Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Παν. Φασούλας: "Ο Βασιλακόπουλος οφείλει κάτι και σε μένα..." (το προεκλογικό "πουσάρισμα" σε Φάνη, Ιωάννου, Ρεντζιά...)

 


Ο Παναγιώτης Φασούλας, προφανώς, έχει παράπονα από τον Γιώργο Βασιλακόπουλο επειδή δεν του έδωσε αυτά που έπρεπε...


Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο basket247 ο Φασούλας απορεί για ποιο λόγο ο Βασιλακόπουλος δεν θέλει τον ίδιο και τον Φάνη παρ' ότι: 


  • Ο Φασούλας εργάζονταν την τελευταία επταετία στην ΕΟΚ και λάμβανε μηνιαίως ένα υψηλό πόσο ως έμμισθος σύμβουλος, ενώ του είχε διατεθεί αυτοκίνητο και κινητό...


  • Ο Φάνης είχε δηλώσει στις 28 Απριλίου 2020 στο Gazzetta: "Με τον Γιώργο τον Βασιλακόπουλο εγώ δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός, γιατί τον έχω σαν πατέρα μου και με έχει βοηθήσει πολύ και πολλές φορές σε δύσκολες στιγμές". 



Παράλληλα, μέσα από τη συνέντευξη φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο πρώτος στόχος του Παναγιώτη Φασοούλα είναι να εκλεγούν οι:


  • Φάνης Χριστοδούλου
  • Μέμος Ιωάννου
  • Ευθύμης Ρεντζιάς 




Να τι είπε ο Παναγιώτης Φασούλας:


Απορώ γιατί ο Βασιλακόπουλος δεν θέλει τον Φασούλα, τον Φάνη, τον Ιωάννου και τον Ρεντζιά. Γιατί δεν θέλει εμάς και θέλει οποιονδήποτε άλλο; Ας αναρωτηθεί αυτός, γιατί κι εμείς δώσαμε στο μπάσκετ. Εγώ δεν έχω πρόβλημα να πω πόσο μεγάλος παίκτης ήταν ο Γκάλης, ο Γιαννάκης ή πόσο μεγάλος παράγοντας ο Βασιλακόπουλος. Για μας θα μιλήσει κανένας; Να πει κανείς και στον Φασούλα οφείλουμε κάτι».

Παν. Φασούλας: "Ο Βασιλακόπουλος οφείλει κάτι και σε μένα..." (το προεκλογικό "πουσάρισμα" σε Φάνη, Ιωάννου, Ρεντζιά...) Reviewed by THE REFEREES on 10:44 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.