Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Κουίζ για γερούς λύτες: Ποιος παράγοντας διαιτησίας ομολόγησε ότι ο "πρόεδρος μου έβαλε χέρι..." (σε διαιτητικό πηγαδάκι...)

 


Σε διαιτητικό πηγαδάκι γνωστός - γνωστότατος παράγοντας διαιτησίας... παραδέχθηκε ότι "ο πρόεδρος μου έβαλε χέρι για τις αναρτήσεις του"!!! 


Και αποκτάει μεγάλη σημασία το συγκεκριμένο θέμα, καθ' ότι η ανάρτηση του παράγοντα δεν είχε να κάνει:


  • Ούτε με το μπάσκετ...


  • Ούτε με τη διαιτησία...  


Προκαλεί λοιπόν, κατάπληξη το γεγονός αυτό, όπως και σε όλους που άκουσαν από τα χείλη του παράγοντα την είδηση. Και στο μυαλό όλων έφθασαν αυθόρμητοι συνειρμοί, καθ' ότι όπως διαβεβαιώνει τους πάντες άλλος γνωστός παράγοντας διαιτησίας από τον ίδιο σύνδεσμο:

 

"Έχω ραντεβού με τον ράφτη μου για το νέο κοστούμι, αμέσως μετά την επιστροφή μου από τα νησιά στα οποία κάνω διακοπές..."

Κουίζ για γερούς λύτες: Ποιος παράγοντας διαιτησίας ομολόγησε ότι ο "πρόεδρος μου έβαλε χέρι..." (σε διαιτητικό πηγαδάκι...) Reviewed by THE REFEREES on 10:30 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.