Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Τα όμορφα λόγια ενός έμπειρου διαιτητή... (αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση...)

 


Την ώρα που κάποιοι διαιτητές το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να ...βγάλει ο ένας το μάτι του άλλου... ο Δημήτρης Παφίλης ανήρτησε στο Facebook ένα κείμενο με όμορφα λόγια. Μιλάει για τις ανεπανάληπτες στιγμές που του πρόσφερε η ελληνική διαιτησία, εκτιμώντας όλους όσοι τον βοήθησαν... Αναλυτικά: 



Αποδεχόμενος την πρόσκληση της ΟΔΚΕ, για να με ΤΙΜΗΣΕΙ στο 39ο Ετήσιο Σεμινάριο, ουσιαστικά κλείνει για μένα ένας κύκλος ενεργής διαιτησίας 30 ακριβώς χρόνων!!

  30 χρόνια... Ανεπαναληπτες στιγμές... Με ιερά τέρατα του μπάσκετ κ της διαιτησίας δίπλα μου!!

  Σχεδόν 1000 παιχνίδια στις Εθνικές Κατηγοριες(150 περίπου στην 18χρονη πορεία  μου στην Α1)

  Ποτε δεν μπορούσα να φανταστώ, όντας ένα 20χρονο παιδί από την επαρχία, απ την κρυμμένη από δυο βουνά Κοζάνη, ότι θα κατάφερνα να παραμείνω στο υψηλό αυτό επίπεδο της διαιτησίας, ως το ηλικιακο τέλος μου(ζητώ συγνώμη που το κατάφερα, από αυτούς που πραγματικά προσπάθησαν να φύγω νωρίτερα).

   Στο τέλος, όταν όλα πήγαιναν καλά σ ένα παιχνίδι.. Μεγάλη χαρα

.. Όταν κάτι στραβωνε... Στεναχώρια...

Έτσι είναι όμως.. Ποτέ δεν απέφυγα... Ποτέ δεν κρυφτηκα.. Ποτέ δεν παρακάλεσα....

Πάντοτε αναλάμβανα τις ευθύνες μου. 

  Ευχαριστώ από καρδιάς και όσους έμειναν μαζί μου στα δύσκολα, και όσους μου έμαθαν ότι δύσκολα μένεις χωρίς κόπο ΨΗΛΆ!!!

   ΜΕΝΩ ΠΑΡΩΝ

   ΜΕΝΩ ΔΥΝΑΤΟΣ

   ΜΕΝΩ ΕΔΏ, ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΜΕ                      ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ.   

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!!

Τα όμορφα λόγια ενός έμπειρου διαιτητή... (αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση...) Reviewed by THE REFEREES on 7:05 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.