Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Εκπληκτικό άρθρο για τους γονείς: Πριν τα "ρίξετε" στους διαιτητές επιτρέψτε μου να σας μιλήσω για τον πατέρα μου!!!

 


Διαβάσαμε ένα άρθρο σχετικά με τους διαιτητές, που πηγάζει από την εμπειρία ενός παιδιού που έχει πατέρα ρεφ...


Το άρθρο έχει δημοσιευτεί στο herviewfromhome.com και το υπογράφει η Carolyn Moore υπό τον τίτλο "
Πριν φωνάξετε στους διαιτητές απόψε, επιτρέψτε μου να σας πω για τον μπαμπά μου".

Το κείμενο αναφέρεται στην προσωπική ζωή ενός διαιτητή, στις συνήθειες που έχει αλλά και τη συμπερφορά εντός της οικίας του. Πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική οπτική γωνία απ' ότι έχουμε συναντήσει, με τα μάτια ενος μικρού παιδιού. Μεταξύ άλλων λέει:



  • Πολλοί ξεχνούν ότι οι διαιτητές είναι συνηθισμένοι άνθρωποι στην προσωπική ζωή τους, τους οποίους συναντάς μέσα σε ένα μανάβικο ή στην εκκλησία τις Κυριακές. Δουλεύουν σε συνηθισμένες δουλειές, όπως φαρμακοποιοί, τραπεζικοί, πωλητές αυτοκινήτων. 



  • Εργάζονται πιο σκληρά για να δημιουργήσει τις βάσεις για την ασφάλεια και τη δικαιοσύνη αλλά και τη διασκέδαση εντός των αγώνων.


  • Δείχνουν στα παιδιά τους τι σημαίνει να δουλεύουν σκληρά, ομαδική δουλειά και φιλία.


  • Ξοδεύει πολύ χρόνο εντός και εκτός σπιτιού για ένα χόμπι που του έχει γίνει πάθος. Πάει γυμναστήριο, διαβάζει τους κανονισμούς, βάζω πάγο στα γόνατά του, παρακολουθεί τα παιχνίδια ξανά και ξανά.


  • Νιώθει υπερήφανος για τη διαιτησία και το γεγονός ότι πολλοί δεν είναι τόσο γενναίοι να το κάνουν.  


Και ολοκληρώνει: "Αυτός είναι ο ήρωάς μου..."

Εκπληκτικό άρθρο για τους γονείς: Πριν τα "ρίξετε" στους διαιτητές επιτρέψτε μου να σας μιλήσω για τον πατέρα μου!!! Reviewed by THE REFEREES on 11:14 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.