοιχεία συμπεριλαμβάνονται σ’ αυτή, τόσο στους κ.κ. Μπερτομέου, Στόουκς αλλά και στην ένωση διαιτητών όπως και στους δύο συναδέλφους σας με τους οποίους διευθύνατε την αναμέτρηση, προτίθεμαι:

  1. Να συνεχίζω να γράφω την αλήθεια, η οποία ξέρω ότι ενοχλεί. Ιδιαίτερα εσάς…
  2. Να ασκώ κριτική προς όλους και πάνω και πέρα στον ίδιο μου τον εαυτό. Κι αυτό ενοχλεί. Ιδιαίτερα εσάς…
  3. Να μην δέχομαι το μηχανισμό φίμωσης και λογοκρισίας που έχετε στήσει… 
  4. Να προσφύγω σε αρμόδια δικαιοδοτικά όργανα – όχι δικαστήρια - ώστε να βρω το δίκιο μου.
  5. Να προσφύγω σε Οργανώσεις υπέρ της ελευθερίας της έκφρασης και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Η ύπαρξη και λειτουργία ελεύθερων, πολύμορφων και ανεξάρτητων μέσων ενημέρωσης είναι ουσιαστικής σημασίας παράγοντας σε κάθε δημοκρατική κοινωνία.


Μετά τιμής

Μπάμπης Καραμανλής
Η ανταλλαγή "πυρών" εντός της διαιτησίας!!! (νέες αλήθειες...) Reviewed by THE REFEREES on 8:27 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.