Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Τραγουδιστής και λάτρης του μπάσκετ μας τρόμαξε!!! ("έκοψα το χασίσι όταν γεννήθηκε ο γιος μου..."

Πριν από τέσσερα χρόνια ο πασίγνωστος τραγουδιστής και λάτρης του μπάσκετ και δη του Ολυμπιακού, είχε πει δημόσια ότι "αυτό που έχω να πω για τον Ολυμπιακό είναι ότι χρειάζεται έναν ψηλό παίχτη για του χρόνου. Να μείνουν όλοι οι παίχτες αλλά να έρθει ένας ψηλός που να είναι ισάξιος με τον Κάιλ Χάινς αλλά πιο ψηλός γιατί αυτός είναι κοντός». Τώρα μας τρόμαξε...
ο Αγάθωνας, ο ρεμπέτης, με τα όσα είπε στο "Όλα Καλά".

«Έκοψα το χασίσι τη δεκαετία του ’80, όταν γεννήθηκε ο γιος μου. Όχι ότι ήμουν ιδιαίτερα φανατικός με αυτό, απλώς είναι ένα πράγμα από το οποίο δεν πεθαίνεις, ενώ από την κόκα και την ηρωίνη πεθαίνεις.

Κόκα και ηρωίνη δεν δοκίμασα ποτέ μου, ούτε να τα δω δεν θέλω. Το τσιγάρο προκαλεί εθισμό, το χασίσι όχι".

Για να επανέλθουμε όμως στο μπάσκετ, ο Αγάθωνας είχε αναφέρει:

"Βλέπω μπάσκετ από το '70. Έβλεπα τον Στιβ Γιατζόγλου να σουτάρει και να σημαδεύει λίγο δεξιά επειδή είχε αέρα. Ηταν όρτσα, για αυτό.

Στο Παλαί ντε Σπορ βλέπαμε με την παρέα 2 παιχνίδια το Σάββατο και 2 την Κυριακή. Μετά ήρθε ο Γκάλης.

Παρακολουθούσα όλες τις μεγάλες ομάδες από την τηλεόραση γιατί δεν μπορούσα να βρω εισιτήριο.
Είχαμε ομαδάρες. Θα ήθελα όμως να πω ότι ο Γιάννης Ιωαννίδης ήταν ο μεγάλος άτυχος. Εφτασε 6 φορές στον τελικό αλλά δεν πήρε καμία. Και ο Γκάλης δεν πήρε. Ο Γκάλης ήταν ο μεγαλύτερος παίχτης του κόσμου, εκτός NBA.

Αλλά και στο NBA να έπαιζε, θα ήταν πάλι ένας από τους μεγαλύτερους παίχτες του κόσμου. Ηταν καλύτερος και από τον Πέτροβιτς και από τον Μπέλοφ. Τα ίδια ισχύουν και για τον Χατζηπαναγή, στο ποδόσφαιρο».


Τραγουδιστής και λάτρης του μπάσκετ μας τρόμαξε!!! ("έκοψα το χασίσι όταν γεννήθηκε ο γιος μου..." Reviewed by THE REFEREES on 11:27 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.