Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Η απάντηση στο κουίζ για τον Καλαματιανό διαιτητή που θα κατέβει στις εκλογές...

Σας είχαμε βάλει κουίζ τις τελευταίες ημέρες για το ποιος Καλαματιανός διαιτητής λέγεται ότι δέχθηκε πρόταση να κατέβει στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου; Και θέταμε ως βασική σημείωση ότι η πρόταση προέρχεται από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ... Πλέον ήρθε η στιγμή να σας αναφέρουμε ότι το διαιτητικό πρόσωπο που θα μετέχει στις εκλογές είναι ο...
Πέτρος Κωνσταντινέας ο οποίος εξηγεί στο gazzetta.gr κάτω από ποιες προϋποθέσεις θα θέσει υποψηφιότητα στις επικείμενες εθνικές εκλογές τονίζοντας πως ήδη τον έχουν προσεγγίσει τρία κόμματα! «Aυτό που προέχει δεν είναι οι ιδεολογίες αλλά οι άνθρωποι. Θέλω να κοιτάζω τους συμπολίτες μου στα μάτια και να τους λέω πάντα την αλήθεια. Κατεβαίνω μόνο υπό προϋποθέσεις Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να αλλοιωθεί η προσωπικότητα μου. Αν κάτι κάτι δεν πάει καλά φεύγω. Έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Είμαι αυτόνομος με τις δικές μου ιδέες και ότι έκανα το έχτισα μόνος μου».
Η απάντηση στο κουίζ για τον Καλαματιανό διαιτητή που θα κατέβει στις εκλογές... Reviewed by THE REFEREES on 7:33 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.