Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Η ...στοχοποίηση από τους διαιτητές και το σοβαρό λάθος!!! (μια ιστορία αγάπης και ...μίσους)


Η εικόνα ενός αθλητή, όπως και ενός διαιτητή, "χτίζεται" κυρίως, εντός γηπέδου αφού οφείλει... να συμπεριφέρεται υποδειγματικά και να μην προκαλεί το 
κοινό αίσθημα.


Είναι γεγονός ότι ο Δημήτρης Αγραβάνης ξεπέρασε τα όρια στα παιχνίδια των πλέι οφς, καθώς η συμπεριφορά του δεν ήταν η πρέπουσα. Ο παίκτης του Προμηθέα βεβαίως και έχει συνειδητοποιήσει όλη αυτη την κατάσταση και προέβη σε μια συνέντευξη στο Gazzetta, όπου αναγνωρίζει το λάθος που έκανε... Αναλυτικά: 



 

Πιστεύω ότι ο κόσμος βλέπει τι έγινε στα playoffs. Θεωρώ ότι έχω στοχοποιηθεί από τους διαιτητές. Αυτό, για να πω την αλήθεια, δεν με ενοχλεί έχω μάθει να κερδίζω σε οποιαδήποτε συνθήκη. Αυτό που με στεναχωρεί είναι αυτό που έγινε στο ματς με το Λαύριο, που είχα κάνει κανονικά 4 φάουλ.

Με στεναχώρησε που με έβγαλαν από το παιχνίδι, χωρίς να έχω κάνει τα φάουλ. Δεν αντέδρασα, δεν είπα κάτι στον διαιτητή. Εκεί δεν έκανα κάτι, που να χαλάσει την εικόνα μου.

Με στεναχώρησε αυτό που έγινε στο παιχνίδι με την ΑΕΚ. Φοβήθηκα ότι μπορεί να τραυματιστώ στον αχίλλειο, στην φάση με τον Κατσίβελη, που φυσικά το έκανε άθελα του, εκείνη την στιγμή ένιωσα μεγάλο πόνο, νόμιζα ότι έπαθα ζημιά και έβγαλα μια πολύ άσχημη αντίδραση.

|Με στεναχώρησε κυρίως γιατί μας βλέπουν μικρά παιδιά και σίγουρα όταν βλέπουν έναν αγώνα μπάσκετ, αυτό που πρέπει να επικρατεί είναι το μπάσκετ. 

Δεν είναι σωστό για έναν αθλητή, που είναι πρότυπο για τα μικρά παιδιά, να δείχνει κάτι τέτοιο. Αυτό με στεναχώρησε και αυτό με ενδιαφέρει.

Εγώ δεν θέλω να ασχολούμαι με τους διαιτητές, νομίζω ότι μπορώ να το δουλέψω αυτό κι άλλο και να μην ασχολούμαι καθόλου. Θέλω να κάνω την δουλειά μου στο γήπεδο, θέλω να κερδίζω.

Σίγουρα υπάρχει ένταση, σίγουρα υπάρχει πάθος από μεριάς μου και ίσως καμιά φορά ξεφεύγω. Είναι λάθος το αναγνωρίζω, απλά νιώθω και εγώ ότι είμαι στοχοποιημένος από τους διαιτητές...

Η ...στοχοποίηση από τους διαιτητές και το σοβαρό λάθος!!! (μια ιστορία αγάπης και ...μίσους) Reviewed by THE REFEREES on 9:59 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.