Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Γιατί αποχώρησε η Γεωργία Νικολοπούλου από τη διαιτησία!!! (μετά την Γιακείμη...)


Η Γεωργία Νικολόπουλου ήταν η δεύτερη απώλεια μετά την Ειρήνη Γιακείμη... η οποία αποχώρησε πριν από λίγες εβδομάδες. Γιατί όμως, τα βρόντηξε και έφυγε... Όλα θα τα δούμε στην επιστολή της...



Αγαπητοί μου φίλοι,

Με αυτήν μου την επιστολή θέλω να δηλώσω την παραίτηση μου από το  ΔΣ.

Το ταξίδι ήταν πολύ όμορφο και κρατάω μόνο τα θετικά.

Πέρυσι το Σεπτέμβριο, παθαίνοντας συγκοπτικό επεισόδιο κατά την  διάρκεια των σταζ και φέτος τον Απρίλιο ανακαλύπτοντας έναν  ακόμα πρόβλημα υγείας που ευτυχώς το ξεπέρασα και αυτό, άρχισα να σκέφτομαι τα πράγματα τελείως διαφορετικά.

Στην διαιτησία μπήκα διότι τρέφω μεγάλη αγάπη για τον χώρο της καλαθοσφαίρισης. Δεν κατάφερα όμως ποτέ να μπω σε καλούπια και να γίνω διπλωμάτης. Θέλω να πιστεύω ότι έκανα περισσότερο καλό από κακό στον χώρο και ότι όλοι κατανοούσαν το αγνό των προθέσεων μου.

 Δεν ξέρω αν τα έκανα όλα σωστά, αποκλείεται να τα έκανα όλα σωστά, πάλεψα για αυτούς που είναι θεωρητικά «αδύναμοι» και διεκδίκησα όσα περισσότερα μπορούσα για τις γυναίκες του χώρου, που ήταν και παραμένουν κατάφορα αδικημένες σε όλα τα επίπεδα. Σιγουρά, όμως αυτό που έκανα ήταν αίσθηση. Και αυτό σας εύχομαι και σας, να κάνετε αίσθηση! Είναι πολύ βαρετοί οι μετριοπαθείς που θέλουν να τους έχουν όλους βολεμένους.


 Μη φοβηθείτε ποτέ να πείτε την γνώμη σας δυνατά και με πάθος, μη φοβηθείτε να κάνετε πράγματα, έστω και αν κάνετε λάθη. Γίνετε μοναδικοί και αναντικατάστατοι. Παλέψτε για μία πραγματικά ανεξάρτητη διαιτησία, όπου η ΚΕΔ θα ορίζεται από την ΟΔΚΕ και τους συνδέσμους και όχι από τις ομάδες. Παλέψτε να καταργηθούν τα στερεότυπα των τατουάζ, των μουσιών, των εξαρτημένων διαιτητών από ενώσεις και συνδέσμους. Κάντε την διαφορά ακόμα αι αν ενοχλήσετε, ακόμα και αν πρέπει να τερματίσετε την καριέρα σας νωρίτερα.

Μαζί με την παραίτηση μου σας καταθέτω και ένα έγγραφο με την εισήγησή μου στα θέματα Πηλοΐδη και Γκόντα-Φούφη. Δεν ξέρω αν έχει κάποια αξία αλλά επιθυμώ οι απόψεις μου  αυτές να καταγραφούν. Όπως θα ήταν μεγάλη μου τιμή και χαρά να μπορέσω να παρευρεθώ σε επόμενη ΓΣ και να μιλήσω ανοιχτά για όλα τα θέματα του συνδέσμου σε όλα τα μέλη του ΣΥΔΚΝΑ.


Μετά τιμής.
Νικολοπούλου Ζ. Γεωργία

Γιατί αποχώρησε η Γεωργία Νικολοπούλου από τη διαιτησία!!! (μετά την Γιακείμη...) Reviewed by THE REFEREES on 5:02 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.