Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Παραίτηση - βόμβα: Ποια πρόεδρος συνδέσμου αποχώρησε από τη διαιτησία...

 


Για όλους εσάς που γράφετε και λέτε βλακείες ας πούμε δυο καθαρές κουβέντες επιτέλους....

Αθόρυβα μπήκα στην διαιτησία,με αξιοπρέπεια έκανα την πορεία μου και αθόρυβα και με αξιοπρέπεια θέλησα να σταματήσω.

Δεν ήμουν,ούτε είμαι,ούτε θα γίνω μια γλυκιά και φρόνιμη κοπελίτσα. Έπραττα πάντα κατά συνείδηση και σύμφωνα με ότι μου έλεγε η καρδιά μου. Και αυτό ήταν το μεγαλύτερο μου λάθος όπως φαίνεται.

Ο κύκλος για μένα έκλεισε πριν μήνες και ας προσπαθούσαν οι φίλοι μου να μου αλλάξουν γνώμη. Νιώθω πρώτη φορά μετά από χρόνια ήρεμη.

Δεν είδατε πουθενά γραμμένο για παραίτηση βόμβα διότι είχα την τύχη να υπηρετήσω ένα δυνατό και ανεξάρτητο σύνδεσμο που ούτε εκείνος ούτε εγώ νιώσαμε την ανάγκη να γίνει βορά στα σάιτ η παραίτηση μου,όπως αρκετών άλλων. Αν κάτι με κάνει υπερήφανη για τον  ΣΥΔΚΝΑ που αφήνω πίσω μου,αυτό που πολλοί θεωρούν ελλάτωμα για μένα είναι ευτυχία, είναι ότι όλοι μα όλοι έχουν τη δική τους φωνή.

Δεν θα γράψω τους λόγους που φεύγω διότι δεν θέλω να θίξω κανένα. Όταν έρθει η ώρα θα τα πω όλα σε αυτούς που πρέπει.

Φεύγω και μπορώ να κοιτάξω τους πάντες στα μάτια,φίλους, αντιπάλους, συνεργάτες. Η ερώτηση είναι αν μπορούν και αυτοί να κάνουν το ίδιο με μένα....

Στα επίσημα πρωτάθλημα γέμισα θετικές και αρνητικές εμπειρίες μα κυρίως έκανα φιλίες ζωής. Ήρθε η ώρα μου όμως για κάτι καινούργιο. 


Μια μικρή κ ασήμαντη διαιτητής που φόραγε παντελόνια κ όχι φούστες.


Εις το επανιδείν.


Πηγή: Από το Facebook της Γεωργίας Νικολοπούλου

Παραίτηση - βόμβα: Ποια πρόεδρος συνδέσμου αποχώρησε από τη διαιτησία... Reviewed by THE REFEREES on 8:54 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.