Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Τα ίδια παντελάκη μου, τα ίδια παντελή μου: Η εθνική και πάλι στην Κρήτη χωρίς παίκτες της Ευρωλίγκας!!! (που είναι η μπασκετομάνα Θεσσαλονίκη...)

 


Σαν να μην πέρασε μια μέρα... Η εθνική ομάδα αγωνίζεται με τη Λετονία... συνεχίζοντας τα ίδια και τα ίδια. Όπως επί θητείας Βασιλακόπουλου, έτσι και επί Λιόλιου η εθνική ομάδα:

  • Δεν θα έχει στη σύνθεσή της τους παίκτες που αγωνίζονται στην Ευρωλίγκα...

  • Παίζει στο Ηράκλειο της Κρήτης, παρ' ότι είχε υποσχεθεί ότι το μπάσκετ θα επιστρέψει στην μπασκετομάνα Θεσσαλονίκη...

Δηλαδή, τα ίδια παντελάκη μου, τα ίδια παντελή μου... Είναι ξεκάθαρο ότι η διοίκηση βαδίζει ακριβώς στο δρόμο που χάραξε αυτή του Γιώργου Βασιλακόπουλου!!!




Τα ίδια παντελάκη μου, τα ίδια παντελή μου: Η εθνική και πάλι στην Κρήτη χωρίς παίκτες της Ευρωλίγκας!!! (που είναι η μπασκετομάνα Θεσσαλονίκη...) Reviewed by THE REFEREES on 1:30 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.