Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Έντονη αντίδραση από κριτή για τους ορισμούς του συνδέσμου!!! (περιμένουμε και την επίσημη απάντηση...)


Υπάρχουν πράγματα που πολλές φορές σε φτάνουν σ' όρια με χειρότερο απ' όλα την έμμεση απαξίωση. Βέβαια αυτό θα βολέψει κάποιους "φραγκοφονιάδες" του ΣΥΚΚΝΑ που παρακαλάνε για ορισμό σε αγώνες εθνικών κατηγοριών και άνω για τα οδοιπορικά....
Προσωπικά έφτασα στά όρια μου, ώστε να παραιτηθώ από κριτής ύστερα από 17 χρόνια συνεχούς παρουσίας.
ΠΡΟΣ
ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΚΡΙΤΩΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΚΟΙΝ. ΕΣΚΑΝΑ-ΚΕΔ ΕΣΚΑΝΑ
Επειδή
Κατά την γνώμη και πρακτική μερικών, υπάρχουν «κριτές» και «κριτάρες» κι εγώ θεωρώ τον εαυτό μου κριτή και ως εκ τούτου δεν έχω θέση ανάμεσα σε «κριτάρες».
Με κούρασε η σε βάρος μου μεροληψία από ανθρώπους που είναι ταγμένοι να τηρούν την ισονομία και αυτή η μεροληψία τον τελευταίο καιρό εντάθηκε σε υπερθετικό, μπορώ να πω βαθμό
Οι υπάρχουσες και λειτουργούσες επιτροπές στον ΣΥΚΚΝΑ υποκαθίστανται από αλλότριες και αλλότριους.
Από ορισμένους ταγούς της ισονομίας, που θεωρούν όλους ίσους, μερικοί να είναι πιο ίσοι απ’ τους άλλους.
Αποφάσισα
Από σήμερα 16 Απριλίου 2013 να πάψω να είμαι ενεργός κριτής καλαθοσφαίρισης του ΣΥΚΚΝΑ και να προσφέρω τις υπηρεσίες μου εκεί, που όπως φάνηκε από προηγούμενα χρόνια κανένας δεν θ’ αναγνωρίσει.
Από σήμερα 16 Απριλίου 2013 να υποβάλω και ζητήσω την παραίτησή μου από κάθε επιτροπή του ΣΥΚΚΝΑ που συμμετέχω.
Από σήμερα 16 Απριλίου 2013 να ζητήσω την διαγραφή μου από μέλος του ΣΥΚΚΝΑ.
                                                                                                                            Γώγος Ιωάννης
ΥΓ1 Επειδή από σήμερα δεν θεωρώ τον εαυτό μου κριτή και δεν είμαι κριτής να προβείτε στην ακύρωση της συμμετοχής μου στους αγώνες που είμαι ορισμένος και στην  αντικατάστασή μου.
Η επιστολή παραίτησής μου και πλήρους αποχώρησης. Ακολούθησε μια ανάρτηση στο FB

Κύριοι, κύριε της ΚΕΔ ΕΣΚΑΝΑ
Θέλω να σας επισημάνω ότι στη ζωή δεν είναι το χρήμα μόνο. Υπάρχουν κι άλλα πράγματα,(το χρήμα είναι ένα μέσον).Αυτό ισχύει και για πολλούς "κριτάρες".
Τόσα χρόνια με κούρασε η έμμεση απαξίωση απο πλευράς σας. Κουράστηκα διαρκώς να δίνω έμμεσα εξετάσεις, τις οποίες με τον τρόπο σας μου δείχνατε-δείξατε, ότι δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να περάσω.
Ποτέ δεν μου δόθηκε σαφής απάντηση για τους λόγους και τις αιτίες αυτής της απαξίωσης. Ίσως γιατί ποτέ δεν μου άρεσε το "γλύψιμο".
Καταφέρατε, (απ' ότι έμαθα πρόσφατα), να χαθεί εντελώς η διαχείρηση του προσωπικού απ' τον σύνδεσμο, εκτός κι αν αυτός ήταν ο απότερος σκοπός σας, οπότε πετύχατε τον στόχο σας, με το να δημιουργήσετε "κριτές" και "κριτάρες".
Σας θαυμάζω!
Γώγος Ιωάννης
Πρώην κριτής καλαθοσφαίρισης

Απ' ότι έμαθα τους κριτές που θα συμμετάσχουν στους αγώνες του Ολυμπιακού θα ορίζει ο ίδιος ο Ολυμπιακός. Το θεωρώ φυσικό επακόλουθο να συμβεί κάτι τέτοιο όταν απ' αυτούς που ορίζουν έχει χαθεί το τόπι. Όταν έχουν τα δικά τους παιδιά που πρέπει να βολέψουν. Αποτέλεσμα, το λάθος στον αγώνα με την Σιένα από έναν άπειρο κριτή (1ος αγώνας euroleage).
Θα μου πείτε γιατί τα γράφω. Όπως έγραψα και παραπάνω, κάποια στιγμή ο κόμπος φτάνει στο χτένι. Δεν είναι δυνατόν στον ΣΥΚΚΝΑ για σειρά ετών οι ορισμοί να γίνονται όχι με βάση την δυνατότητα του κριτή αλλά πόσο γλύφτης είναι ο κριτής. Να γίνονται με γνώμονα πως θα εξυπηρετήσουμε τα δικά μας παιδιά κι όχι το σύνολο. Όταν δε ζητάς κάποιες εξηγήσεις ποτέ να μην τις παίρνεις αλλά με τον τρόπο τους-τρόπο του έμμεσα να σου λένε ότι σου κάνουν και χάρη που σε ορίζουν.
Και κάτι ακόμα. Απορίας άξιο είναι πως Επιτροπή Αξιολόγησης προτείνει ποινές που γίνονται αποδεκτες αντί της Πειθαρχικής, επειδή έπρεπε να προστατευθεί ο δικός μας.
Εεε δεν πάει άλλο!
                                                                                                    Γώγος Ιωάννης
Έντονη αντίδραση από κριτή για τους ορισμούς του συνδέσμου!!! (περιμένουμε και την επίσημη απάντηση...) Reviewed by THE REFEREES on 11:22 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.