Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Υπόθεση "ξένοι διαιτητές": Εκεί που είσαι ήμουν και εδώ που είμαι θα 'ρθεις... (πάμε πίσω ολοταχώς)

 


Ήταν ακριβώς η ίδια μέρα, με τη μόνη διαφορά ότι... μιλάμε για μια πενταετία πίσω!!!


Το 2019, πρώτες ημέρες του Ιουνίου, ο Ολυμπιακός μέσω του ισχυρού άνδρά του, Γιώργου Σκινδήλια, ζητούσε επιμόνως ξένους διαιτητές για τους τελικούς. Συγκεκριμένα είχε πει σε συνεδρίαση του ΕΣΑΚΕ:


Αν ο Παναθηναϊκός θέλει να παίξουμε με ξένους διαιτητές, λύνεται το πρόβλημα. Ο Παναθηναϊκός λέει ότι έχει καλύτερη ομάδα. Δεν κατανοούμε γιατί δεν θέλετε ξένους διαιτητές. Πρέπει να δεσμευτούμε για ένα σχέδιο για την επόμενη χρονιά. Αν δεχτείτε ξένους διαιτητές, τελείωσε το θέμα...


Πέντε χρόνια μετά, την ίδια μέρα ακριβώς, ο Αταμάν μπαίνει σαν ταύρος σε υαλοπωλείο στα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ λόγω της διαιτησίας και λέει: 


Τώρα καταλαβαίνω γιατί στο ποδόσφαιρο σφυρίζουν ξένοι διαιτητές...


 Εκεί που είσαι ήμουν και εδώ που είμαι θα 'ρθεις...

Υπόθεση "ξένοι διαιτητές": Εκεί που είσαι ήμουν και εδώ που είμαι θα 'ρθεις... (πάμε πίσω ολοταχώς) Reviewed by THE REFEREES on 9:19 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.