Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Τι πιστεύει ο Γιαννακόπουλος για τη διαιτησία της Ευρωλίγκας!!!

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, όπως θα γνωρίζετε, τα "είχε" με τον Μπερτομέου και κάποιους διαιτητές της Ευρωλίγκας για την αντιμετώπιση που έτυχε ο ΠΑΟ. Θεωρεί ότι του έκαναν "πόλεμο" και ότι δεν τον άφηναν να πάει στο φάιναλ φορ.

Αντίθετα βέβαια με τον Ολυμπιακό, για τον οποίο όπως είπε, επένδυσε εκτός πάρκέ...

Ο Γιαννακόπουλος μίλησε στο sdna.gr και είπε:

Ευρωλίγκα: Τι έχει συμβεί εδώ και δυο μήνες και υπάρχει ησυχία κι από τις δυο πλευρές;

«Καθίσαμε μαζί με την Ευρωλίγκα, ανταλλάξαμε κάποιες απόψεις, εξηγήσαμε και ο ένας και ο άλλος πού θεωρούμε ότι έχουν γίνει λάθη. Σίγουρα εγώ υπερέβαλα λίγο στις αντιδράσεις μου. Όχι λίγο, αρκετά. Από εκεί και πέρα, δεν έχω μάθει να δέχομαι την αδικία. Η Ευρωλίγκα κατάλαβε και εκείνη, θέλω να πιστεύω, ότι από την πλευρά της δεν μπορεί να αδικεί έναν σύλλογο σαν τον Παναθηναϊκό. Βασικά, κανένα σύλλογο. Και θέλω να πιστεύω ότι θα διορθωθούν οι όποιες αδικίες υπήρχαν μέχρι τώρα».

Άρα περιμένεις την επόμενη χρονιά και μια καλύτερη αντιμετώπιση στον σύλλογο και σε εσένα προσωπικά;

«Αυτή η δέσμευση υπάρχει. Θέλω να πιστεύω ότι θα την κρατήσουν. Θα υπάρξει και μια ανακοίνωση μέσα στις επόμενες ημέρες για το τι συνέβη με την Ευρωλίγκα».

Το δημοψήφισμα ήταν λόγια της στιγμής;

«Αρχικά σκέφτηκα ότι δεν έχω το δικαίωμα να πάρω μια τέτοια απόφαση αποχώρησης. Ναι, ωραία, εγώ βάζω τα χρήματά μου, από εκεί και πέρα όμως ο Παναθηναϊκός δεν μου ανήκει, ανήκει στον κόσμο. Θεώρησα ότι αυτή την απόφαση έπρεπε να την πάρει ο κόσμος. Βλέποντας την υπερβολική στήριξη, λέγοντάς μου όλοι “κάνε ό,τι αποφασίσεις, είμαστε μαζί σου”, πήρα την απόφαση εκείνη τη στιγμή να πω “ωραία, φεύγουμε”».

Και τι σε κράτησε πίσω;

«Με κράτησαν πίσω οι δεύτερες σκέψεις που έκανα, ότι δεν θα ήταν για το καλό του Παναθηναϊκού. Ο Παναθηναϊκός οφείλει να είναι εκεί που βρίσκονται όλες οι μεγάλες ομάδες».

Τώρα, μία ερώτηση που προκύπτει από τη διαμάχη με την Ευρωλίγκα… Τι γίνεται αν αισθανθείς ότι κάποιος σου πετάει πέτρα;

«Πετάω βράχο. Δεν θα πετάξω ποτέ πέτρα πρώτος, αλλά όταν θα μου πετάξουν πέτρα, θα πετάξω βράχο».

Τι πιστεύει ο Γιαννακόπουλος για τη διαιτησία της Ευρωλίγκας!!! Reviewed by THE REFEREES on 11:53 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.