Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

"Χείμαρρος" ο Βαγγέλης Λιόλιος στον ΣΕΔΚΑ: "Όποιος διαιτητής ξεπεράσει τις γραμμές, θα μας ...αφήσει!!!" (όλα όσα είπε στη συγκέντρωση...)


"Χείμαρρος" ήταν ο Βαγγέλης Λιόλιος στη συγκέντρωση των Αθηναίων διαιτητών... Να τι είπε:


Με προλόγισαν οι Πατρινοί Κώστας (Μπούσιας) και ο Χρήστος (Χριστοδούλου), όμως, δεν είπαν ότι πριν πολλά - πολλά χρόνια ήμουν και εγώ διαιτητής... Για ένα χρόνο...Και το θέμα είναι ότι άντεξα μόλις ένα χρόνο, κάτι που πρέπει να προβληματίζει πολλούς. Όλους μας... Γιατί μπορεί να ξεκινούν πολλά παιδιά στη διαιτησία, αλλά εξίσου πολλά μπορεί και να σταματούν. Είναι ένας χώρος που οι βασικές αρχές πρέπει να είναι ισονομία, αξιοκρατία και διαφάνεια. Επειδή όλα αυτά δεν υπήρχαν, γι' αυτό και σταμάτησα...


Το μπάσκετ το αγάπησα από μικρή ηλικία και μάλιστα τόσο, που βρίσκομαι εδώ. Δεν είμαι άσχετος με το χώρο, καθώς έζησα μέσα σ' αυτό από τις μικρές έως και τη μεγάλη κατηγορία.


Με ρωτούν γιατί έβαλα υποψηφιότητα για την προεδρία της ΕΟΚ και τους απαντώ: "Βαρεθηκα να βλέπω αυτο που γίνεται. Γι' αυτό και "πάτωσε" το μπάσκετ. Πήγε ψηλά κάποια περίοδο με τον Γιώργο Βασιλακόπουλο και μετά βρέθηκε σε ελεύθερη πτώση. Δεν υπάρχει μπάσκετ, ούτε διαιτητές. Δεν υπήρχε ούτε αξιοκρατία, ούτε ισονομία, ούτε διαφάνεια...


Πριν από 2,5 χρόνια μετά από αγώνα του Προμηθέα, όπου υπήρχε "σφαγή", μου λέει ένας παίκτης: "Πρόεδρε, άλλαξε τα όλα..." Και του απάντησα: "Θα τα αλλάξω όλα. Όχι, μόνος μου...Γι' αυτό και κάθεται εκεί ο Χρήστος".


Στις 12 Σεπτεμβρίου περίμενα τα τελικά αποτελέσματα, αν και κάποιοι τα είδαν με έκπληξη και μιλούσαν για εντυπωσιακή η νίκη. Τα γνώριζα, διότι μου τα έλεγαν οι ίδιοι οι παράγοντες των σωματείων: "Άλλαξε τα όλα, μην κάνεις πίσω. Ούτε για χρήματα μπήκα στην ΕΟΚ, ούτε για δόξα, ούτε για τίποτα..." Και τα άφησα όλα πίσω. Και την εταιρία μου και τον Προμηθέα, που είναι τα 2 παιδιά μου. Και τα βιολογικά παιδιά μου. Έχω υποχρέωση να τα αλλάξω όλα κι αυτό θα κάνω...


Στις πρώτες εκλογές (12 Σεπτεμβρίου) κάποιες ομάδες δεν μας ψήφισαν από φόβο, αλλά στις 13 του μήνα, στις δεύτερες εκλογές, όλοι οι παράγοντες μου έλεγαν: "Μην κάνεις πίσω". Και σας το λέω: Δεν θα κάνω πίσω. Και σας το λέω ότι θα πατήσω στην αξιοκρατία, την ισονομία και τη διαφάνεια. Σας το λέω και σε εσάς. Και το λέω σε όλους. 


Πριν από πολλά χρόνια πολλοί του συστήματος δεν με υπολόγιζαν. Με είχαν για την ...πλάκα τους. Τώρα με "γλύφουνε". Ξέρετε ποιο λάθος έκαναν; Ότι είμαι ο ίδιος άνθρωπος. Δεν έχω αλλάξει... Ότι δεν θα κάνω πίσω δεν σημαίνει ότι είμαι ο τσαμπουκάς της παρέας και θα τα διαλύσω όλα. Η κοινωνία με έβαλε σ' αυτή τη θέση και μου έδωσε μια εντολή. Στην μπασκετική κοινότητα όλοι γνωριζόμαστε. Το μπάσκετ είναι μικρό, αλλά και το ...καταντήσαμε μικρό.


Παρ' όλα αυτά έχω βάλει μια γραμμή και από τις 13 Σεπτεμβρίου όποιος κάνει τα ίδια πράγματα, θα φύγει από το χώρο. Ομάδα είναι αυτή, παράγοντας, παίκτης, διαιτητής; Θα φύγει από το χώρο. Θα τον διώξω εγώ. Αν δεν με προλάβουν ο Χρήστος (Χριστοδούλου), που είναι υπεύθυνος για τη διαιτησία ή η ΚΕΔ ή οι παρατηρητές. Σας το λέω αλήθεια, διότι ο λόγος που ήρθα εδώ ήταν ότι "έτρωγαν τη σάρκα" των σωματείων. Αυτό συνέβαινε... Αλλιώς, εγώ θα ήμουν σπιτάκι μου τώρα... Με τα παιδάκια μου...


