Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

21 χρόνια σφύριξε η πρώτη γυναίκα διαιτητής στην Α1... (τι είχε συμβεί στο παιχνίδι...)


Πριν από 21 ολόκληρα χρόνια σφύριξε στην Α1 η πρώτη ελληνίδα ρεφ. Μιλάμε για την... Μαρία Αργυρού, η οποία 
έκλεψε την παράσταση  στη Νέα Σμύρνη στις 6 Ιανουαρίου του 2001. Στο ματς Πανιώνιος - Μακεδονικός (87-59) η Αργυρού ξεπέρασε το αρχικό τρακ και τα πήγε εξαιρετικά. Είχε δηλώσει μάλιστα:

Δεν το πιστεύω. Για να είμαι ειλικρινής με πιο πολύ αμηχανία αντιμετώπισα τις ερωτήσεις στο τέλος, παρά το παιχνίδι. Ήμουν προετοιμασμένη ψυχολογικά και παρά το γεγονός ότι ήταν το πρώτο στην Α1, το αντιμετώπισα όπως όλα τα άλλα. Έτσι, όλα εξελίχθηκαν εύκολα. Κάθε φορά που έπαιρνα μία απόφαση ήμουν σίγουρη ότι ήταν σωστή. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι όλα θα είναι έτσι. Έχω προετοιμαστεί και για τα δύσκολα...

Μ' άρεσε το μπάσκετ. Άρχισα το '86 και στις εθνικές κατηγορίες είμαι από το '87. Δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα με προπονητές ή με παίκτες. Μέσα στο γήπεδο θέλω να με αντιμετωπίζουν ως διαιτητή. Το πρόβλημα συνήθως προέρχεται από την εξέδρα. Οι οπαδοί θέλουν πάντα να νικάει η ομάδα τους και πιστεύουν ότι συνεχώς αδικούνται. Δεν είναι, όμως, έτσι τα πράγματα.



Ο Στέλιος Κουκουλεκίδης, τώρα την χρησιμοποιεί ως παρατηρητή στις μικρότερες κατηγορίες...

21 χρόνια σφύριξε η πρώτη γυναίκα διαιτητής στην Α1... (τι είχε συμβεί στο παιχνίδι...) Reviewed by THE REFEREES on 11:00 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.