Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Τα "καρφιά" του Μάκη Γιατρά προς πάσα κατεύθυνση!!! (ο καφές της παρηγοριάς...)


Το καφέ της παρηγοριάς πίνει ο Μάκης Γιατράς... αφού συμμετέχει πλέον, στον μικρό τελικό όπου συνάντησε σήμερα την ΑΕΚ. Ο έμπειρος τεχνικός, ομολογουμένως, είναι μια περίπτωση αυθόρμητου χαρακτήρα, με όλα τα υπέρ αλλά τα κατά. 


Ο Μάκης Γιατράς αδικεί ορισμένες φορές τον ίδιο του τον εαυτό αλλά το σίγουρο είναι ότι δεν υποκρίνεται. Αυτό που αισθάνεται, αυτό είναι... Σε δηλώσεις του μετά το ματς με την ΑΕΚ "έριξε καρφιά" προς τους διαιτητές, αλλά κι αυτό δεν είναι σωστό... Συγκεκριμένα είπε:


  • Θα σου έλεγε κανείς μετά τα όσα έγιναν στο Λαύριο, ότι είμαστε επαγγελματίες, αλλά εγώ δεν είμαι επαγγελματίας. Είμαι ερασιτέχνης...


  • Υπάρχουν άλλοι που είναι επαγγελματίες. Δεν το διαχειρίζομαι και το καλό ή το κακό με μένα είναι πως ότι είμαι, φαίνεται στα μούτρα μου...


  • Δεν έχουμε φοβηθεί να παίρνουμε τις ευθύνες. Κι αν θέλετε, εγώ φταίω, έπρεπε να βγάλω τον Γιάννη Αγραβάνη έξω, όμως δεν ήμουν στον πάγκο...

Τα "καρφιά" του Μάκη Γιατρά προς πάσα κατεύθυνση!!! (ο καφές της παρηγοριάς...) Reviewed by THE REFEREES on 10:38 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.