Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Video - ντοκουμέντο: Συγκινητική στιγμή όταν διαιτητής μπάσκετ μαθαίνει τον όρισμό του...

Ήταν όνειρο ζωής. Για έναν διαιτητή που σφυρίζει σε υψηλό επίπεδο είναι μεγάλο θέμα να κάνει ένα ακόμα σημαντικό άλμα. Κι αυτό τελικά συνέβη...
Η Karen Lasuik, διαιτητής του NCAA και της FIBA International, κατάφερε να κάνει το όνειρο της πραγματικότητα, αφού θα σφυρίξει στους Ολυμπιακούς αγώνες του Ρίο.
Την ώρα που δίδασκε ήριε ένα  e-mail που επιβεβαίωνε το γεγονός.
 
"Ξαφνικά βλέπω στο τηλέφωνό μου να έχει έρθει e-mail από την ομοσπονδία του Καναδά και η καρδιά μου σκίρτησε" ομολόγησε:

«Κόπηκε η αναπνοή μου. Έσκυψα, σταύρωσα τα χέρια μου και άρχισα να κλαίω... Θεέ μου, είναι όλα εντάξει; Τι συμβαίνει; »

Η Ολυμπιακή Επιτροπή δεν χρησιμοποιεί διαιτητές οι οποίοι είναι 50 ετών ή μεγαλύτεροι αλλά η Lasuik είναι 49 και γίνεται 50 τον επόμενο μήνα.

Η Lasuik είπε η παρουσία της θα βοηθήσει και τις άλλες γυναίκες - διαιτητές να πάρουν χώρο στο μπάσκετ.

Δείτε το βίντεο...


Video - ντοκουμέντο: Συγκινητική στιγμή όταν διαιτητής μπάσκετ μαθαίνει τον όρισμό του... Reviewed by THE REFEREES on 6:47 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.