Η αντίστροφη μέτρηση για το Eurobasket Γυναικών... 2025 έχει ήδη ξεκινήσει και η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης προχωρά δυναμικά στις προετοιμασίες για τη διοργάνωση της τελικής φάσης, η οποία θα φιλοξενηθεί στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
Στο πλαίσιο αυτό, η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΟΚ, σύμφωνα με πληροφορίες, ενέκρινε ομόφωνα την υπογραφή ιδιωτικού συμφωνητικού με την ανώνυμη εταιρεία «SOCIALDOO ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Α.Ε.», για τη δημιουργία και εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής επικοινωνίας, με σκοπό την επιτυχή προβολή και υποστήριξη της κορυφαίας αυτής διοργάνωσης.
Η συμφωνία θα αγγίξει τα 40χιλ. ευρώ και προβλέπει την πλήρη σχεδίαση και υλοποίηση της επικοινωνιακής πλαισίωσης του Eurobasket Γυναικών, με ορίζοντα έως τις 30 Μαΐου 2025. Στόχος είναι η ενίσχυση της δημόσιας εικόνας της διοργάνωσης, η κινητοποίηση του φίλαθλου κοινού και η αποφυγή ενός από τα μεγαλύτερα ρίσκα που συνοδεύουν τέτοιες διοργανώσεις: την απουσία του κόσμου από τις κερκίδες.
Ειδικότερα, το ΣΕΦ θα αποτελέσει την «καρδιά» της διοργάνωσης, καθώς θα φιλοξενήσει τόσο τους αγώνες της τελικής φάσης όσο και τους αγώνες ενός εκ των τεσσάρων ομίλων της πρώτης φάσης. Ωστόσο, η ανάγκη για πλήρη στήριξη από τον κόσμο είναι επιτακτική. Η απουσία φιλάθλων δεν θα ήταν απλώς ένα επικοινωνιακό πλήγμα αλλά και ένα γενικότερο αρνητικό μήνυμα για το άθλημα και τις εθνικές μας προσπάθειες στο γυναικείο μπάσκετ.
Γι' αυτόν τον λόγο, η ΕΟΚ προχώρησε στην επιλογή της SOCIALDOO, εταιρείας επικοινωνίας υπό την Ελένη Σουράνη, η οποία αναλαμβάνει να δώσει δυναμική ώθηση στην προβολή του Eurobasket. Η εταιρεία φέρεται να έχει δώσει, ηδη, το στίγμα της με την παραγωγή του video που φέρει τον τίτλο «Όλη η Ευρώπη θα μας ακούσει τον Ιούνη στο ΣΕΦ!», ένα μήνυμα-κάλεσμα προς όλους τους φιλάθλους να στηρίξουν με την παρουσία τους την Εθνική Ομάδα, αλλά και την Ελλάδα ως διοργανώτρια χώρα.
Η συνεργασία αυτή έρχεται να καλύψει την αναγκαιότητα μιας στοχευμένης και επαγγελματικής προσέγγισης στην επικοινωνία, συνδυάζοντας σύγχρονα μέσα προβολής, δημιουργικό περιεχόμενο και ενεργή συμμετοχή των φιλάθλων, τόσο μέσα στα γήπεδα όσο και στα κοινωνικά δίκτυα.
Η επιλογή της ΕΟΚ να επενδύσει σε μια εξειδικευμένη εταιρεία επικοινωνίας για το Eurobasket Γυναικών, επιβεβαιώνει την πρόθεση της Ομοσπονδίας να διοργανώσει μια επιτυχημένη και πολυπληθή διοργάνωση, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα το γυναικείο μπάσκετ και προσφέροντας στην Ελλάδα μια ακόμη στιγμή διεθνούς προβολής.
Με αυτό το στρατηγικό βήμα, η ΕΟΚ στέλνει το μήνυμα πως η επιτυχία μιας μεγάλης διοργάνωσης δεν εξαρτάται μόνο από τα αποτελέσματα εντός των τεσσάρων γραμμών του παρκέ, αλλά και από τη δύναμη της επικοινωνίας, της εικόνας και της συμμετοχής του κόσμου.