Όποιος νομίζει ότι θα γίνουν τα ίδια, κάνει λάθος. Δηλαδή, όλοι όσοι πιστεύουν ότι ήρθε ο χαλίφης στη θέση του χαλίφη... Ισονομία, αξιοκρατία και διαφάνεια. Όποιος δεν ακολουθήσει πιστά τις τρεις κατευθύνσεις να σηκωθεί να φύγει τώρα... Ξεκάθαρα. Και σας το λέω όχι απειλητικά, αλλά διότι "κουβαλάω" τα σωματεία που με έφεραν μέχρι εδώ.


Για την επόμενη μέρα - καλώς ή κακώς - εκφράζω την μπασκετική κοινωνία και την παραεπόμενη μέρα την κοινωνία συνολικά. Έχω υποχρέωση. Όποιος παίρνει μια θέση, τότε διατάσσει. Λάθος... Εγώ θα εξυπηρετήσω όλους όσοι έχουν τις ίδιες αρχές και τις ίδιες αξίες με τους ανθρώπους που είναι στην ομοσπονδία. Αν έχετε άλλες αρχές και αξίες κι άλλους τρόπους, λάθος κάνατε που ήρθατε σ' αυτή την αίθουσα σήμερα.


Η διαιτησία έχει αλλάξει και δεν πρόκειται να κάνω πίσω. Πήγα σε παιδικό και "έσκισαν" τα παιδιά και αυτά έκλαιγαν. Έχω να πω ότι όποιος κάνει παιδί να κλαίει θα φύγει κλωτσηδόν... Όλα ξεκινούν από το μίνι, το παιδικό. Ήταν ο λόγος που έφυγα εγώ από τη διαιτησία τότε. Γιατί υπήρχε μια κλίκα συγκεκριμένη. Και ξέρουν ότι για να προχωρήσουν πρέπει να έχουν γλύψιμο, να έχουν μπάρμπα στην Κορώνη. Επειδή την κοινωνία δεν την γουστάρω όπως τη βλέπω, αυτή θα αλλάξει. 


Το κάπνισμα δεν κόβεται σιγά - σιγά. Μια μέρα και έξω... Με τον Χρήστο μιλήσαμε, τα συμφωνήσαμε και επειδή ο Χρήστος δεν είναι συνεργάτης, είναι αδελφός, έχει εν λευκώ όλα τα θέματα της διαιτησίας. ΕΝ ΛΕΥΚΩ... Και του έχω εμπιστοσύνη, την οποία και δεν έχω σε κανέναν άλλο. Και παράλληλα, ορίστηκε η ΚΕΔ και οι παρατηρητές. 


Δεν σας το λέω για να σας απειλήσω σε κάτι, αλλά να σας ελευθερώσω.. Και το εννοώ. Έχω και επιμονή και υπομονή. Ένα πράγμα δεν πρόκειται να γίνει: Να πιστέψει κάποιος ότι ο Χρήστος δεν θα είναι δίκαιος... Σίγουρα, μετά από εσάς θα έρθουν άλλοι διαιτητές που θα βρουν υγεία. Θα εξυγιάνουμε το χώρο... Θα μπουν κάθετες γραμμές, καλώς για μένα, κακώς για κάποιους άλλους... Όποιος τις ξεπεράσει, τότε λυπάμαι. Θα μας αφήσει...


Είναι η πραγματικότητα. Και θα τα διορθώσουμε όλα τα ζητήματα άμεσα. Δεν έχουμε το χρόνο. Σε 3 μήνες θα έχουν αλλάξει όλα. Τέταρτος δεν θα υπάρχει... Για να είμαστε υπερήφανοι τα επόμενα χρόνια... Αν ξανακάνουμε παρόμοια εκδήλωση μετά από καιρό δεν ξέρω αν θα είμαστε πάνω από 100 διαιτητές... Αυτό που ξέρω ότι θα υπάρχει ποιότητα και ήθος... Έπαθα αμνησία για οσα συνέβησαν πριν την 12η Σεπτεμβρίου αλλά από τις 13 και μετά θα τα θυμάμαι όλα...


Η εκπαίδευση είναι ενα σημαντικό θέμα. Το θέμα δεν είναι ότι δεν έχουμε καλούς διαιτητές, αλλά αυτοί δεν προωθούνται. Θα είμαι δίπλα σας και ελπίζω να γίνετε διεθνείς και να εκπροσωπήσετε την χώρα στο εξωτερικό. Η επόμενη μέρα θα είναι δύσκολη αλλά σίγουρα, θα είναι αξιοκρατική... 

"Χείμαρρος" ο Βαγγέλης Λιόλιος στον ΣΕΔΚΑ: "Όποιος διαιτητής ξεπεράσει τις γραμμές, θα μας ...αφήσει!!!" (όλα όσα είπε στη συγκέντρωση...) Reviewed by THE REFEREES on 8:21 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.