Χωρίς διαφημίσεις το Eurobasket γυναικών...

 

Τελικός Eurobasket Γυναικών στην Ελλάδα και η ΕΡΤ δεν είχε ούτε μία διαφήμιση. Ποιος ασχολείται, θα μου πείτε, για να δώσει εξηγήσεις για τους τεμπελχανάδες του εμπορικού τμήματος της ΕΡΤ. Ο μέτοχος της ΕΡΤ – η κυβέρνηση – σίγουρα όχι.


Παρακολούθησα όλο το Eurobasket Γυναικών και στα timeouts διαπίστωσα ότι η ΕΡΤ, από εμπορικής άποψης, χωρίς τον ΟΠΑΠ, θα ήταν μηδέν εις το πηλίκον. Εμένα, αν μου είχαν αναθέσει το εμπορικό κομμάτι της ΕΡΤ για το Eurobasket, θα είχα τουλάχιστον δύο διαφημίσεις ανά timeout. Αφού δεν τους ελέγχει κανένας Παπαδόπουλος, γιατί να τρέξουν και να κουραστούν οι εμπορικοί της ΕΡΤ;


Πηγή: 1voice.gr