Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Τα τηλέφωνα από το ...παρακράτος που έπεσαν στον Ηρακλή!!! (και η ...κυβίστηση του Ζιάγκου!!!)

 


Πολλοί ...χάζεψαν από την επισήμανση του Βαγγέλη Ζιάγκου, κόουτς του Ηρακλή από τα όσα είπε μετά τη λήξη του ματς με τον Ιωνικό.


Τι είπε ο Βαγγέλης Ζιάγκος;


Το σημερινό παιχνίδι μου θύμισε ασυναίσθητα ένα παλιό τραγούδι, που τραγουδούσαν η Μοσχολιού και ο Ζαμπέτας. Και λέει "επεμβαίνεις, επεμβαίνεις με ντέτεκτιβ κι αποστολές, με εντάλματα κι υποκλοπές, είσαι σκέτο παρακράτος, είσαι σκέτο παρακράτος". Για κάποιο λόγο μου ήρθε αυτό το τραγούδι στο μυαλό. Να το ψάξετε να το ακούσετε, είναι ωραίο. 


Ακούστε το άσμα (πατώντας εδώ).

Μετά από μια μέρα τα πράγματα άλλαξαν. Τα τηλέφωνα έπεσαν σαν βροχή τόσο σε παράγοντες του Ηρακλή τόσο από το ...χώρο της διαιτησίας όσο και από το ...παρακράτος. Και η δήλωση αναθεωρήθηκε υπό την πίεση.


Επειδή οι καιροί είναι περίεργοι και η χθεσινή μου αναφορά στη συνέντευξη Τυπου προκάλεσε εύλογα ερωτηματικά, θα ήθελα για λόγους ηθικής τάξης να ξεκαθαρίσω το εξής: σκοπός της αναφοράς μου ήταν να εκφράσω με χιουμοριστική διάθεση τη διαφωνία μου σε κάποιες αποφάσεις των διαιτητών και μόνο. Δεν υπονόησα ούτε την εμπλοκή τρίτων ούτε κακή προθεση ή δόλο από τους διαιτητές. Είναι καταστάσεις που πάντα συμβαίνουν κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. 

Τα τηλέφωνα από το ...παρακράτος που έπεσαν στον Ηρακλή!!! (και η ...κυβίστηση του Ζιάγκου!!!) Reviewed by THE REFEREES on 10:19 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.