Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Μέγα λάθος: Επίθεση σε διαιτητή μίνι από προπονητή και έφορο!!! (

Ήταν μια άκρως λανθασμένη αντιμετώπιση των πραγμάτων από προπονητή και έφορο ομάδας προς διαιτητή μίνι!!! Δεν θα έπρεπε να συμβεί το παραμικρό επεισόδιο, πολύ περισσότερο σε έναν αγώνα στο οποίο συμμετέχουν παιδάκια.

Ο διαιτητής απέστειλε στην ΕΣΚΑΝΑ την παρακάτω έκθεση:

Στο 8:25 της 3ης περιόδου ο προπονητής της Β ομάδας κος Οικονόμου κάνοντας έντονες κινήσεις με τα χέρια φώναζε σε εμένα «ΕΙΣΑΙ ΤΥΦΛΟΣ, ΔΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΧΕΙΣ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ» για αυτό και χρεώθηκε με τεχνική ποινή.

Τη στιγμή που έδειχνα στη γραμματεία την ποινή κινήθηκαν απειλητικά προς το μέρος μου ο προπονητής της Β ομάδας και ο έφορος της Β ομάδας κος Βεττάκης. Ο έφορος της Β ομάδας μου φώναζε «ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ, ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟΝ ..............., ΕΧΕΙΣ ΤΕΛΙΩΣΕΙ». Ο προπονητής και ο έφορος της Β ομάδας με εγκλώβισαν ανάμεσα στα σώματα τους και το τραπεζάκι της γραμματείας.

Τους ζήτησα ευγενικά να αποχωρήσουν από το χώρο της γραμματείας και να εισέλθουν εντός ορίων του πάγκου τους. 

Ο προπονητής της Β ομάδας φέρνοντας ακόμα πιο κοντά το πρόσωπο του στο πρόσωπο μου με ανάγκασε να χρησιμοποιήσω το χέρι μου για να προστατέψω το πρόσωπο μου και εκείνη τη στιγμή μου φώναξε «ΕΣΥ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΠΡΩΧΝΕΙΣ, ΤΟΛΜΑΣ, ΕΣΥ ΕΜΕΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ».

Όταν μετά από αρκετά λεπτά κατάφερα να απεγκλωβιστώ απέβαλλα τον προπονητή της Β ομάδας. Ο προπονητής της Β ομάδας αρνιόταν να αποχωρήσει από τον αγωνιστικό χώρο φωνάζοντας «ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ». Μετά από περίπου 5 λεπτά ο προπονητής της Β ομάδας κος Οικονόμου αποχώρησε και ο αγώνας συνεχίστηκε και έληξε κανονικώς.

Μετά το τέλος του αγώνα και αφού είχε κλείσει το Φύλλο Αγώνα δίνοντας το χέρι μου για να χαιρετήσω προπονητές και παράγοντες και των 2 ομάδων ο έφορος της Β ομάδας κος Βεττάκης κράτησε το χέρι μου και το έσφιξε με δύναμη μη επιτρέποντας μου να φύγω από τον αγωνιστικό χώρο και μου είπε «ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΗ ΣΦΥΡΙΖΕΙΣ, ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ, ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ, Ο ................ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΕΙ ΔΥΟ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΕΣ, ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΤΟΝ ...............».

Αναγκάστηκα να τραβήξω με δύναμη το χέρι μου για να απελευθερωθώ από τη λαβή του, του εξήγησα ευγενικά ότι δεν υπήρξε ποτέ άλλος διαιτητής ορισμένος, πως ό,τι χρειάζεται μπορεί να απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές και αποχώρησα ησύχως από το γήπεδο.

Μέγα λάθος: Επίθεση σε διαιτητή μίνι από προπονητή και έφορο!!! ( Reviewed by THE REFEREES on 10:42 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.